Foros ›
Autor
Mensaxe
cabuxamontesa

Montañés
Montañés
26/10/10
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2012, 16:25
Asunto: Cintilla Iliotibial

Hola , teño un problema coa cintilla iliotibial, unha dor persistente no externo do xeonllo, uso unhas plantillas pero según o meu fisio-osteopata non me están sendo efectivas e pode ser ao un exceso de pronación o que me carga a cintilla, alguén sabe de algún sitio serio onde fagan un bo estudo da pisada e unhas plantillas boas, se pode ser pola provincia de pontevedra mellor, ou se alguén tibo o mesmo e o dou curado todo consello é ben recibido
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2012, 16:46
Asunto: Re: Cintilla Iliotibial

Mis problemas con la cintilla se curaron con paciencia, reposo, antiinflamatorios y estiramientos. Lo del hielo no me gustaba.

Cuando volví a correr, primero estiramientos y comenzaba andando. Después un trotecillo e iba subiendo el ritmo muy poco a poco. En cuanto la cintilla me molestaba, paraba, estiraba y volvía a empezar de cero.

Me dio la lata mucho tiempo Muerto pero hace años que no me molesta Guiño


pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2012, 17:00
Asunto: Re: Cintilla Iliotibial

Boas tardes

Cada corpo e un mundo. Eu acabo de sair desa lesion. O remedio foi "sencillo", parei 2meses de correr(parar por completo) salvo a ultima smana que comecei a andar e facer estiramentos. Despois comecei con moita cabeza... Trotes cortiños duns 30' e aumentando pouco a pouco. Sempre estirando a zona. Decirche que eu tamen prono bastante... Eso e o que fixen eu e polo de agora non sinto a minima molestia e xa case estou entrenando como antaño... Espero che sirva d axuda.

Saudos e a recuperarse
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 4:26
Asunto: Re: Cintilla Iliotibial

Entendo que es un corredor popular (por moita cabra que sexas Razz )

hai dous anos que non teño nin tan siquiera molestias nesa zona, cando eran recurrentes.

a min funcionoume facer uns sinxelos exercicios específicos de estiramento para esa estrucutra (sobre todo ao rematar), buscaos en internet; e cambiar (gradualmente) a técnica de carreira. Nin plantillas nin zapatillas con control nin gaitas. Pero é o meu caso particular, non unha receta universal. Usa o sentido común e non fagas crónico ese problema.

Fai caso aos compañeiros no de parar e asegúrarte de que te recuperas e non tes dor (sen tomar antiinflamatorios, claro) e procura atención especializada se pretendes seguir correndo con saúde e non remite a dor.

Algo de info: www.quiquetorralba.blo...ibial.html

-- Chámame "ghose"
errolflynn

Novo foreiro
Novo foreiro
15/10/09
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 8:57
Asunto: Re: Cintilla Iliotibial

Yo he padecido esa lesión y la solución es soltar mediante estiramientos y masaje la cintilla iliotibial y hielo en la rodilla para bajar la inflamación.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 10:12
Asunto: Re: Cintilla Iliotibial

cabuxamontesa escribió:
Hola , teño un problema coa cintilla iliotibial, unha dor persistente no externo do xeonllo, uso unhas plantillas pero según o meu fisio-osteopata non me están sendo efectivas e pode ser ao un exceso de pronación o que me carga a cintilla, alguén sabe de algún sitio serio onde fagan un bo estudo da pisada e unhas plantillas boas, se pode ser pola provincia de pontevedra mellor, ou se alguén tibo o mesmo e o dou curado todo consello é ben recibido

Si me dás una dirección de e-mail te mando los estiramientos que hago yo para la dichosa cintilla.

Saludos y suerte
bouzas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/08/10
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 10:34
Asunto: Re: Cintilla Iliotibial

hola fai unha semana tamen me diagnosticaron esa dichosa lesion de cintilla iliotibial e sigo tendo bastantes molestias cando levo 20 minutos correndo e si non paro cada vez vaime a mais si non che e moita molestia victor alvarez poderiasme mandar por email esa tabla de estiramentos que fas para esa zona xa que ando algo perdido nese tema
o meu correo e perez.juan376 @ gmail.com
moitas gracias anticipadas e espero que vos respeten as lesions
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 11:32
Asunto: Re: Cintilla Iliotibial

bouzas escribió:
hola fai unha semana tamen me diagnosticaron esa dichosa lesion de cintilla iliotibial e sigo tendo bastantes molestias cando levo 20 minutos correndo e si non paro cada vez vaime a mais si non che e moita molestia victor alvarez poderiasme mandar por email esa tabla de estiramentos que fas para esa zona xa que ando algo perdido nese tema
o meu correo e perez.juan376 @ gmail.com
moitas gracias anticipadas e espero que vos respeten as lesions

Enviado.

Saludos
bouzas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/08/10
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 13:17
Asunto: Re: Cintilla Iliotibial

muchas gracias por el correo y toda la informacion
gracias victor
cabuxamontesa

Montañés
Montañés
26/10/10
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 17:38
Asunto: Re: Cintilla Iliotibial

Non puxen que fun ao fisio e ben, parei 2 meses (máis por falta de tempo que pola lesión) e agora igual me estou pasando de listo volvendo a darlle caña o corpo , irei pouco a pouco, e bueh o dos antinflamatorios , non tomo nunca somentes uso a crema traumeel e vaime ben a ver como vai evolucionando o tema, moitas gracias


Victor mandinche un privado
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Set 2012, 9:18
Asunto: Re: Cintilla Iliotibial

cabuxamontesa escribió:
Non puxen que fun ao fisio e ben, parei 2 meses (máis por falta de tempo que pola lesión) e agora igual me estou pasando de listo volvendo a darlle caña o corpo , irei pouco a pouco, e bueh o dos antinflamatorios , non tomo nunca somentes uso a crema traumeel e vaime ben a ver como vai evolucionando o tema, moitas gracias


Victor mandinche un privado

Respondido.

Saludos
Gasnoble

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/09
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Out 2012, 10:03
Asunto: Re: Cintilla Iliotibial

khene escribió:
Mis problemas con la cintilla se curaron con paciencia, reposo, antiinflamatorios y estiramientos. Lo del hielo no me gustaba.

Cuando volví a correr, primero estiramientos y comenzaba andando. Después un trotecillo e iba subiendo el ritmo muy poco a poco. En cuanto la cintilla me molestaba, paraba, estiraba y volvía a empezar de cero.

Me dio la lata mucho tiempo Muerto pero hace años que no me molesta Guiño

Efectivamente, en mi caso, al igual que Khene, la cintilla me estuvo dando la lata más de un año en el que estuve en el dique seco. La solución pasa por hielo después de correr y antiflamatorio (yo usaba en crema; cualquier familiar de los ketoprofenos, i.e, calmatel, fastum gel...) y sobre todo, y lo más importante, ESTIRAMIENTOS ESPECÍFICOS. A mí fue lo que me sacó del hoyo. Estira contínuamente la cintilla, no sólo antes y después de correr sino también a cualquier hora del día y en cualquier lugar.

Por supuesto los día iniciales en los que notes mucho dolor REPOSO ABOSLUTO. Una semana de reposo, hielo (dos veces al día), crema antiflamatoria y muchos estiramientos. Después comienza a trotar suavemente y mantén hielo y crema. A medida que vayas mejorando aumenta la intensidad y retira la crema y el hielo. Los estiramientos de por vida.

Espero que te ayude porque entiendo lo frustrado que estarás.

Saludos.
niniel

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
5 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Nov 2012, 11:43
Asunto: Re: Cintilla Iliotibial

VICTORALVAREZ escribió:
cabuxamontesa escribió:
Hola , teño un problema coa cintilla iliotibial, unha dor persistente no externo do xeonllo, uso unhas plantillas pero según o meu fisio-osteopata non me están sendo efectivas e pode ser ao un exceso de pronación o que me carga a cintilla, alguén sabe de algún sitio serio onde fagan un bo estudo da pisada e unhas plantillas boas, se pode ser pola provincia de pontevedra mellor, ou se alguén tibo o mesmo e o dou curado todo consello é ben recibido

Si me dás una dirección de e-mail te mando los estiramientos que hago yo para la dichosa cintilla.

Saludos y suerte
+1 (te mandé un privado)
Gracias de antemano
Saludos
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Nov 2012, 18:21
Asunto: Re: Cintilla Iliotibial

niniel escribió:
VICTORALVAREZ escribió:
cabuxamontesa escribió:
Hola , teño un problema coa cintilla iliotibial, unha dor persistente no externo do xeonllo, uso unhas plantillas pero según o meu fisio-osteopata non me están sendo efectivas e pode ser ao un exceso de pronación o que me carga a cintilla, alguén sabe de algún sitio serio onde fagan un bo estudo da pisada e unhas plantillas boas, se pode ser pola provincia de pontevedra mellor, ou se alguén tibo o mesmo e o dou curado todo consello é ben recibido

Si me dás una dirección de e-mail te mando los estiramientos que hago yo para la dichosa cintilla.

Saludos y suerte
+1 (te mandé un privado)
Gracias de antemano
Saludos

Enviado Guiño

Saludos y suerte
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 29 Nov 2012, 18:37
Asunto: Re: Cintilla Iliotibial

khene escribió:
Mis problemas con la cintilla se curaron con paciencia, reposo, antiinflamatorios y estiramientos.
+1

ya te digo

yo tuve dos (una en cada pierna....)

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos