Foros ›
I Duatlón trail de Ribeira
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
715 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Nov 2012, 0:31
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Son o que se levou o golpe na curva da baixada, máis de un acordarase...


O primeiro que quería facer é dar as gracias a todos os compañeiros que se pararon e preocuparon polo meu estado;ademais de dar o aviso para q me acudiran. (ca consecuente pérdida de tempo,sobre todo a algún deles)

O segundo que quería facer e dar as GRACIAS a todos os que compoñen a organización de este evento,pola pronta resposta chegando o rápaz da organización na bici e máis tarde o coche de protección civil(que me acercou o hospital).Ademáis dos que interviron para que todo se efectuase ca maior brevidade.

A caida foi un fallo grave pola miña parte por arriscar de máis nunha curva empedrada en baixada, de feito non tiña gran perigo, pero ó querer aproveitar dito tramo pa atrapar xente apresureime de máis e non me dou tempo a virar. Se non chega a ser polo casco...
No hospital coseronme un dedo da man esquerda(9 puntos), na frente uns catro por unha brecha, e no hombro un golpe que non me deixa facer todos os movementos.
Pero máis que todo esto o que máis me doia era non haber podido terminar-la proba; de feito iba disfrutando coma un enano,(...e so puiden vivir parte da bici, se chego a parte de correr,xa nin vos conto)


Hoxe xa me atopo moito mellor, todo vai volvendo ó seu sitio e teño unhas ganas tolas de repetir a proba. Así que pídovos que volvades repetir o evento e redimirme,en cando sexa posible.


Noraboa unha vez máis á organización e alegrame ver o compañerismo demostrado.Unha vez máis gracias.




PD: Pídovos non, arrodillome se fai falta, para que repitades esta gran proba(que pasada de montaxe)!!

Gracias en especial ó foreiro Xtreme
seijas

Novo foreiro
Novo foreiro
26/11/12
15 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2012, 1:45
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Alguien puede ayudarme!! No aparece mi dorsal en la clasificacion general(133),me llamaron el ultimo dia porque staba cmo reserva.
Javicho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/05/07
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2012, 13:49
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Hai un dorsal polo menos (o 84), que aparece dúas veces.
Se cadra un deles poderías ser tí.
Debe de haber algún erro na clasificación así que polo tanto,na organización son humanos.Non era normal tanta perfección...É coña.
Foi unha proba espectacular en tódolos sentidos...para que outras tomen nota!!
Apertas


Última edición por Javicho o Mar, 04 Dec 2012, 15:34; editado 1 vez
seijas

Novo foreiro
Novo foreiro
26/11/12
15 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Dec 2012, 3:26
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Muchas gracias x la observacion Javicho!
Javicho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/05/07
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Dec 2012, 15:35
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Perdón. O Dorsal que aparece dúas veces é o 84.
Xa o correrxín na miña mensaxe anterior.
juanesteiro

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/11
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Dec 2012, 23:58
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

o dorsal 84 esta repetido no posto 28, e correspondese co dorsal 89 (o meu), q tampouco aparece.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 06 Dec 2012, 12:34
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Polo tanto si o 84 en realidade é o 89, seguimos tendo un desaparecido, non esta mal para a primeira edición. Disimulando Trataremos de atopar a seijas.
Non queremos que morra o conto sin antes destacar que o éxito da proba foi posible grazas a colaboración dos participantes; si casi todo saleu ben foi precisamente pola deportividade amosada polos atletas.
A intención da xente de Arousa Natureza e Ocio e darlle continuidade a proba, facendo 4 axustes e un par de retoques o percorrido; -imos ter que construir unha pequena ponte de madeira-; en calquer caso estes retoques non van trocar a configuración do percorrido, as opcións non melloran o actual trazado. Ben certo é que nos gustaría que a baixa das Lobeiras e a primeira subida correndo, foran de outra maneira, pero polo de agora non temos outras alternativas.
Como xá estamos pensando na próxima edición, entre outras, unhas das medidas vai ser bautizar a curva donde se espichou Lecop, como eso "A Curva de Lecop", comprometome a poñer no sitio un cartel con ese lema.....quedaba mellor si fora "in-memory", pero él non estaba pola labor. Mr. Green
soyleyenda70

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/09/10
0 Carreiras
87 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Dec 2012, 19:26
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

De certo que non sei moi ben o que podedes facer pra mellorar a proba, era a primeira vez que participaba nunha proba de este estilo e quedei encantado. Ca bicicleta son bastante caganas baixando e mesmo na baixada das Lobeiras paseino ben, incluso pensaba que iba rápido , pero de pronto adiantaronme uns, e enton pensei que era un abueliño baixando. Paseino de maravilla, o ano que ven se podo repito. Gracias por facer que o pasara de medo, na baixada literalmente
Extreme

Montañés
Montañés
13/08/12
8 Carreiras
216 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Dec 2012, 20:21
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Lecop escribió:
Son o que se levou o golpe na curva da baixada, máis de un acordarase...


O primeiro que quería facer é dar as gracias a todos os compañeiros que se pararon e preocuparon polo meu estado;ademais de dar o aviso para q me acudiran. (ca consecuente pérdida de tempo,sobre todo a algún deles)

O segundo que quería facer e dar as GRACIAS a todos os que compoñen a organización de este evento,pola pronta resposta chegando o rápaz da organización na bici e máis tarde o coche de protección civil(que me acercou o hospital).Ademáis dos que interviron para que todo se efectuase ca maior brevidade.

A caida foi un fallo grave pola miña parte por arriscar de máis nunha curva empedrada en baixada, de feito non tiña gran perigo, pero ó querer aproveitar dito tramo pa atrapar xente apresureime de máis e non me dou tempo a virar. Se non chega a ser polo casco...
No hospital coseronme un dedo da man esquerda(9 puntos), na frente uns catro por unha brecha, e no hombro un golpe que non me deixa facer todos os movementos.
Pero máis que todo esto o que máis me doia era non haber podido terminar-la proba; de feito iba disfrutando coma un enano,(...e so puiden vivir parte da bici, se chego a parte de correr,xa nin vos conto)


Hoxe xa me atopo moito mellor, todo vai volvendo ó seu sitio e teño unhas ganas tolas de repetir a proba. Así que pídovos que volvades repetir o evento e redimirme,en cando sexa posible.


Noraboa unha vez máis á organización e alegrame ver o compañerismo demostrado.Unha vez máis gracias.




PD: Pídovos non, arrodillome se fai falta, para que repitades esta gran proba(que pasada de montaxe)!!

Gracias en especial ó foreiro Xtreme

Solo hice lo que estuvo en mi mano, faltaría más.

P.D: A resarcirse en Vimianzo!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos