Foros ›
Autor
Mensaxe
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Ven, 01 Dec 2006, 17:27
Asunto: Carreras navideñas

Me he fijado que en el calendario de carreras populares de "Correr en Galicia" no aparece ninguna prueba la última semana del año. Abro este hilo para que los foreros comenten las san silvestres y demás carreras navideñas que conozcan, en Galicia me refiero, y a poder ser hablen de ellas. A mi me han comentado de una en Castrelo de Miño ( Ourense), que al parecer es el 31 de diciembre, pero no estoy muy seguro; si alguien pudiese confirmar esto... He visto que hay también una en Xinzo el 7.

Pues eso, ojalá que conozcáis unas cuantas carreras navideñas entre todos y seais tan amables de comentar vuestra opinión e impresión sobre ellas.

Un saludo a todos de un novato en esto del correr.
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Ven, 01 Dec 2006, 18:28
Asunto:

bueno eu irei a san silvestre de ribadeo, xa que me acabo de meter no clube, non sei como está pero supoño que ben, son 5 km me parece!

Despois esta a nocturna de reis do CCN, habrá que ir jejejeje!!!

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Ven, 01 Dec 2006, 21:44
Asunto:

Encontré en este foro el siguiente tema, que ya surgió el año pasado al parecer, de todos modos si algunos foreros pudiesen concretar y confirmar las pruebas navideñas de este año, con fecha a poder ser, sería de agradecer.

www.correrengalicia.or...tt371.html
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Dec 2006, 22:44
Asunto: II CARREIRA POPULAR SAN MARTIÃ?O 2006

II CARREIRA POPULA SAN MARTIÃ?O 2006.
VENRES DÍA 8 DE DECEMBRO DE 2006.
� CATEGORÍAS:
CATEGORÍA IDADE LONXITUDE
PREBENXAMÍN 0-5 ANOS 150 METROS
BENXAMÍN 6-8 ANOS 500 METROS
ALEVÍN 9-10 ANOS 800 METROS
INFANTIL 11-12 ANOS 800 METROS
CADETE 13-14 ANOS 1500 METROS
JUNIOR 15-17 ANOS 2700 METROS
SENIOR 18-34 ANOS 5000 METROS
PREVETERANOS 35-39 ANOS 5000 METROS
VETERANOS A 40-50 ANOS 5000 METROS
VETERANOS B 51-60 ANOS 5000 METROS
VETERANOS C 61 EN DIANTE 5000 METROS
â?¢ INSCRIPCIÃ?NS:
Para inscribirse hai que facelo antes do día 5 no teléfono 627-267102 en horario de mañá de 9:00 a 14:00. Indicar Nome e apelidos, sexo, idade, localidade e concello de procedencia.
� CARACTERÍSTICAS DO PERCORRIDO:
Sobre asfalto. Tódolos quilómetros estarán sinalados. Tódolos participantes recibirán camisetas e medallas. Sortearase material deportivo e outros agasallos, así como unha cesta navideña entre tódolos participantes. Os corredores/-as locais terán un circuíto de 1,5 Km.
â?¢ HORARIO:
As 11:00 a.m.
â?¢ PREMIOS:
Trofeos os tres primeiros clasificados de cada categoría, masculino e feminino.
Premio o máis xoven e o máis veterano.
Para os primeiros clasificados en categoría absoluta haberá premios en metálico.
â?¢ REGULAMENTO XERAL:
â?¢ As inscricións para a carreira deberán realizarse nos prazos sinalados.
â?¢ A tódolos participantes facilitaráselle-lo dorsal correspondente a súa categoría debendo colocalo no seu peito para a súa identificación durante a proba e chegada a meta.
â?¢ O dorsal recollerase o día da proba na Capela de San Martiño.
â?¢ O dorsal deberá ser entregado a súa chegada a meta.
â?¢ Será motivo de descualificación calquera infracción grave estimada polos xuíces da proba sendo a súa decisión inapelable.
â?¢ Ã? longo dos percorridos a organización establecerá os controis que estime oportunos.
â?¢ A organización non se fai responsable dos danos físicos ou morais que poidan sufri-los participantes desta carreira antes, durante ou despois da mesma.
â?¢ Dado o carácter eminentemente popular e festivo desta proba a organización agarda de tódolos participantes o mellor espírito deportivo.
â?¢ O descoñecemento deste regulamento non exime do seu cumprimento.
â?¢ COMO CHEGAR:
Dende Pontevedra, estrada Pontevedra-Sanxenxo a 4 ou 5 quilómetros de Pontevedra ó pasar San Juan de Poio, atópase unha rotonda e ó pasar a rotonda en dirección Sanxenxo a poucos metros cruce a esquerda que indica I.E.S. de Poio e na cima desa costa está a saída.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Dec 2006, 22:47
Asunto:

perdón onde pon en dirección Sanxenxo a poucos metros cruce a esquerda debería poñer en dirección Sanxenxo a poucos metros cruce a dereita
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 01 Dec 2006, 22:48
Asunto:

Aún falta mucho por eso no aparece ninguna, al final habrá unas 5 o 6 como el año pasado. Tú mejor entrena amigo. Saludos
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Mér, 06 Dec 2006, 19:06
Asunto:

rescato este tema,en la media de Ferrol creo que repartian folletos sobre la san silvestre de Mugardos,¿alguien lo tiene,lo leyo, o quizas lo uso para ir antes de la prueba a la taza Disimulando ?
Por cierto,en el numero de Corricolari de este mes,en el apartado de calendario,en pruebas de Coruña ponen que para informarse de las pruebas que haya recomiendan acudir a correrengalicia.org donde hay abundante informacion,!!!hablan de nos!!!!,citan esta web,un puntazo y de aqui a la fama,ya veo a laguna forera participar en "mira quien baila".

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Mér, 06 Dec 2006, 20:36
Asunto: San Silvestre Mugardos-Ares

Ola foreir@s,
Corrín o outro día a media de Ferrol (Adolfo Arráaas, Guiño ) e collín un dos folletos da carreira de Mugardos, é o día 31 ás 11 da mañán (claro, senón ía coincidir coas campanadas, jeje) este ano o percorrido é Ares-Mugardos-Ares, sobre 10 km. Teño que buscar o papel, en canto o atope xa poño toda a información.
Saúdos.
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Mér, 06 Dec 2006, 21:06
Asunto:

Por certo, eu o ano pasado entereime tarde, así que non puiden ir, me podedes dicir cómo foi.
grazas
7ombligos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/09/06
0 Carreiras
535 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Mér, 06 Dec 2006, 21:12
Asunto:

II carreira popular de Fin de Ano.

Saída dende a plaza do Concello de Ares o día 31 ás 11 da mañán.

Percorrido: 10 km. Ares-Mugardos(avituallamento líquido)-Ares, con chegada ó Pavillón Municipal de Ares( taquillas e duchas).

Requisitos: ter 14 anos cumpridos.
Información e inscripción na Alianza Aresana tlfno e fax 981 44 80 57 e OMIX de Mugardos telf 981 47 03 38. Fax 981 47 22 02.
Unha camiseta para tódo-los participantes e pinchos na meta.
Polo caracter popular da carreira non haberá clasificación por categorías nin premios.

sortearanse 10 cestas de Nadal entre os que rematen a proba.

Patrocinan: Unha enchente de marcas comercias.


Para chegar a Ares non tedes máis que seguir a Artopista hacia Ferrrol e seguir as indicacións que vos levan a Ares-Mugardos.
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 07 Dec 2006, 11:10
Asunto:

EA¡¡¡¡Yo me voy a Mugardos a correr con el gorrito de Papa Noel, o si la encuentro con la corona de Rey Mago. Si vamos un montón a lo mejor podemos llevar camellos..... Ríndose
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Xov, 07 Dec 2006, 12:57
Asunto:

Eu de momento estaría entre a de Mugardos e a de Pontevedra. Xa verei o que fago.
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Xov, 07 Dec 2006, 14:27
Asunto:

Ola a todos-as!! despois de anos lonxe do atletismo recentemente decidín voltar, e descubrín esta páxina e animeime a rexistrame, unha vez feitoa isto a miña primeira pegunta é seguinte:

Este ano haberá carreira de San Sisvestre en Pontevedra? e se é así como e cando se pode inscribir un? Grazas.
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Ven, 08 Dec 2006, 3:22
Asunto:

Fonghi, de momento sei tanto coma ti, é dicir, o que se escribiu neste foro. O ano pasado falouse da de pontevedra do 31: www.correrengalicia.or...tt371.html

Supoño que este ano tamén se organizará.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 20:03
Asunto:

sóame que hai unha San Silvestre bastante concurrida en A Guarda, pero non me fagades moito caso...
saúdos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos