Foros ›
I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-12
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Dec 2012, 14:11
Asunto: Re: I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-12

Acabo de poñerme en contacto por telefono coa organizacion. A carreira vai para diante sin problema ningun, a estas alturas xa van mais de 120 inscriptos, o ultimo dia para inscribirse e o dia 13, a saida e das instalacions da condesa, hay habilitadas 10 duchas. O recorrido consta de 2 voltas de 9km, e despois hay un tramo cos km restantes. As duas voltas teñen un repeito que non se leva mal, pero aconsellan que na primeira volta se estudie o recorrido, e na segunda o que queira que aprete, e que non e precisamente para facer marca, por que ten varios tramos de terra.
Recordade que hay que poñer principalmente o nome e a fecha de nacemento, para saber a que categoria corresponde cada un. E no cartel non puxeron nada mais
que o numero de conta, pero que ten que ser en CAIXA NOVA BANCO.
Espero haber aclarado un pouco este tema. Por certo o telefono o que chamei, por si tendes algunha duda esta no cartel da carreira.


Última edición por Brasillas o Lun, 10 Dec 2012, 4:28; editado 1 vez
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 09 Dec 2012, 15:29
Asunto: Re: I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-12

Brasillas escribió:
Acabo de poñerme en contacto por telefono coa organizacion. A carreira vai para diante sin problema ningun, a estas alturas xa van mais de 120 inscriptos, o ultimo dia para inscribirse e o dia 13, a saida e das instalacions da condesa, hay habilitadas 10 duchas. O recorrido consta de 2 voltas de 9km, e despois hay un tramo cos km restantes. As duas voltas teñen un repeito que non se leva mal, pero aconsellan que na primeira volta se estudie o recorrido, e na segunda o que queira que aprete, e que non e precisamente para facer marca, por que ten varios tramos de terra.
Recordade que hay que poñer principalmente o nome e a fecha de nacemento, para saber a que categoria corresponde cada un. E no cartel non puxeron mais que o numero de conta, pero que ten que ser en CAIXA NOVA BANCO.
Espero haber aclarado un pouco este tema. Por certo o telefono o que chamei, por si tendes algunha duda e este:
Gracias, Guiño
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 09 Dec 2012, 15:50
Asunto: Re: I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-12

Brasillas, borra ese móbil... si alguén o precisa que cho pida por privado.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Dec 2012, 4:31
Asunto: Re: I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-12

Perdoa kandepalleiro, xa esta retificado.
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Dec 2012, 8:24
Asunto: Re: I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-12

Algén que se inscrivise, pode detallar o proceso?. Grazas.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 10 Dec 2012, 11:40
Asunto: Re: I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-12

Brasillas escribió:
Acabo de poñerme en contacto por telefono coa organizacion. A carreira vai para diante sin problema ningun, a estas alturas xa van mais de 120 inscriptos, o ultimo dia para inscribirse e o dia 13, a saida e das instalacions da condesa, hay habilitadas 10 duchas. O recorrido consta de 2 voltas de 9km, e despois hay un tramo cos km restantes. As duas voltas teñen un repeito que non se leva mal, pero aconsellan que na primeira volta se estudie o recorrido, e na segunda o que queira que aprete, e que non e precisamente para facer marca, por que ten varios tramos de terra.
Recordade que hay que poñer principalmente o nome e a fecha de nacemento, para saber a que categoria corresponde cada un. E no cartel non puxeron nada mais
que o numero de conta, pero que ten que ser en CAIXA NOVA BANCO.
Espero haber aclarado un pouco este tema. Por certo o telefono o que chamei, por si tendes algunha duda esta no cartel da carreira.

Moitas gracias Brasillas polas aclaracións.
Eu mandeilles onte un correo, e acábanme de respostar aclarándome as dúbidas.
Vémonos o domingo.

Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 10 Dec 2012, 18:01
Asunto: Re: I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-12

Agradecer tamén a Govi que borrase o móbil... pode parecervos unha chorrada, pero non debemos difundir ese dato aquí.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Dec 2012, 0:38
Asunto: Re: I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-12

E que o mobil ven no cartel que anuncia a media maratón.
Manuti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/11/11
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Dec 2012, 15:29
Asunto: Re: I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-1

Dos apuntados más! Nos vemos en Caldas-Arcos da Condesa (me parece que la salida es ahí).
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 7:42
Asunto: Re: I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-12

Bueno, onte non me manquei adestrando así que está decidido: a coller unha boa molladura por Caldas de Reis.

Alí nos veremos

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
felixx

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
45 Carreiras
170 Mensaxes
oleiros
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 11:58
Asunto: Re: I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-12

A mi me gusta mucho ir y apoyar las primeras ediciones pero en este caso la poca informacion y la hora que piden para llegar pues hacen que al final tristemente me tenga que decantar por otra carrera porque saliendo desde coruña para llegar alli a las 8,30 tendria que despertarme a las 6 pero bueno deseo que todo vaya bien y que los que vayais conteis la experiencia para porteriores ediciones ,es una pena que haya tan poca informacion
Manuti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/11/11
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 15:10
Asunto: Re: I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-12

felixx escribió:
A mi me gusta mucho ir y apoyar las primeras ediciones pero en este caso la poca informacion y la hora que piden para llegar pues hacen que al final tristemente me tenga que decantar por otra carrera porque saliendo desde coruña para llegar alli a las 8,30 tendria que despertarme a las 6 pero bueno deseo que todo vaya bien y que los que vayais conteis la experiencia para porteriores ediciones ,es una pena que haya tan poca informacion

Yo no entiendo que haya que llegar a las 8:30... Entiendo que empiezan con eso que llaman verificacion a las 8:30, pero supongo que puedes llegar a las 9:30 o 9:45 y no pasa nada.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3683 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 18:19
Asunto: Re: I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-12

Manuti escribió:
felixx escribió:
A mi me gusta mucho ir y apoyar las primeras ediciones pero en este caso la poca informacion y la hora que piden para llegar pues hacen que al final tristemente me tenga que decantar por otra carrera porque saliendo desde coruña para llegar alli a las 8,30 tendria que despertarme a las 6 pero bueno deseo que todo vaya bien y que los que vayais conteis la experiencia para porteriores ediciones ,es una pena que haya tan poca informacion

Yo no entiendo que haya que llegar a las 8:30... Entiendo que empiezan con eso que llaman verificacion a las 8:30, pero supongo que puedes llegar a las 9:30 o 9:45 y no pasa nada.

Eu opino como Manuti, eu espero estar alí como para todas as carreiras entre 45' e 1 hora antes do comenzo.
Un saudo.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 18:50
Asunto: Re: I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-1

Eu tamen estou apuntado para trotar esta m,m,Marcos se vas solo falamos e imos xuntos,saudos,e boa carreira para todos.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1020 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Dec 2012, 16:43
Asunto: Re: I Media Marathon Santa Cecilia - Caldas de Reis. 16-12-1

Boas, se non me equivoco modificaron a hora de comezo as 10:30, enton con estar as 09:15 /09:30 supoño que chegara?
Alguen sabe como vai o trazado? e decir, en tal km hai unha costa, etc....e que mandeille un mail pero non me responderon e tampouco teño Facebook (que sei que ven detallado).
Gracias.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos