Foros ›
Autor
Mensaxe
ulrich

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/02/10
50 Carreiras
522 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2012, 19:11
Asunto: Problemas con mi fore 305

Hola tengo un problema con el fore 305, cuando hago entrenamientos de intervalos, cuando antes al llegar al final de un intervalo sonaba un pitido para avisarte, ahora no y la verdad es que es un coñazo porque si vas por intervalos de tiempo o distancia tiene que ir seguido pendiente del aparatito.
Le ha pasado a alguien y lo ha solucionado, gracias
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2012, 20:03
Asunto: Re: Problemas con mi fore 305

Por supuesto que me pasou...e xa van duas veces...as duas en garantia entra sudor polo altavoz que esta na parte donde apoia a muñeca..a primeira vez mandaronme un novo e no segundo xa leva ala tres semanas...todo isto en 14 meses...e defecto do animal...eu esta vez propusenlles cambialo polo 310 porque ese e sumergible...pagando a diferencia claro
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2012, 22:46
Asunto: Re: Problemas con mi fore 305

A min durou un ano a alarma, agora xa me acostumbrir a entrenar sin ela, pero a verdade e que ese e o seu gran defecto.
dosminutosveintidosenmil

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/09
801 Carreiras
402 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Nov 2012, 18:46
Asunto: Re: Problemas con mi fore 305

bernardo.coruxo escribió:
Por supuesto que me pasou...e xa van duas veces...as duas en garantia entra sudor polo altavoz que esta na parte donde apoia a muñeca..a primeira vez mandaronme un novo e no segundo xa leva ala tres semanas...todo isto en 14 meses...e defecto do animal...eu esta vez propusenlles cambialo polo 310 porque ese e sumergible...pagando a diferencia claro

ponle un pequeño trozo de celo en la salida del altavoz y evitarás que te entré el sudor, así te durará para siempre el sonido
ulrich

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/02/10
50 Carreiras
522 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 17 Nov 2012, 23:46
Asunto: Re: Problemas con mi fore 305

Gracias pero lo del celo llega un poco tarde





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos