Foros ›
¿DE QUEN ESTAMOS A FALAR?... DUN ATLETA OU LANGRÃ?N
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 05 Dec 2006, 20:16
Asunto:

¿ Javier Alvarez Salgado ? ¡ un tío formidable, extraordinario atleta y gran persona ! Lo conocí por primera vez hace muchos años cuando corrió y ganó el Gran Premio Pedestre de Navidad ( Carrera del Pavo )
de Vigo. El mejor, uno de los mejores fondistas españoles de todos los tiempos. Era una maravilla verle correr.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 05 Dec 2006, 20:24
Asunto:

No,no es Alvarez Salgado.

Pensad un poquito más.A la vuelta del en.treno doy la segunda pista
maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Dec 2006, 20:51
Asunto:

a ver que lo pienso

Disimulando Disimulando Disimulando Disimulando Disimulando

Será Julia vaquero

Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 05 Dec 2006, 20:55
Asunto:

¿ quién será,será..... ? Idea
maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Dec 2006, 20:55
Asunto:

Si damos la respuesta casi en la pista, no complicamos la cosa.

Podías empezar con:

1- Entrenó durante varios años en una recta de tierra que no llegaba al km, haciendo idas y vueltas.


Guiño Guiño

Bueno, espero confirmación y prometo que la pregunta que voy a hacer va a ser dificilllll
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 05 Dec 2006, 22:35
Asunto:

La verdad es que creo era bastante facil y coincido con Julia Vaquero...
Independientemente te aseguro "Maloquesoy" que me tienes anonadado con tu "cultura atlética", me parece muy bueno y muy bonito... y sobre todo me impresiona tu inquietud y ganas de conocer... mi mas sincera enhorabuena... creo que vas a tener que cambiar el "Maloquesoy" por "Elmuchoquese"... o algo así.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 05 Dec 2006, 22:41
Asunto:

Ahora voy a hacer yo alguna preguntilla:

Pista primera: Fondero/a Gallea/o

Como veis empiezo suave... forzadme vosotros... os espero
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 06 Dec 2006, 0:28
Asunto:

Estatura media, moreno/a,luchadora/or,ganador/a de bastantes populares...

A ver si nos animamos... yo me acuesto... pero mañana + y mejor!
maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Dec 2006, 1:12
Asunto:

PedroNimo escribió:
Estatura media, moreno/a,luchadora/or,ganador/a de bastantes populares...


Por favor, delimitemos un poco el espectro de posibles candidatos.

ok.

Pongamos a funcionar un poco las meninges a la hora de mandar pistas.

Porque sino esto no es operativo.

Disimulando Disimulando Disimulando Disimulando Disimulando Disimulando
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 06 Dec 2006, 1:13
Asunto:

Efectivamente era Julia Vaquero.A ver,mis dos cracks de cultura atlética,la puse fácil para que acertara uno de los otros foreros y vais vosotros y ¡ala! Sorriso

Respueta a la pregunta de Pedro,

Elias?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 06 Dec 2006, 1:14
Asunto:

Eu sinto meter a pata neste fio, pero a verdade é que o meu descoñecemento da historia do atletísmo galego é bestial, así que básicamente meterei o naris de cando en vez a "cheirar" o que se coce aquí dentro Avergoñado e descobrirme diante dos que sabedes "a hos***a" do tema... ¡¡anonadado ando!!

Sobre os "artistas" dos que falachedes ate agora podo falar algo... cousas que non veñen nas biografías oficiais (coido eu, incauto de min):

De Álvarez Salgado podo comentar que tivo a súa incursión no mundo da política viguesa da man do PSOE, xa que foi Concelleiro de Deportes (se non lembro mal, sendo alcalde Carlos Príncipe na súa primeira etapa) ... o que non me atrevo a decir é se o fixo ben ou non (se queredes me entero... teño bos contactos)... por certo, unha das actuais concelleiras na oposición (PSOE tamén) é filla súa.

De Carlos Pérez podo decir que o coñecín cando era un rapaciño (de feito podo decir que foi quen me "entrenou"). Eu estaba en 6º de EXB no Colexio da Caixa de Aforros de Vigo e él era profesor de ximnasia no Colexio Fogar (tamén vencellado á antiga Caixa de Aforros de Vigo, actualemente Caixanova) de FP. Ademáis entrenaba aos mellores rapaces e os preparaba básicamente para Cross... que eu saiba parecía que para él non houbera outras especialidades que merecera a pena que estes rapaces prepararan. A verdade é que conseguíu moi bós resultados de algún dos equipos da época da que estou a falar (anos 1980 e 1981 se non me equivoco), creo que chegando a gañar competición internacionais por equipos (éste do Colexio Fogar). No meu caso, somente nos indicaba por onde conviña que corréramos e nos marcaba máis ou menos algunhas recomendacións moi someras (facíao por simpatía, xa que non tiña obriga nengunha para co meu colexio)... así fixen algún cross (lembro un dos campeonatos escolares na Illa de A Toxa (ainda era illa Demo sorrindo Demo sorrindo )... ¿qué tempos aqueles?... acabo de lembrar que Carlos nos recomendou fervientemente que fóramos ver unha película da época... e acabo de comprobar que non errei no ano 1981... a peli estrenouse ese ano... era, evidentemente... "Carros de fuego"... Molón Molón Molón (o Alzheimer ou Azmerreir Guiño ainda non me afecta moito). En fin, falando de Carlos Pérez (que era o que quería facer)... este ano participou na organización da carreira de Baiona (os que fostes á Andar e Correr seguramente o veríades por alí, pendente de "case" todo)... outro dato: ten un fillo na Policía Local de Vigo (co grado de sarxento, se non me equivoco)... en fin, ahí queda este ladrillo para romper algo co "supermegaconcurso de sapiencia" que tedes montado por eiquí. Un saúdo... e perdón pola intromisión Avergoñado Avergoñado pero se non conto estas historias estoupo. Demo sorrindo Demo sorrindo
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 06 Dec 2006, 1:20
Asunto:

Banderas,todos los datos a mayores que se den son bienvenidos.Te voy a soplar un secreto a voces....,en la página de la federación gallega de atletismo tienes biografías de casi todos los atletas gallegos desde 1916 aproximadamente,las preguntas se pueden complicar si conoces más cosas del personaje por el que preguntas o si eres pícaro en las preguntas (Pedro,ahora nos deja con la duda de si es chico o chica Guiño )
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 06 Dec 2006, 17:35
Asunto:

-La persona de la que hablo es un atleta.
-Ya ha dejado la práctica atlética.
-Hizo una memorable carrera de cross en un Cto. de España pero no fue al mundial... apostaron por la experiencia y en su lugar fue: "El Taca"

A pensar!!!!!
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 06 Dec 2006, 17:55
Asunto:

Carlos Adán? Abraiado

Aún compite en carreras populares,pero no se me ocurre ningún otro.Si supiera quien es "el Taca",afinaría seguro(no veas la de artículos que acabo de leer sobre taca-tacas" Guiño
jabelo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/01/06
0 Carreiras
238 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 06 Dec 2006, 18:09
Asunto:

Elyana escribió:
Carlos Adán? Abraiado

Aún compite en carreras populares,pero no se me ocurre ningún otro.Si supiera quien es "el Taca",afinaría seguro(no veas la de artículos que acabo de leer sobre taca-tacas" Guiño

prueba con Antonio Prieto Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos