Foros ›
XXXIII Carreira Popular de Negreira (11/11/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
gregoriofukada

Novo foreiro
Novo foreiro
5/03/12
15 Carreiras
36 Mensaxes
Noia, A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2012, 13:00
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de negreira (11/11/12)

Unha preguntiña, hai forma de facer inscripción sen ter que pagar os dous euros de comisión na caixa??? Estes bancos son uns vampiros carallo...
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2012, 13:57
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de negreira (11/11/12)

gregoriofukada escribió:
Unha preguntiña, hai forma de facer inscripción sen ter que pagar os dous euros de comisión na caixa??? Estes bancos son uns vampiros carallo...

1- se tes tarxeta de crédito/débito utiliza a pasarela de pago
2- se non tes tarxeta de crédito/débito
---------- i. achégate a unha oficina do banco/caixa en donde tes que facer o ingreso e faino directamente en caixa
---------- ii. cambia de banco/caixa Molón e fai unha transferencia sen gastos

-- Chámame "ghose"
Manuti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/11/11
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2012, 14:26
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de negreira (11/11/12)

CesGti escribió:
NesLugo escribió:
Acabo de inscribirme en esta carrera por primera vez y segun lo que os estoy leyendo en el foro ya me estoy empezando a arrepentir, ademas he visto el perfil y parece muy,muy dura (como comentais). Veremos a ver si no me arrepiento en el ultimo momento y a ver como me va.

tranquilo amigo.
eu empecei nesto das populares precisamente nesata carreira o ano pasado.
iva tan petado que nin vin avituallamiento nin marcas kilometricas,pero cando acabei quedei cunhas ganas de mais que non vexas.

¿Llevas un año corriendo populares y tienes esas MMP en Media Maratón y 10000? Eres mi p... idolo!!

No sé si tienes un diario de entrenamiento, pero si lo tuvieras prometo leerlo!!

Nos vemos en Negreira!
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2012, 15:35
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de negreira (11/11/12)

Manuti escribió:
CesGti escribió:
NesLugo escribió:
Acabo de inscribirme en esta carrera por primera vez y segun lo que os estoy leyendo en el foro ya me estoy empezando a arrepentir, ademas he visto el perfil y parece muy,muy dura (como comentais). Veremos a ver si no me arrepiento en el ultimo momento y a ver como me va.

tranquilo amigo.
eu empecei nesto das populares precisamente nesata carreira o ano pasado.
iva tan petado que nin vin avituallamiento nin marcas kilometricas,pero cando acabei quedei cunhas ganas de mais que non vexas.

¿Llevas un año corriendo populares y tienes esas MMP en Media Maratón y 10000? Eres mi p... idolo!!

No sé si tienes un diario de entrenamiento, pero si lo tuvieras prometo leerlo!!

Nos vemos en Negreira!

Este home xa corría así o ano pasado, empezou en nivel avanzado Moi feliz

CesGti, un día de estos pillareiche nun 10mil Silbar

Vou barrer para a casa e decir que é a mellor carreira de Galicia, así que ninguén se me vote para atrás, que o ides a pasar dpm!
ferradas

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/08
99 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2012, 16:35
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de negreira (11/11/12)

Hola , quisiera dar mi comentario al respecto de esta carrera y decir que es sin duda una de las mejores del circuito de carreras populares, de hecho llevo bastantes ediciones corriendo. Es dura y exigente pero bonita.
Este año no voy a participar por diversos motivos pero el principal es que en el dia de hoy cuando fui hacer el ingreso del dinero de la carrera, que se supone que va a parar a la organizacion, el banco me solicita que le de dos euros mas de comisión, a lo cual les quite el papel de las manos y les dije que no, que no queria darle un céntimo de comisión a nadie y menos a un dichoso banco, así que este año no voy a ir, una pena que tenga que pagar por correr cuarenta minutos, y no me importaria dar los euros para beneficencia pero al banco no, . Bueno en fin buena carrera a los que vayais y suerte, ojala tengais buen tiempo.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2012, 16:43
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de negreira (11/11/12)

ferradas escribió:
Hola , quisiera dar mi comentario al respecto de esta carrera y decir que es sin duda una de las mejores del circuito de carreras populares, de hecho llevo bastantes ediciones corriendo. Es dura y exigente pero bonita.
Este año no voy a participar por diversos motivos pero el principal es que en el dia de hoy cuando fui hacer el ingreso del dinero de la carrera, que se supone que va a parar a la organizacion, el banco me solicita que le de dos euros mas de comisión, a lo cual les quite el papel de las manos y les dije que no, que no queria darle un céntimo de comisión a nadie y menos a un dichoso banco, así que este año no voy a ir, una pena que tenga que pagar por correr cuarenta minutos, y no me importaria dar los euros para beneficencia pero al banco no, . Bueno en fin buena carrera a los que vayais y suerte, ojala tengais buen tiempo.

Hay bancos que hacen la transferencia gratis, si tienes un amigo que sea cliente de alguno, te puede hacer el ingreso poniendo tu nombre como referencia...

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2012, 17:02
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de Negreira (11/11/12)

Eu este ano non a ia a correr, ibame a decidir por facer a da Silva, pero onte houbo cambio de plans, xa que vai a ir a correr miña filla co instituto. Así que o domingo serei unha vez máis da partida en Negreira.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2012, 19:37
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de Negreira (11/11/12)

do clube Atletismo Boimorto iremos varios:
Raña
Estremeñeiro
Ivan Segade e o seu irmán
Norris
Guti
........

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2012, 20:03
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de negreira (11/11/12)

ferradas escribió:
....... en el dia de hoy cuando fui hacer el ingreso del dinero de la carrera, que se supone que va a parar a la organizacion, el banco me solicita que le de dos euros mas de comisión, a lo cual les quite el papel de las manos y les dije que no, que no queria darle un céntimo ......

Abraiado , pero foches ao banco (entidade financieira) que usa a organización ou fuches a outra entidade para facer o ingreso na conta da organización??

é un detalle importante, porque no primeiro caso trátase dun atraco e no segundo de un atraco... legal. É a práctica habitual.

-- Chámame "ghose"
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2012, 22:21
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de Negreira (11/11/12)

No banco que usa a organización para mais señas La Caixa (catalana) cobran dous euros por unha transferencia de 3 euros a unha conta súa da súa entidade,eu tamén lle saquei o papel das mans porque me parece un ATRACO e así fixenllo saber a persoa que me atendeu,o final paguei con tarxeta a través da pasarela de pago,pero moita xente non dispón dunha visa ou simplemente non quere facer uso dela e deberíano ter en contas as organizacións e non traballar con esa entidade bancaria porque moita xente non se inscribe por ese simple feito.
A solución que me dou a do banco foi que me fixera cliente da súa entidade polo cal non me cobrarían ou se fose un pago de cinco euros ou máis facelo no caixeiro automático que así non me cobraban,pero eu necesitaba facer dúas inscripcións e pretendiame cobrar 2 euros por cada unha.VERGONZOSO
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2012, 23:04
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de Negreira (11/11/12)

Pois eu estábame inscribindo ahora mesmo, e non me deixou pagar cando tiña toda a inscripción feita, resulta que o prazo terminou hoxe as dez da noite ! en fin.... paréceme excesivo cerrar o prazo con tanta antelación pero é o que hai. Este ano non vai poder ser. Triste
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2012, 23:28
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de Negreira (11/11/12)

Entonces...... cómo se inscribe a xente en ChampionChip Norte? e que digo eu que se non tes Visa non podes pagar, entonces todas as que son de ChampionChip non van??
Todo son problemas.....

A disfrutar e correr
Muiño

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/10/11
18 Carreiras
52 Mensaxes
santa comba
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2012, 23:52
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de Negreira (11/11/12)

No Santander se tes unha nomina domiciliada non che cobran transferencias, eu cambieime por que na novacaixagalicia ou como se chame agora cobran os 2 euros de turno.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2012, 10:23
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de Negreira (11/11/12)

correro escribió:
No banco que usa a organización para mais señas La Caixa (catalana) cobran dous euros por unha transferencia de 3 euros a unha conta súa da súa entidade,.....................VERGONZOSO

non hai moito máis que engadir Disimulando Se alguén da organización lee este foro espero que tome nota.

a través de championchip pagando con tarxeta non había problema deste tipo. Eu teño pagado con tranferencia por internet en outras carreiras e tampouco me cobra, pero lonxe estou de facerlle propaganda a un banco dicindo o seu nome.

E si, tamén me parece un pouco pronto pechar as inscricións un mércores, pero faralles falta o tempo para telo todo listo Pensando . De todas formas xa se sabía desde que se publicou o regulamento.

-- Chámame "ghose"
Miñortos

Novo foreiro
Novo foreiro
17/01/12
2 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2012, 14:46
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de Negreira (11/11/12)

xa me estou acojonando...
levo solamente dous anos correndo e son bastante novata. Fun a varias carreiras, dúas veces á de santiago, que non me gustou nada pola dureza, así que en negreira vou flipar... é a miña primeira vez!!!
penso que non vou acabar antes de que pechen a saída, ajajja
bu





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos