Foros ›
Uns detalles sobre a Carreira de Cordeiro (Valga)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Dec 2006, 19:17
Asunto: Uns detalles sobre a Carreira de Cordeiro (Valga)

Hola!. Aquí vai a miña mini-crónica: Un día para olvidar!!.

Chegada a Valga sobre as 10.30 e un fríoooo!! Mi madriña. Recollida de dorsal, e a ve-los pequenos. Xa oio por ahí que a carreira se retrasaría hasta as 12.15 ¿pq madrugaría tanto?. Unha vez chegada a hora, e despois de calentar o mínimo, voume para a saída e alá vamos!!, saída rapidísima como casi siempre, e a coller a mellor posición posible nestes inicios de carreira. Voas sensacións e moi bó ritmo para o que acostumbro. Propoño non mira-lo crono para non agobiarme cos tempos, nin para darme conta de que salin a un ritmo moi superior ó que acostumbro. A aguantar o que poida. A xente vai moi estirada e vamos casi de un en un. Cólleme un mini grupo en subida e deixome caer ó final quizás por cansancio, ou por comodidade de que sean outros os que tiren. E a partir de aquí o noso calvario-anécdota. Somos un grupiño de 8-12 corredores, e tras coronar a costa que tería sobre 300 m chegamos a unha aldea: cruce esquerda-cruce dereita?? para onde collemos??. Había unha frecha no chan seguímola e a 2 min ou así comenzamos un descenso. Sorpresa!!! Vemos que ven un grupo de atletas dos que soen ir mais en cabeza ca min de frente a nos. Facemoslle xestos de que non entendemos nada, que andamos mais perdidos que pichote.. e eles tampouco non saben para onde hai que tirar. Decidimos xuntarnos e fomos tirando xa a ritmo de entreno porque xa non tiña sentido ir competindo. A min particularmente non me afecta posto que non levo trofeos, pero creo que algún dos que iba neste grupo, resultou perxudicado. Continuamos e eles foron tirando forte (para o meu ritmo), polo que eu e dous mais quedamonos como 30-50 m así hasta a meta. Cando chego vexo que salen doutro cruce outros atletas. Despois unha vez chegado a meta, (tempo 38.20 para aprox. 8-9 km o que nun principio serian 6,6 km)comentar as incidencias ca xente. Eu non sei de quen foi o erro, imaxino que faltaría algún efectivo de p.civil en algún cruce. A miña intención non é criticar a nadie, simplemente comentar as miñas impresións. Pero admito que cheguei un pouquiño indignado á meta. Porque ainda que nunca gaño nada, simplemente a satisfacción de correr con xente extraordinaria como vos, pero tampouco teño a obriga de coñecer calquera circuito a donde vou a participar. Que ainda que é deporte popular podía haber un pouquiño de seriedade. Non é por botar flores a ninguén, pero aquí temos a LESTROVE , por exemplo, que é así quen me ven á mente, que colabora de forma extraordinaria a que saia adiante a súa carreira. E creo que esta carreira que iba pola XIX edición non se pode permitir estas cousas. Ou eso creo eu. Repito que é a miña opinión sin ánimo de ofender a nadie. Se é así, pido disculpas de antémán.Que opinades??


Saúdos.
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 08 Dec 2006, 19:28
Asunto:

nacho, vaya desastre de carrera, tenian que currarse mas la organizacion, pero no hay pasta y ganas de hacerlo bien. Otra vez será
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 08 Dec 2006, 20:08
Asunto:

Decirche NACHO_S1600,que esta carreira de Cordeiro deixei de correla porque aló polo ano 2002 tiven problemas coa organizacion,por motivos dos que ti moi ben expuxeches neste post. Sorriso Pois recordo perfectamente que cando ia de terceiro extrabieime...!! Pois chico !! Cada cruce que me atopaba era un dilema para min,tanto foi asi que perdinme mais que unha agulla no pallar..!! De pena !! Sorprendido Pero o curioso que a organizacion ainda me terqueaba,pois insistia que o percorrido estaba ben sinalado..Dende aquela deixei de asistir a dita carreira. Triste
A verdade que si non se dispon de persoal suficiente,non e tan dificil marcar unhas flechas de rodillo ben visibles en todolos cruces. Confuso E digo de rodillo porque ultimamente teñen a costume de marcalas co dichoso esprai,que a decir verdade moitas veces nin se aprecian que estan.
Agradezoche as palabras de eloxio cara a miña persoa.E que un menda sempre intenta organizar a carreira o mais perfecta posibel. Moi feliz
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Dec 2006, 11:28
Asunto:

penso que corriamos xuntos nese grupiño que comentas , son o de pato blanco de indumentaria gris e naranxa.pois coincido contigo , non critico nada por que para criticar xa están os pobos ou vilas coma a miña que non organizan nada....sin non organizas nada nunca erras...por tanto agradecido a xente de Valga por organizar esta carreira. Como eu tampouco aspiraba a podium pois tan campante ainda que levabamos un bo ritmillo no grupo , despois xa solo se trataba de chegar...penso que cerca de 9 kms fariamos, outra xente so fixo 5... para o ano que nos den un mapa e así non temos fallo e practicamos carreira de orientación Moi feliz Moi feliz Moi feliz
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 09 Dec 2006, 11:40
Asunto:

fojeteiro,tampouco se trata de que si se fai algo ou non...porque si se organiza algo,polo menos intentalo facer ben,ou como mal menor respostar por elo. Confuso Confuso
Porque moitas veces si se vai a facer mal,pois case que e mellor non facer nada. Guiño
Cheche

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/06/05
0 Carreiras
338 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Dec 2006, 2:58
Asunto:

lestrove escribió:
fojeteiro,tampouco se trata de que si se fai algo ou non...porque si se organiza algo,polo menos intentalo facer ben,ou como mal menor respostar por elo. Confuso Confuso
Porque moitas veces si se vai a facer mal,pois case que e mellor non facer nada. Guiño

Lestrove, mira, eu estiven ali ete ano igual que outros moitos anos, e tanto ti coma min conocemos o percorrido tan ben que poderíamos facelo cos ollos pechados. Podo entender que ti nos estés de acordo con que se fagan carreiras en plan amistade, sen diñeiro de por medio e con bo rollo, pero o que dende logo non me parece correcto é que poñas en dúbida tan sequera as ganas de facelo ben de alguén que máis que compañeiro teu é amigo de todos nós e profundamente respetado por todos aqueles que xa levamos un tempiño nisto. Asi que Lestrove, creo que estás tardando en pedirlle disculpas a esa
persoa. Confuso

P.D. Decir por outro lado que todos entendemos perfectamente o problema que houbo, xa que coa choiva destes dias era imposible pintar sin ser lavado, e tomámolo todos como un entreno. Non pasa nada, pasamos unha boa mañán entre amigos e comendo churrasco de balde...que máis queremos¿? Razz

"....Menos Samba e Máis entrenar...."
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 11 Dec 2006, 3:45
Asunto:

Desta volta non vai haber disculpa posible,pois ben sabido é que si un soio atleta se perde,algo falla,e a organizacion como tal tense que facer responsable,e non mofarse por elo.
Ten en conta que na carreira do Venres,desvirteuse o resultado final,pois certo atleta que marchaba de 2º,acabou pola metade..
!! Enton ahi algo falla !!
Xa todos entendemos o animo da organizacion de facelo o mellor posible e todo o que ti queiras,pero o atleta hai que darlle sempre unha boa contestacion,ainda que moitas veces non teña toda a razon.
E eu como organizador de unha Pedestre,podiame curar en saude,e deixar morrer o conto..
Sei o moito que me xogaba en cada unha das 8 edicions que organicei,e de momento,e toquemos madeira,todo saleu medianamente ben.E si salise mal,pois non me quedaria outra que achantar e asumir os erros.
Con esto non quero culpar a nadie,pero como son circunstancias que se dan de cando en vez,pois é ben coller o touro polos cornos.
Por todo esto,espero Cheche que non me gardes rencor.
Unha aperta.
gus

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/05
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Dec 2006, 12:53
Asunto: cordeiro-culpables ou inocentes?

A verdade e que foi unha putada para todos pero.... a quén se lle votan agora as culpas? OS de protección civil de outro axuntamento que estaban dentro do coche porque llovia xusto no sitio da confusión, mentras a xente se estaba engañando de camiño diante das suas narices, ó primer corredor que se engañou de camiño a pesar de ter feito esa misma carreira uhnas cuantas veces y engañarse igual levando os demáis detras de él creando o caos... ou a que xustamente ese dia a esa hora había misa y o aparcadeiro estaba tan abarrotao de coches que... non se puideron velas frechas que sí había? ou a choiva que borrou parte das frechas que sí había! Pois a verdade é moi facil e moi dificil culpar ós demais,pero hai que partir de que a organización , suponse, que fai a carreira coa intención de que todo saia bon e que non teñamos nengún tipo de problemas. Está claro que cando pasa unha cousa así(unha entre mil) despois xa non tes gañas de facer unha segunda saida, nen unha segunda proba porque xa tas canso,frio e desconcentrado.Eu prefiro pensar na boa vontade que tiveron a hora de organizala y pensar que todo foi unha historia desafortunada, sobre todo para os que tiveron que desprazarse de lonxe.
Cheche

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/06/05
0 Carreiras
338 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Dec 2006, 16:31
Asunto: Re: cordeiro-culpables ou inocentes?

gus escribió:
A verdade e que foi unha putada para todos pero.... a quén se lle votan agora as culpas? OS de protección civil de outro axuntamento que estaban dentro do coche porque llovia xusto no sitio da confusión, mentras a xente se estaba engañando de camiño diante das suas narices, ó primer corredor que se engañou de camiño a pesar de ter feito esa misma carreira uhnas cuantas veces y engañarse igual levando os demáis detras de él creando o caos... ou a que xustamente ese dia a esa hora había misa y o aparcadeiro estaba tan abarrotao de coches que... non se puideron velas frechas que sí había? ou a choiva que borrou parte das frechas que sí había! Pois a verdade é moi facil e moi dificil culpar ós demais,pero hai que partir de que a organización , suponse, que fai a carreira coa intención de que todo saia bon e que non teñamos nengún tipo de problemas. Está claro que cando pasa unha cousa así(unha entre mil) despois xa non tes gañas de facer unha segunda saida, nen unha segunda proba porque xa tas canso,frio e desconcentrado.Eu prefiro pensar na boa vontade que tiveron a hora de organizala y pensar que todo foi unha historia desafortunada, sobre todo para os que tiveron que desprazarse de lonxe.

Fas ben en pensar na boa bontade de quenes a organizan....neste caso acertarás....nin o dubidedes

saúdos

"....Menos Samba e Máis entrenar...."
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Dec 2006, 9:50
Asunto:

Hoola!!
Yo no he estado en esta carrera y la única referencia sobre lo que ha podido pasar la tengo en función de lo que aquí habéis contado, pero creo que es normal que cada uno opinemos sobre lo que hemos vivido y lo que nos ha parecido, tanto para intentar buscar una solución para una próxima edición y facilitar el trabajo de la organización como para que que todos los que leemos estas opiniones sepamos valorar en su justa medida el trabajo de las distintas organizaciones de populares que visitamos durante todo el año.
Lo que a mí no me cabe duda es de que una persona o un grupo de personas cuando se plantea organizar algo para que los demás disfrutemos lo hacen con toda la intención de que salga bien,y me niego a creer que, salvo en casos contados (y nunca en carreras gratuitas) esto no es negocio para nadie, sino todo lo contrario. Algun@s de vosotr@s sois organizadores de carreras populares, y much@s de nosotr@s hemos participado organizando otras historias, y tod@s sabemos que lo único que podría compensar este esfuerzo es el agradecimiento de la gente y el saber que las cosas han salido bien. Hay veces que no todo resulta como queremos, bien por un despiste, porque alguien o algo ha fallado o simplemente porque no nos habíamos dado cuenta de que algo así podría pasar...estoy de acuerdo con lestrove en que al participante se le debe una respuesta correcta y educada, lo mismo que el participante debe al organizador una pregunta con educación....
Van muchas ediciones de esta carrera en concreto, es verdad, y hay cuestiones que deberían estar corregidas, pero bueno....sabiéndolo seguro que la organización pone medios para que la próxima edición sea mejor. De todas maneras, sea cual sea el error, creo que no deberíamos poner en duda la mejor intención de que todo estuviese bien (organizar la carrera pensando en "equivocar" al participante es ridículo, ¿no??) y, en cualquier caso, agradecer al responsable de que se celebrase la carrera que haya dedicado tiempo y esfuerzo para con nosotros....aunque haya cosas que deberían mejorarse para que la carrera vaya a más y no a menos. Guiño

Bueno, y ahora, con un poco de humor.....el que sí debía de conocer el camino a la perfección fue LUBO, que hace una buena temporada que no se baja del podium y....¡¡¡1º de su categoría!! (y una semana después de haber cruzado la META en Ferrol levantando el brazo de Abel Antón!). . FELICIDADES MÁQUINA. ¡¡¡VAYA CRACK!!
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 12 Dec 2006, 10:08
Asunto:

Claro que sí, Piti, tienes razón. Guiño Ya tiene que fastidiar bastante organizar una carrera con todo el esfuerzo y cariño para que salga bien y que después la gente machaque al organizador por detalles que salieron mal. Lo que vamos a conseguir es que los organizadores manden todo a tomar por c*** y que ciertas carreras no se vuelvan a organizar. Dedicar tiempo y esfuerzo a una tarea y después recibir varapalos no vale la pena. También es cierto que debemos indicar los fallos organizativos que hemos detectado para que no se repitan, pero hay maneras y maneras de decir las cosas. Guiño

Sería divertido organizar una carrera de desorientación. Seguro que Marola se anotaba la primera Ríndose Ríndose







Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos