Foros ›
II Carreira popular mar de Boiro
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
parispl

Novo foreiro
Novo foreiro
3/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 12:43
Asunto:

Vaia crónica Vicmac. Deberías adicarte ao periodismo deportivo, e se ves que non se gaña moito, métete nun programa deses do trapicheo de corazón (dolce vita ou salsa rosa) Ã? coña. Eu tamén estou contento coa carreira e de coñecervos a todos . Posiblemente vos volva a ver en Pontecesures este sábado. Ã? unha carreira máis curta e poderei ir un pouco máis rápido. O luns descansei porque esta bastante cargado nos xemelos. Onte fixen unha hora de rodaxe, e hoxe xa me atopo moito mellor muscularmente. Xa vin as fotos . A verdade é que temos unha pinta de atletas de elite. Supoño que a clasificación non tardará en sair. Teño inquietude para saber o meu posto na xeral. O dito, vémonos o sábado campións ,un saudo.
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 14:34
Asunto: mar de boiro

vigman para min seria un orgullo e digocho de corazon,que despois de levar unha temporada entrenando conmigo me gañaras.Iso quereria dicir q os entrenos q farias(por q van ser os mesmos q eu) conmigo darian resultado,asi que ti serias un atleta cojonudo e eu podria dicir ESE RAPAZ ENTRENA CONMIGO e os plans de entreno darian resultado saudos e FELICES FESTAS AMIGO
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 14:43
Asunto:

Boa crónica Vicman. Lubo é un campeón en toda regla, desde logo. Por certo, menudo ritmo de saída!!!. Véxote en plena forma. Keniatablanco, seguirte hoxe en día a ti é....como Misión Imposible!!. ¿Chamamos a Tom Cruise? Ríndose Ríndose Ríndose . [/b]Parispl[b], boa carreira tamén, noraboa!!!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 15:07
Asunto: boiro

derek hoxe as 9 trote moi suave a 4,30 5 m animate
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 15:25
Asunto:

keniata, se podo apraezo alí. Moitas grazas.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 18:22
Asunto:

Bueno...estos días, como ya he dicho, entro a cuentagotas en el foro, y no doy atendido a todo lo que contáis. Lo que sí no tengo perdón es haberme saltado la felicitación para todos los que habéis estado en Boiro.
Sois todos unos campeones, en serio. Muchas felicidades a keniatablanco por ese podium...ya te dije que ibas a hacerlo muy bien, y es que, además, te lo mereces. Y bueno...jolín!! Ya veo que al que más y al que menos no hay quién os pille....¡¡mi madre!! ¡¡Pero qué ritmos lleváis!!
Impresionante la crónica de Vic Man....ya no sé si serás mejor corriendo o escribiendo... Ríndose :lol:...y coincido contigo en que para ser un buen deportista hay que ser una buena persona, y la clase de cada uno se demuestra tanto dentro como fuera de la carrera. Impresionante la temporada de LUBO, que tiene más que merecido este descansito de Navidad, la de Gallego, que no sé de dónde saca tanta fuerza, Kurty totalmente recuperado y dando caña a tutiplé, lentoperosejuro, impresionante como atleta y como persona, etc etc...
A los que habéis llegado al foro más recientemente, pues bienvenidos una vez más, lo mejor de todo es leer que habéis disfrutado de la carrera y del encuentro con los foreros.....y espero qeu pronto podamos coincidir en alguna (será mejor quedar antes....que yo a esas velocidades no os veo ni en la salida Avergoñado Avergoñado ) Ríndose Ríndose Ríndose .

Besiños y...lo dicho: FELICIDADES A TOD@S!!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 21:56
Asunto:

VicMan.¿¿ Pero ti a donde ias con semellante ritmo de saida ?? Abraiado Vexo que queres comer o mundo en dous dias.!! E eso non pode ser !! Sorprendido
!! Hai que ir pouco a pouco e con boa letra !!. Guiño
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 23:08
Asunto:

a clasificación???? sabedes donde consultala???
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 1:34
Asunto:

lestrove escribió:
VicMan.¿¿ Pero ti a donde ias con semellante ritmo de saida ?? Abraiado Vexo que queres comer o mundo en dous dias.!! E eso non pode ser !! Sorprendido
!! Hai que ir pouco a pouco e con boa letra !!. Guiño


De momento non vou a gañar carreiras, entón non está mal probar. ¿ que poidera ser que se saio máis relaxado e vou de menos a máis faría mellor tempo na carreira? seguro que sí. Pero, como me di aaleex, tarde ou cedo imos ter que saír así nas carreiras para estar na cabeza, cando vas cos de adiante, o primeiro km sempre é o máis rápido; pois entón incluso nos ven moi ben ir afacendo ás pernas a esta experiencia.

Compañeiro lestrove, hai que ser máis votado pa diante e decidido, que non se perde nada, cada un corre para si, sempre se gaña. E volvocho dicir, tiveches quizáis a única oportunidade de gañarme en Boiro, vólvoche dar outra en Pontecesures, non a desaproveites.

E non te confundas, que vou a modo, pouco a pouco, non me paso nada nos entrenos. De feito non meto rodaxes longos de momento. Eso si, sempre mellorando, sempre.
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 1:50
Asunto:

Veña lestrove, anímate a correr o sábado. Ademáis eu vou chegar maiado que o venres entreno forte. Veña, veña, veña Sorriso Sorriso Sorriso Sorriso


Supoño que coñecerei a máis xente do foro, e xa verei caras coñecidas tamén. A ver se nolo pasamos ben de verdade.
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 2:04
Asunto:

E graciñas polos cumpridos pola miña crónica, non penso que se merezan. Avergoñado Avergoñado Avergoñado Polo menos semella que os erros gramaticais pasaron un pouco desapercibidos Disimulando Disimulando Disimulando , e foron bastantes, pero é que, entre que sempre fun de ciencias, non acostumo a utiliza-lo galego e un que non se fixa moito... O importante é entenderse e DON'T WORRY BE HAPPY


Última edición por VicMan o Xov, 21 Dec 2006, 14:00; editado 1 vez
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 2:08
Asunto:

Amigo VicMan,pareceme ben que sexas ambicioso,eso é bo,porque asi teras ese espiritu de superacion,cousa que a min xa me falla últimamente. Triste Debe de ser que 20 anos dando zapatilla,xa un esta algo canso,xa tampouco un ten as ilusions de anos atras. Triste Ten en conta que nestes 20 anos de atletismo,levo uns 300.000 kilometros o lombo..!! Xa son kilometros !! Disimulando Razz
E sobre correr o Sabado.....agora mesmo non me sinto nin siquera atleta. Chorando
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 10:13
Asunto:

VicMan escribió:
lestrove escribió:
VicMan.¿¿ Pero ti a donde ias con semellante ritmo de saida ?? Abraiado Vexo que queres comer o mundo en dous dias.!! E eso non pode ser !! Sorprendido
!! Hai que ir pouco a pouco e con boa letra !!. Guiño


De momento non vou a gañar carreiras, entón non está mal probar. ¿ que poidera ser que se saio máis relaxado e vou de menos a máis faría mellor tempo na carreira? seguro que sí. Pero, como me di aaleex, tarde ou cedo imos ter que saír así nas carreiras para estar na cabeza, cando vas cos de adiante, o primeiro km sempre é o máis rápido; pois entón incluso nos ven moi ben ir afacendo ás pernas a esta experiencia.

Compañeiro lestrove, hai que ser máis votado pa diante e decidido, que non se perde nada, cada un corre para si, sempre se gaña. E volvocho dicir, tiveches quizáis a única oportunidade de gañarme en Boiro, vólvoche dar outra en Pontecesures, non a desaproveites...

Veo, Vicman, que eres una persona humilde y modesta Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Demo sorrindo


aaleex

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/10/06
0 Carreiras
75 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 14:25
Asunto:

A los que estamos impacientes por las listas de la carrera de Boiro porque no hemos ganado nada y no sabemos en que puesto hemos quedado, deciros que acabo de llamar a Boiro y me han dicho que si pueden hoy lo publicaran en correrengalicia y sino mañana a lo mas tardar.
Bueno, y enhorabuen a todos!!![/b]
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 15:29
Asunto:

Bueno eu non yeño ansia nin para poñer a crónica,a verdade e que non teño crónica porque eu non lembro tempos de paso, nin ná de ná. Bueno intentareino. Chego a Boiro e cambio impresións con keniatablanco, dorsal,primeira sorpresa topo con Jesús.Saúdos,chascarrillos... e voume a tomar café con Keniata e o grupo.Quencemento.Saída follados, non sei eu que apuro había...grupo con gallego e algún máis.despois de pasados uns km, cada un fixo o que puido. Eu fun a por Matías que ía moi so aló adiante. E chegada a meta sobre 30 min.+ou- (non sei o tempo xusto).nada máis chegar a meta esperame lubo para presentarme a Vicman e aalex(creo que é así) ,chega o resto,foto,cháchara, e cerveciña con Gallego (como carallo facedes para poñer os nomes en negrita?,son torpe que queredes) e tira para casa.
TE�O QUE FELICITAR A ORGANIZACI�N,COMO XA FIXEN O ANO PASADO,PORQUE A PESARES DE IR SIN CHIP, A ENTREGA DE PREMIOS FOI INMEDIATA, E REMATOU TODO A UNHA HORA MOI ACEPTABLE E CON MOI BOA ORGANIZACI�N.(TANTO � ASÍ QUE A JES�S DOULLE TEMPO DE IR A COMER A LUGO)





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos