Foros ›
XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
DAntilles

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/04/11
46 Carreiras
234 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Ven, 14 Dec 2012, 16:52
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

Eu nunca corrín a de FERREIRÚA.
Todo o mundo fala marabillas... creo que coincida co que coincida acudirei a FERREIRÚA (se podo claro).

E sen ánimo de polemizar, e facendo alusión a "las 4 grandes" creo que sería de xustiza facer referencia a unha carreira de cada provincia.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Dec 2012, 18:47
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

Marcos escribió:
En Vigo sonche a hostia. Sempre fan o mesmo.
Non habería días no ano para poñer unha media, non. Xusto téñena que facer coincidir coa da Ferreirúa.
A ver, un pouquiño de consideración e tacto para cos demais organizadores.

Efectivamente, coincide ca Media de Ferreirua, que dende o 2003, sempre se celebrou o 2º finde de Maio.
Eu de todas formas se podo irei a M. de Vigo, xa que a Ferreirua xa fun e esta nunca a corrín,(e unha das miñas premisas e correr as Medias Maratóns que nunca fixen) ademáis da distancia que teño ata Ferreirua que pasa das 2 horas de viaxe.
alleres

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/11/12
36 Carreiras
163 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Ven, 14 Dec 2012, 18:52
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

Vaya alegrón me llevé al recibir el correo con la noticia. Yo estoy deseando que lleguen la Vig-Bay y la Media de Vigo, si las lesiones me respetan pienso correr ambas, como buen vigués!

- 10 Km: 36' 28" (Interrunning Porriño 2015)
- Medio Maratón: 1h 19' 35" (A Coruña 2015)
- Maratón: 2h 54' 07" (A Coruña 2016)
omega

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/12/08
0 Carreiras
154 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Ven, 14 Dec 2012, 19:58
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

En especial para Ibernícola, pero para que o saiban todos. Xuraría que este circuíto da resucitada Media Maratón de Vigo nunca estivo homologado. Por que? Pois porque a Media Maratón de Vigo nunca tivo este percorrido. Na década dos noventa, cando debutei, e nos oitenta, partíase do Náutico ou da Avenida de Castrelos, segundo a época, e logo dirixiámonos cara Samil, Bouzas, Comesaña... para rematar no punto de partida. Nada que ver, pois, con esta nova etapa puramente urbana. Supoño, polo tanto, que a homologación é moi recente. Engado, si, que a título moi particular e sen acritude, sorpréndeme que se vaia facer xa en maio; eu situábaa en novembro de 2013. Mais, se nada o impide, na saída de Policarpo Sanz estaremos.
vouindo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/02/12
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Dec 2012, 22:28
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

Nas dúas primeiras edicións saía do náutico en dirección a Teis, xiraba por García Barbón, baixaba e subía unha costa forte antes de coller por López Mora, Travesas, Florida,Coruxo volta por Samil,Alcabre e meta no náutico.Este circuito estaba homologado,daquela o firme dende Samil era malísimo, cheo de baches e irregularidades.
JoeRace

Maratoniano
Maratoniano
11/09/06
1111 Carreiras
419 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 8:15
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

Sin ánimo de polemizar, eso de que "estos de vigo sonche a hostia" sobra bastante. Sería como decir "estos de París son la leche, ponen la maratón el mismo día que...X", o "estos de A Coruña son la leche, ponen la maratón a una semana de la de Madrid".
Estoy seguro de que muchos de los que han ido a Ferreirua querrían probar a hacer la Media de Vigo. Pues mira, en esta vida no hay porqué repetir siempre la misma carrera. A mi me encanta el 10K de Porriño, pero a lo mejor este año voy a la media de Coruña, he hecho 4 veces la Maratón de Madrid, pero si coincidiera con una cerca de casa que no hubiera probado, pues seguramente iría a probar algo nuevo.
No necesariamente hay que repetir una carrera tooooodos los años y dejar de probar una carrera nueva simplemente porque a la otra le tenemos mucho cariño.
A mi me jode lo de que coincidan, pero elegiré, y si en años sucesivos ocurriera lo mismo, iría alternando, por ejemplo, y si encima aparece una tercera carrera nueva en la misma fecha y las otras dos ya las conozco, probaré la nueva.
Que no pasa nada por no hacer siempre lo mismo.
Saludos.
vouindo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/02/12
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 11:40
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

Ten bastante razón este ciudadano,non hai por qué ir a unha proba unha data necesariamente, pódese elexir entre A,B ou C, según a razón que a cada quen lle guste máis.Eu mañán vou correr a Ferrol tendo a vinte quilómetros unha media, pero o firme de Caldas non é adecuado para os meus meniscos, penso que é unha razón suficiente.Se só houbera a de Caldas non correría ese dia.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 10:49
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

Non me entendéstedes. Non digo que haxa que ir a unha ou outra (cada quen que elixa), pero creo recordar que un tema moi manido neste foro é o do calendario e a coincidencia de probas. Pois mira ti, coas poucas medias que hai ó ano e "estes de Vigo" póñena nun día non que "case todo o mundo" sabe que hai unha media.

E sí, polemizo con Vigo e Coruña, porque con máis dun cuarto de millón de habitantes cada unha non teñen en conta o calendario á hora de poñer probas e "fanlle moito dano" a carreiras doutras poboacións coas que coinciden. Ó fin e ó cabo, entre coruñeses e vigueses conforma unha porcentaxe moi elevada da participación en calquera das carreiras en Galicia.

Se eu fora de Vigo, e tal e coma está a economía, non dubidaría en quedarme a correr a media de Vigo en vez de facer case 200 km ata a Ferreirúa. Así que non é difícil augurar que na Ferreirúa "case" non haberá vigueses.

É unha simple crítica.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4695 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 11:11
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

Marcos escribió:
Non me entendéstedes. Non digo que haxa que ir a unha ou outra (cada quen que elixa), pero creo recordar que un tema moi manido neste foro é o do calendario e a coincidencia de probas. Pois mira ti, coas poucas medias que hai ó ano e "estes de Vigo" póñena nun día non que "case todo o mundo" sabe que hai unha media.

E sí, polemizo con Vigo e Coruña, porque con máis dun cuarto de millón de habitantes cada unha non teñen en conta o calendario á hora de poñer probas e "fanlle moito dano" a carreiras doutras poboacións coas que coinciden. Ó fin e ó cabo, entre coruñeses e vigueses conforma unha porcentaxe moi elevada da participación en calquera das carreiras en Galicia.

Se eu fora de Vigo, e tal e coma está a economía, non dubidaría en quedarme a correr a media de Vigo en vez de facer case 200 km ata a Ferreirúa. Así que non é difícil augurar que na Ferreirúa "case" non haberá vigueses.

É unha simple crítica.

Aplauso Aplauso Aplauso creo que tienes razon marcos
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 11:56
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

Acabo de mira-lo calendario de correr en galicia, e tamén puxeron pra ese día a carreira da ría do Burgo. E dicir, as dúas principais cidades de Galicia van ter unha boa carreira o mesmo día. Entón, nun principio pra ese día habería a media de Vigo, Ferreirúa e A ría do Burgo. Paréceme de pouco tacto por parte das organizacións non intentar esa coimcidencia de datas, onde ó final, todos, tanto as carreiras coma os corredores, saen perxudicados. As organizacións, porqué perden asistentes, e os corredores, porqué perdemos de correr boas carreiras. E despois, teremos fins de semanas valdeiras de carreiras.

PD. O ano pasado, tamén fora ese día a carreira de Arteixo. A ver que pasa.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
10kPraiaDeSamil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/07/12
0 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2012, 13:26
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

**Movido a quedadas, grupos y presentaciones**

Felices fiestas!
niniel

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
5 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Mar 2013, 10:30
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

Alguien sabe cuál es el perfil de la MM de Vigo?
codes

Maratoniano
Maratoniano
18/06/12
50 Carreiras
117 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Mar 2013, 0:02
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

Eso mismo querría saber yo, jeje
seak

Maratoniano
Maratoniano
7/05/12
81 Carreiras
581 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Mér, 20 Mar 2013, 0:44
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

www.mediamaratondevigo.com/

Ahí teneis toda la información sobre la prueba.
Eder

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/11/12
2 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Mar 2013, 7:27
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

el circuito será de subidas y bajadas





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos