Foros ›
Autor
Mensaxe
rafilla

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/12
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Out 2012, 11:17
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Pues la cosa sigue como el año pasado, proceso de inscripción para los menores, tremendamente dificil salvo que residas en Vigo.
¿porqué no será posible inscribirlos como sería normal, en un correo electrónico?.
La delegación de Vigo de la fga no contesta a la consulta que le hicimos.
En resumidas cuentas ó me desplazo a vigo, o mejor no participamos
dosminutosveintidosenmil

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/09
801 Carreiras
402 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Out 2012, 17:57
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

rafilla escribió:
Pues la cosa sigue como el año pasado, proceso de inscripción para los menores, tremendamente dificil salvo que residas en Vigo.
¿porqué no será posible inscribirlos como sería normal, en un correo electrónico?.
La delegación de Vigo de la fga no contesta a la consulta que le hicimos.
En resumidas cuentas ó me desplazo a vigo, o mejor no participamos

en el mail resultados @ vigoatletismo.es te lo inscriben, yo los he apuntado a través de este mail.Un saludo
xabiro

Maratoniano
Maratoniano
4/10/11
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2012, 8:05
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Alguien sabe si hay servicio de vestuarios y duchas?es que es el primer año que voy correr esta prueba y como en el reglamento y en el boletín de inscripción no vi nada.
jaimec

Maratoniano
Maratoniano
29/08/10
0 Carreiras
238 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2012, 14:14
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

xabiro escribió:
Alguien sabe si hay servicio de vestuarios y duchas?es que es el primer año que voy correr esta prueba y como en el reglamento y en el boletín de inscripción no vi nada.
Yo creo que no, por lo menos en las proximidades. Si ademas no viene nada en el reglamento..... Avergonzado La verdad es que no me suena ni que tengan servicio de guardaropa
MAKIAVELO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/07/12
0 Carreiras
84 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2012, 14:22
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

El nautico suele ceder sus instalaciones.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 22:18
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Supoñemos que ós que fumos anotarnos ós grandes almacéns apareceremos tamén na lista de inscritos. ??? Xa hai uns cantos días que metín a papeleta e paguei os 5 louros reglamentarios e hoxe vin a listaxe de inscritos e de momento non figuro.... Agardamos acontecementos....O único "xustificante" que teño é un ticket de compra por valor de 5 euros sen ningún outro dato persoal....

Se eu puiden, ti tamén...
omega

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/12/08
0 Carreiras
154 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 0:22
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Hai unha realidade (e non se trata de tocarlle as partes nobres a ninguén): A Delegación Galega de Atletismo de Vigo é un caso perdido; de toda Galicia e boa parte do estranxeiro, as probas en ruta que esta entidade organiza -en particular, San Xoán e Vigo+11- son as que lle crean máis dúbidas e incertidume aos atletas, antes, durante e mesmo despois. E non por culpa dos corredores, eh. Apertura do prazo de inscrición, como realizar a inscrición, onde formalizar a inscrición; os nenos; as duchas; o punto exacto de saída; o tráfico no circuíto... Non hai desculpa, o peor do peor no aspecto organizativo. E, para non ir máis lonxe (que poderiamos ir), botarlle unha ollada ao tema da VII Vigo+11 en Correrengalicia, ou sexa, este mesmo. Que xa estamos no século XXI, ho!!! Para rematar, unha pregunta ao vento: tamén este 2012 teremos show na liña de saída?
xabiro

Maratoniano
Maratoniano
4/10/11
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 6:12
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

omega logo a que te refires co show na linea de saida? e que é a miña primeira participacion nesta carreira.
Ti sabes algo das duchase que xa te vexo un veterano desta proba jeje
saudos
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 9:33
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Boas, donde se pode ver a listaxe de inscritos?. Eu fixen a inscripcion via internet pero non recibin confirmacion.
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 9:52
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

saric escribió:
Boas, donde se pode ver a listaxe de inscritos?. Eu fixen a inscripcion via internet pero non recibin confirmacion.

En la propia ficha de inscripción tienes, arriba de todo, un enlace que te lleva al listado de inscritos. Lista de inscritos

Andrés.
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 9:54
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Graciñas Andres.
jaimec

Maratoniano
Maratoniano
29/08/10
0 Carreiras
238 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 9:55
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

saric escribió:
Boas, donde se pode ver a listaxe de inscritos?. Eu fixen a inscripcion via internet pero non recibin confirmacion.
www.fgatletismo.es/ins...121014.php

Los que nos apuntamos en el corte creo que aun no salimos Avergonzado , estaran pasando los datos
ddiego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/12
0 Carreiras
96 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 11:25
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Alguien tiene el recorrido? A pesar de las indicaciones del reglamento no tengo muy claro como llega hasta Tomas Alonso. Por orillamar? Y luego subimos y nos cruzamos toda la GVía? Tiene una pinta exquisita!

Si alguien puede comentar un poquito su anterior experiencia me ayudaría. Muchas gracias!
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 14:35
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Xabiro cando entres na meta si sigues de frente topaste co peirao. Si te tiras o mar sales duchado Silbar . Duchas vai a ser que non hai.
saudos e sorte o domingo.
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 15:38
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

ddiego escribió:
Alguien tiene el recorrido? A pesar de las indicaciones del reglamento no tengo muy claro como llega hasta Tomas Alonso. Por orillamar? Y luego subimos y nos cruzamos toda la GVía? Tiene una pinta exquisita!

Si alguien puede comentar un poquito su anterior experiencia me ayudaría. Muchas gracias!

Aquí tienes un mapa:
www.runningahead.com/m...1a?unit=km

Básicamente, tras la vuelta por la Alameda, Areal y otra vez Alameda se enfila todo orilamar hasta la calle Ánimas (al lado de Barreras) en odnde enlazas con Tomás Alonso camino de la Pz de la industria. Se sube la calle Coruña, lo más duro del recorrido, y en Traviesas turces hacia la plaza de la independencia (que sigue siendo subida) rodeandola por Pintor Colmeiro para enlazar con Camelias, que ya sigues enlazando con Venezuela hasta el Corte Inglés, en donde empieza la bajada vertiginosa de Gran Vía, Urzaiz y Colón hasta la meta.
Un recorrido interesante si no fuera por que el tráfico no está completamente cortado Muro

Andrés.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos