Foros ›
Autor
Mensaxe
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2006, 2:45
Asunto:

Ok, Gallego. Chámote. Guiño

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
parispl

Novo foreiro
Novo foreiro
3/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2006, 14:45
Asunto:

Un saudo para tódolos compañeiros que coñecín en Boiro. Vicman, keniatablanco e compañía. Non me queixo do debut como corredor popular. Saín na cola do pelotón e propúxenme facer unha carreira conservadora porque non sabía como ía responder. O primeiro kilómetro fíxeno en 4 minutos xustos e os dous primeiros saíronme en 7,54. Unha barbaridade para mín, que estaba acostumbrado a facer rodaxes de 4-40 ou 4-30 como moito. Pensei que ía pinchar se seguía a ese ritmo pero cal foi a miña sorpresa que ían pasando os kilómetros e seguía a ese mesmo ritmo. O kilómetro que tiña a subidiña fíxeno a 4-15 ou 4-20 pero en meta fixen 33-06, polo que tiven que facer o último kilómetro a 3-50 ou algo menos. Acabei bastante enteiro porque incluso puiden esprintar nos últimos 300 metros para gañar un posto. En resumo, que para ser a miña primeira carreira dende que ía na escola non está nada mal, penso eu. O Sábado tentarei ir a Pontecesures e compartir bos momentos con todos vós. Un saúdo e BO NADAL.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2006, 17:37
Asunto:

¡Felicidades a todos los que fuisteis a Boiro!,por lo que leo hicisteis buenos tiempos y os divertisteis mucho haciendo este deporte que tanto nos une.

A ver en que carrera coincidimos todos los "correrengalicia" (no hay ningún club de atletismo con tanta gente que yo sepa Guiño )
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2006, 0:51
Asunto:

Lestrove, con respecto a lo de la multa, mira esto.
www.torremoto.com/como...na_mul.htm
pues creo que ya pasaron 2 meses.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2006, 3:06
Asunto:

Sinto non aparecer antes, pero é que estiven liado e moi canso, foi un fin de semana moi atarefado. A crónica da carreira déixoa para mañá. Dicir que alegreime moito ó coñecer a xente do foro que alí estivo. Xa mañá escribirei tamén sobre as miñas impresións.







Menuda panda máis juai nos xuntamos, ¿eh?
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2006, 3:17
Asunto:




Última edición por VicMan o Mér, 20 Dec 2006, 18:06; editado 1 vez
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2006, 3:40
Asunto:

Os da foto ( conto non equivocarme ) :

Lubo, Gallego, Admin, Lentoperoseguro, keniatablanco, Kurty, Vicman, Parispl e mais aaleex.
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2006, 3:43
Asunto:

aaleex xa subiu as demáis fotos ó album de Yahoo de correrengalicia.
aaleex

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/10/06
0 Carreiras
75 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2006, 10:52
Asunto:

Hola a todos, quedan las fotillos de boiro en la pagina:
es.pg.photos.yahoo.com...r=/ecd4re2
usuario: correrengalicia
contraseña: elforo
Un placer conoceros, en serio.
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2006, 15:19
Asunto: boiro

aaleex voisimas fotos un saudo amigo e quedas invitado a entrar no grupo de entreno da noite
aaleex

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/10/06
0 Carreiras
75 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2006, 15:52
Asunto:

O mellor e que me dedique a fotografía en vez de a correr, polo menos cansa menos. Moitas gracias pola invitación, sodes geniales e hai moi bo rollo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2006, 21:17
Asunto:

Bonita carrera la de Boiro y más gente de la que contaba que hubiera, debido a la proliferación de pruebas de este Domingo, alguna con renombre.
Cuando fui a recoger el dorsal, me encontré con Lubo, estuve charlando un buen rato con él.
Mientras calentaba, me encontré con Gallego, que gracias a que retrasaron 10 minutos la hora de salida llegó. Charlamos un ratito y después nos encontramos con el Administrador y con Keniatablanco (al cual no conocía), unas breves palabras y para la linea de salida. Gallego tira para delante y Admin. y yo un poquito más atrás.
Salida lanzadísima, ya que es en bajada , siendo el 1er Km. rapidísimo 3'35, por lo que Admin.y yo decidimos no seguir a ese ritmo, hasta el Km.4 más o menos fuimos juntos, unas veces tiraba él y otras yo, en una cuestecilla, veo que se me queda y yo como había encontrado un ritmo cómodo, sigo hacia adelante, adelanté a unos cuantos corredores hasta el final. Ya que fui de menos a más. Saliéndome el último Km. en 3'35 con un tiempo final por mi crono de 31'58", sólo 6 segundos más que el año pasado por lo que muy satisfecho, ya que mitad de carrera la hice tirando yo solo.
Al final nos encontramos un buen nº de foreros para la foto, presentación de algunos y charla rápida, ya que tenía comida familiar en casa (cumple de la mayor) y después fiesta infantil (vaya dolor de cabeza).
[/b]
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2006, 23:00
Asunto:

Moi boas fotos. Moi feliz Solo faltaba Lestrove Triste
Ademais,xa me quedei coas caras de aaleex e VicMan.E a verdade que teñen boa planta...!! Bueno un é mais alto que o outro !! Guiño
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 1:36
Asunto:

lestrove escribió:
Moi boas fotos. Moi feliz Solo faltaba Lestrove Triste
Ademais,xa me quedei coas caras de aaleex e VicMan.E a verdade que teñen boa planta...!! Bueno un é mais alto que o outro !! Guiño


Quédate tamén coa cara de parispl, acaba de comezar tamén e na súa primeira carreira nin sequera pinchou; e iso que foi a un ritmazo de 4' o km, un bo debut onde os haxa. Segue así , parispl, e sen darte conta xa estás facendo carreiras a 3'40'' en pouco tempo, xa verás. O truco é a constancia, os ritmos chegan sos. E senón que llo pregunten ó Tucho, xa verás que di. Guiño Guiño Guiño
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 3:44
Asunto:

A miña crónica fagoa rapidiño:

Almorzo en casa dunha amiga en Ames, arrancamos para Boiro, coller os dorsais, ritual e calibramento das zapatillas,quecemento con aaleex e rapidiño para a saída.
Saímos eu e máis aaleex xuntos, e fóisenos a pinza un ovo e medio polo menos; non se nos ocorreu mellor idea que intentar seguir a keniatablanco e compañía, que tolería. O primeiro km máis ou menos aguantámolo a 10 metros deles, pero todavía é moito ritmo para nós, aínda que vennos ben probar, pasamos a 3' máis ou menos. Despois xa comezamos a face-la goma. A pesar de todo seguimos empuxando e pasamos o km 3 en 10'02'', é dicir, unha media de 3'20'', e ahí o meu corpo empezoulle a falta-la gasofa, que PINCHADA metín, aaleex empezou a marcharse para adiante, pero el tamén debía de ir bo que apenas se daba despegado 20 metros de min. De todos modos a miña páxara ía a máis, aínda non sei hoxe como é que acabei a carreira, sería para non quedarme tirado no monte ( total; tiña que voltar igual). E xusto cando peor iba empezo a escoitar un traqueteo tras de min, tráquete tráquete, unha frecuencia que asustaba, pensei que me iban meter unha pasada antolóxica destas que che minan a moral e mándalo todo a merda; pero cal foi a miña sorpresa cando o menda que me estaba pasando vai e sóltame: hola, son Lubo. Despois alentoume para que fose para adiante, animoume. Non sei se me diría algo máis, a verdade é que non estaba para atender nin entender moito. Pero eso sí que é clase , é un adiantamento con moita clase; é a mellor forma posible de presentarse como foreiro de correr en galicia, no campo de batalla, dando alento o compañeiro. Aguantei con el uns poucos metros, 200 quizáis, pero penso que foi el o que baixou o ritmo, máis que eu o que o aguantei. Moi bo detalle o de Lubo, que incluso facía o ademán de quedarse comigo, pero é unha cousa que non pode ser de ningún xeito, el iba lanzado e pletórico e eu era un lastre que nin sequera podía ir a roda, canto menos axudarlle nalgún momento. Gracias Lubo por axudarme na carreira e disculpa se pola miña culpa cortaches o ritmo e interferiu na túa progresión. ( Dicir que Lubo sabía quen era eu polo nome serigrafiado á espalda na camiseta). Ã? pouco tempo de pasar esto, comecei a recuperar, pouco a pouco, cada vez ía mellor, no km 7 pódese dicir que estaba xa enteiro pero non había moito marxe para recuperar terreo perdido. Ã? final rematei enteiro e todo. 29'48'' foi o tempo empregado. Enseguida nos xuntamos uns cantos do foro, un pracer falar con todos, cuns falei máis que con outros. Charla con Lubo e lentoperosejuro primeiro, eu e máis aaleex, encantadores os dous, moi moi agradables. Despois de palique con gallego, que majo es rapás, aínda que chegaches despois ca min, penso que de momento estás diante miña; xogando o día anterior o fútbol e sen dormir... eso quítache dous minutos na carreira polo menos. Kurty tamén apareceu por alí, que jrasia tiña, semellaba moi ledo despois da carreira. Admin estaba por alí tamén, semellaba feliz.
Como non , estivemos con parispl, con el intimamos un pouco máis, será que é novo no tema coma nos, e así faciamos piña,... non creo, fomos acollidos no grupo coma se nos coñecesemos de sempre todos; ánimo chaval, todo é comezar, saíuche unha carreira boísima, dentro de nada haberá que terche moito respeto, vas estar ahí arriba segundo parece. keniatablanco tamén falou un cacho largo con nós, moi atento él , se é que pareciamos unha familia todos os foreiros, hai moi bo rollo, así da gusto. Penso que cando aaleex vaia para Santiago, xa lle queda pouco para marchar, keniatablanco vai ser unha referencia moi boa para el; da a sensación de ser unha persoa moi sacrificada, que lle gusta chegar o límite, vese que vai a por todas dentro das súas posibilidades, ¡¡¡e como anda o moi c.....!!! Vaime custar bastante porme o teu nivel, keniatablanco, pero ten seguro que máis cedo que tarde estarei bufando ás túas costas, e non so durante un km. E case máis nada, sacamos as fotos dos premiados, e aínda viñeron Lubo e parispl a falar outro pouco e despedirnos.


A verdade é que así da gusto.

P.D. Menudo ladrillote. Fin da redacción.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos