Foros ›
Autor
Mensaxe
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 15:59
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

omega escribió:
Hai unha realidade (e non se trata de tocarlle as partes nobres a ninguén): A Delegación Galega de Atletismo de Vigo é un caso perdido; de toda Galicia e boa parte do estranxeiro, as probas en ruta que esta entidade organiza -en particular, San Xoán e Vigo+11- son as que lle crean máis dúbidas e incertidume aos atletas, antes, durante e mesmo despois. E non por culpa dos corredores, eh. Apertura do prazo de inscrición, como realizar a inscrición, onde formalizar a inscrición; os nenos; as duchas; o punto exacto de saída; o tráfico no circuíto... Non hai desculpa, o peor do peor no aspecto organizativo. E, para non ir máis lonxe (que poderiamos ir), botarlle unha ollada ao tema da VII Vigo+11 en Correrengalicia, ou sexa, este mesmo. Que xa estamos no século XXI, ho!!! Para rematar, unha pregunta ao vento: tamén este 2012 teremos show na liña de saída?


TE has quedado corto Muro Muro Muro Muro

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
joeray

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/12/09
29 Carreiras
99 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 22:24
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Alguen sabe a prevision meteoroloxica?

http://www.tiramillas.es/perfil/joeray
ddiego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/12
0 Carreiras
96 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 23:52
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

anpefi escribió:
ddiego escribió:
Alguien tiene el recorrido? A pesar de las indicaciones del reglamento no tengo muy claro como llega hasta Tomas Alonso. Por orillamar? Y luego subimos y nos cruzamos toda la GVía? Tiene una pinta exquisita!

Si alguien puede comentar un poquito su anterior experiencia me ayudaría. Muchas gracias!

Aquí tienes un mapa:
www.runningahead.com/m...1a?unit=km

Básicamente, tras la vuelta por la Alameda, Areal y otra vez Alameda se enfila todo orilamar hasta la calle Ánimas (al lado de Barreras) en odnde enlazas con Tomás Alonso camino de la Pz de la industria. Se sube la calle Coruña, lo más duro del recorrido, y en Traviesas turces hacia la plaza de la independencia (que sigue siendo subida) rodeandola por Pintor Colmeiro para enlazar con Camelias, que ya sigues enlazando con Venezuela hasta el Corte Inglés, en donde empieza la bajada vertiginosa de Gran Vía, Urzaiz y Colón hasta la meta.
Un recorrido interesante si no fuera por que el tráfico no está completamente cortado Muro


Genial macho, me ha quedado clarísimo!! Muchas gracias.

Parece que será dura a partir del km 6... Y luego volando por GVía. Gracias, saludos!!
GLeyenda

Novo foreiro
Novo foreiro
11/10/12
6 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Out 2012, 18:12
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Hola:

Sabéis de alguien que falle y quiera cederme el dorsal....me he quedado sin inscripción y me había hecho la idea de hacer la carrera. Logicamente le pagaré los 5 Euros.

Un saludo
omega

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/12/08
0 Carreiras
154 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Xov, 11 Out 2012, 18:26
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Xabiro, ao respecto da túa pregunta e de todo o que entón se comentou en Correrengalicia en relación coa Vigo+11 do pasado ano, recoméndoche que busques a páxina correspondente; é sinxelo. Por certo, incluídas en ditos comentarios as desculpas do anterior delegado en Vigo da FGT, Eleuterio García.
Pero, en fin, así por enriba, a cousa foi que se atrasou a saída varios minutos. Por que? Non lembro e ademais tráeme sen coidado. Só sei que eu estaba no medio do pelotón, que iamos tomar a saída, que polos altofalantes alguén berraba que nos botaramos cara atrás, que o fixemos, que logo tivemos que ir cara adiante, que o fixemos, que volvemos ir cara atrás, que os da cola case rematan caendo ao mar (isto é media hipérbole), para diante, para atrás, os altofalantes berrando e dicindo que mentres non colaborásemos non se daría a saída... Vamos, a enésima carallada typical FGT-sección Vigo, algo que non vexo en ningures. En fin, Xabiro, eu non tiña previsto insistir no caso (polo menos antes do vindeiro domingo), pero, xa que me preguntaches e como son ben cortés, respondo de xeito público e notorio. E, ademais, seguro que este ano todo sae hipermegasuperchachipiruligüaidelparaguay!!!
Saúdos.
omega

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/12/08
0 Carreiras
154 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Xov, 11 Out 2012, 18:30
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

omega escribió:
Xabiro, ao respecto da túa pregunta e de todo o que entón se comentou en Correrengalicia en relación coa Vigo+11 do pasado ano, recoméndoche que busques a páxina correspondente; é sinxelo. Por certo, incluídas en ditos comentarios as desculpas do anterior delegado en Vigo da FGT, Eleuterio García.
Pero, en fin, así por enriba, a cousa foi que se atrasou a saída varios minutos. Por que? Non lembro e ademais tráeme sen coidado. Só sei que eu estaba no medio do pelotón, que iamos tomar a saída, que polos altofalantes alguén berraba que nos botaramos cara atrás, que o fixemos, que logo tivemos que ir cara adiante, que o fixemos, que volvemos ir cara atrás, que os da cola case rematan caendo ao mar (isto é media hipérbole), para diante, para atrás, os altofalantes berrando e dicindo que mentres non colaborásemos non se daría a saída... Vamos, a enésima carallada typical FGT-sección Vigo, algo que non vexo en ningures. En fin, Xabiro, eu non tiña previsto insistir no caso (polo menos antes do vindeiro domingo), pero, xa que me preguntaches e como son ben cortés, respondo de xeito público e notorio. E, ademais, seguro que este ano todo sae hipermegasuperchachipiruligüaidelparaguay!!!
Saúdos.
Ostras, na mensaxe anterior, onde escribo FGT quero dicir FGA. Desculpas polo erro, que se debe a antigas deformacións profesionais que non veñen ao caso; xa non é a primera vez que me sucede. FGA, FGA (Federacíon Galega de Atletismo, claro está)
Nanaco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/06/10
40 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Out 2012, 21:17
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

E logo as colas na chegada para coller a axuda humanitaria. Mesma cola embudo para devolver o chip, total, que eu cheguei dos ultimos e vendo o espectaculo e que tiña o coche cerca, preferin a botella da neveira da casa e para a ducha...

Preparade os coitelos, q ven a Vigo+11 !! (eu repito, as imprecisións da carreira non superan a satisfacción de correr pola miña cidade)
Jennygacela

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/11
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Out 2012, 21:24
Asunto: lista de inscritos vigo +11

para los que se apuntaron carrera vigo+11 en el corte ingles ya esta la lista de inscritos en federacion gallega atletismo arriba de todo pinchar en donde pone vigo y ya esta ahi .Lo digo pues habia gente c omo yo que no se encontraba en la lista que habia pero hay dos listas .Un saludo a todos
Xandra

Mod
Mod
3/10/11
0 Carreiras
888 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2012, 8:52
Asunto: Re: lista de inscritos vigo +11

Jennygacela escribió:
para los que se apuntaron carrera vigo+11 en el corte ingles ya esta la lista de inscritos en federacion gallega atletismo arriba de todo pinchar en donde pone vigo y ya esta ahi .Lo digo pues habia gente c omo yo que no se encontraba en la lista que habia pero hay dos listas .Un saludo a todos

Vamos a intentar no abrir temas nuevos cuando ya tenemos el tema de la carrera abierto,ayudemos todos al buen funcionamiento del foro Guiño
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 10:47
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Claro, nalgunhas carreiras como a de Lestrove de onte nos "mal acostumbran" e hoxe vas a recoller o dorsal para Vigo + 11 e un desastre...(polo menos cando fun eu) Ademais cutre camiseta (comparada coa de Lestrove de onte) e en relación coa do ano pasado que era ben chula.
lanzelot

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/11
20 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 10:48
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Eleuterio es el responsable de todos los desastres organizativos de todas las carreras de Vigo. Yo como vigués alucino de la inutilidad de este señor.Todo lo que organiza es un desastre.Parece mentira después de tanta experiencia.La verdad es que no hay interés.Cualquier carrera popular en pueblos "perdidos" son mejores que las de Vigo.Porque nadie protesta oficialmente?.....¿Dónde nos vamos a duchar?,¿hay servicio de guadarropa?.....PENOSO
lanzelot

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/11
20 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 10:55
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

MAÑANA TENEMOS QUE PROTESTAR ANTES Y DESPUES DE LA CARRERA.NOSOTROS SOMOS LOS IMPORTANTES
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 13:03
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

lanzelot escribió:
Eleuterio es el responsable de todos los desastres organizativos de todas las carreras de Vigo. Yo como vigués alucino de la inutilidad de este señor.Todo lo que organiza es un desastre.Parece mentira después de tanta experiencia.La verdad es que no hay interés.Cualquier carrera popular en pueblos "perdidos" son mejores que las de Vigo.Porque nadie protesta oficialmente?.....¿Dónde nos vamos a duchar?,¿hay servicio de guadarropa?.....PENOSO

No sera mejor que critiques despues de la carrera?
En lo de las duchas,si tienes razon,pero ahi,el Concello,tambien intefiere,en lo del guardarropa.hay guardarropa en todas las carreras a las que vas? En Baiona,donde tambien criticaste,que yo sepa no hay guardarropa
A dia de hoy,Eleuterio,no preside la delegacion de Vigo,y a dia de hoy,la carrera de San Juan de este año,fue muchismo mejor que en ediciones anteriores,asi que habra que dar un poco de margen,antes de criticar
Y si puedes reclamar,solo hay que leer los reglamentos
No defiendo a la Federacion,porque siempre la critique,y poco a poco se nota alguna mejoria,no mucha,pero algo parece que avanza Muro

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 21:17
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Eu agardo con moitas gañas poder decir mañá que a organización desta carreira foi magnífica. Ogalla que poida!!!
ánimo a todos e todas!!
joeray

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/12/09
29 Carreiras
99 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 21:28
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Agardemos que sea unha boa carreira, sorte a todos Guiño

http://www.tiramillas.es/perfil/joeray





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos