Foros ›
Autor
Mensaxe
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Sáb, 02 Dec 2006, 1:03
Asunto: mar de boiro

podo asegurar q lestrove e unha persoa q vale a pena coñecer,e unha vez q o coñeces vale moito a pena conservalo,fai mais de 25 anos q o coñezo e poño a man no lume por el sin dudalo saudos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 02 Dec 2006, 1:40
Asunto:

Graciñas KENIATABLANCO polos teus parabens que me adicas. Moi feliz
Desexo que a gripallada que pillaches hoxe,non che impida correr o Domingo a Media Maraton de Ferrol,porque sei que o vas a facer moi,moi ben. Moi feliz
parispl

Novo foreiro
Novo foreiro
3/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Dec 2006, 11:59
Asunto: mar de Boiro

Antes de nada teño que presentarme. Chámome Paris e son de Muros. Hoxe tiña que debutar como corredor popular na media marathón de Ferrol pero por cuestións de traballo tiven que deixar de ir. Tendo en conta as condicións climatolóxicas xa non teño tanto disgusto. Espero debutar polo tanto en Boiro, que me queda cerquiña da casa. Espero ser asiduo deste foro. Un saudo para todos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 03 Dec 2006, 12:35
Asunto:

Benvido parispl a este mundo dos Ironman,de seguro que te vas a divertir un monton con todos nos. Razz
Dis que te ias a estrear como Popular,nada mais e nada menos que na Media de Ferrol..!!! Menudo estreo o que querias facer,todo unha Media Maraton !!! Abraiado
Bos amigos teño eu pola zona de Muros e Esteiro,e espero selo teu tamen. Sorriso
Pois en Boiro a ver si temos o gusto de coñecernos...e que gañe o mellor. Guiño
parispl

Novo foreiro
Novo foreiro
3/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Dec 2006, 13:43
Asunto:

Resulta que de pequeno participaba nos campionatos escolares e despois de moitos anos volveume o gusto por participar nas populares.Ainda así nunca deixei de entrenar pola miña conta, polo menos para manterme medianamente en forma. Fago ademáis bicicleta e participo nas cicloturistas. Eu tamén espero coñecervos a todos e formar parte desta familia. Teño 35 anos, ou sexa que xa non estou para quedar nos de diante. Con vivir o ambiente das carreiras e rematar de maneira digna ben me chega.
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Dom, 03 Dec 2006, 14:10
Asunto:

Benvido, eu tamén son un recén chegado neste foro. Que sorte tiveches, parispl, supondo que estreándote coma popular non fixeches antes nada coma federado en pista ou cross. Pois digo sorte xa que, ó mellor, despois dunha media maratón de primeira experiencia quitábanseche un pouco as ganas de seguir correndo.

Penso que che ven mellor a de Boiro, non sabendo como de entrenado estás, porque para comezar a medio competir e ir pillando o ritmo, unha distancia máis corta pódeche evitar un pinchazo ou cando menos, aínda tendoo, conseguir remata-la carreira. Nunha carreira sempre vas andar máis rápido que en calqueira entreno, a xente e a mesma carreira tiran dun. Ademáis a de Boiro din que é bastante cha.

Eu debutei en Ames, en outubro, este ano; eran só sete km e fixéronseme un mundo, pinchei coma unha castaña xa no segundo ou terceiro km ( saín demasiado lanzado), o derradeiro km foi un auténtico calvario, rematei a trote prácticamente. Tamén é verdade que soamente levaba un mes e medio de entreno. Espero que en Boiro con tres meses e medio xa correndo poída ir un pouquiño rápido xa ( rápido para min, claro, para moitos de este foro seréi un semipasteleiro).
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 03 Dec 2006, 15:03
Asunto:

Mais anos teño eu ca ti parispl,e no veran estou nos postos de cabeza. Moi feliz Molón
Nunca sabe un donde ten o seu limite. Guiño
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Dom, 03 Dec 2006, 16:43
Asunto:

Teño a esperanza de que esteas no certo lestrove, xa que estou comezando a correr coa ilusión de chegar a un bo nivel aínda que desperdiciase os mellores anos para formarse neste deporte, incluso facendo todo o contrario e perxudicial que debe facer un deportista ata fai pouco.

Tampouco é que sexa maior, teño 25 aniños de nada, aínda me queda tempo. O malo é que son moi competitivo e vou ter que ser moi paciente durante, pareceme a min, moito tempo ata que opte a gañar algunha carreiriña; e digo optar porque vexo que hai moito nivel. Optimismo non me falla, de momento confórmome con disfrutar dos entrenos, que me resultan a parte do día máis gratificante e amena; de feito, xa non podería vivir a gusto sen irme a dar a carreira pertinente tódolas noites a pesar de que faga frío, choiva, diluvie, faga vento... ¡¡¡¡ é só levo tres meses correndo !!!! é tan adictivo, é xenial.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 03 Dec 2006, 18:17
Asunto:

O que é importante é que deixaras os malos hábitos VicMan,eso xa é importantisimo,sin dubida. Moi feliz
Dis que eres moi competitivo,eso e bo. Razz Si tes unha progresion axeitada,ainda che quedan 8 ou 10 anos de mellora.
Pero como ti dis,o importante e pasalo ben.
Vemonos logo o dia da carreira,que pouco a pouco vamos a ser un monton. Guiño
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Lun, 04 Dec 2006, 1:58
Asunto:

Alí nos vemos todos, eu irei co meu compañeiro de entreno. Ímolo pasar moi ben seghuro, seghuro.
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Lun, 04 Dec 2006, 15:47
Asunto:

Derek, espero que vayas a Boiro; leyendo tu crónica de carrera de Ferrol no fue difícil saber quien eres, después sólo tuve que mirar y contrastar que tal fuiste en Ames y en la San Martiño. En Ames me sacaste 2 minutos y poco más, en la San Martiño ya sólo me quitaste 20 segunditos; en Boiro serías para mi una buena referencia, es que la verdad es que no soy capaz todavía de llevar un ritmo constante, según mi compañero de entreno tiendo a ir a cambios. No te lo tomes como un pique Molón , simplemente que me viene bien tener referencias y pequeños objetivos para ir mejorando carrera a carrera. Por eso digo que me vendría genial que vinieses, ya que sé que contigo iría bien.
parispl

Novo foreiro
Novo foreiro
3/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Dec 2006, 15:59
Asunto:

Despois de ler todo o que dicides no foro danme máis gañas de correr aínda. De todas formas gustaríame que comentaran a distancia e o percorrido para facerme máis unha idea do que me vou atopar na outra banda do Barbanza.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 04 Dec 2006, 17:17
Asunto:

JODER, VICMAN, Y DICES QUE EN TRES MESES DE ENTRENO, ESTAS AL NIVEL DE DEREK, PUES YA NOS CONTARAS TUS ENTRENOS, PORQUE INCLUSO LESTROVE VA A QUEDAR ACOJONADO.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Dec 2006, 18:58
Asunto:

[quote="VicMan"]Benvido, eu tamén son un recén chegado neste foro. Que sorte tiveches, parispl, supondo que estreándote coma popular non fixeches antes nada coma federado en pista ou cross. Pois digo sorte xa que, ó mellor, despois dunha media maratón de primeira experiencia quitábanseche un pouco as ganas de seguir correndo.

si paris de muros ten 35 anos e participa nas marchas cicloturistas igual non lle viña tan larga a media...a xente que rula na bici de carretera andan coma motos...ainda que o deporte sexa distinto e haxa que adaptarse a carreira a pe, non e como vir do sillon-ball (como eu no meu día antes da bici de montaña e de correr)

benvido o foro paris
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Lun, 04 Dec 2006, 19:37
Asunto:

gallego escribió:
JODER, VICMAN, Y DICES QUE EN TRES MESES DE ENTRENO, ESTAS AL NIVEL DE DEREK, PUES YA NOS CONTARAS TUS ENTRENOS, PORQUE INCLUSO LESTROVE VA A QUEDAR ACOJONADO.

Yo no conozco a Derek personalmente y sólo sé sus ritmos de 4 carreras que corrió en los últimos 2 meses, una cosa es que diga que en Boiro me viene muy bien por su ritmo (espero), y otra muy distinta es que esté a su nivel; seguro que me pilla en una media y ni ritmo ni na de na, es que incluso me costaría acabarla. Por poner un ejemplo, este domingo me tocó un rodaje de 60 minutos, el más largo que hice hasta ahora, y a pesar de ir relativamente despacio, me costó muchísimo acabarlo. Y mis entrenos no son nada fuera de lo normal, supongo, el plan de momento lo hace el colega con el que entreno, que fue atleta durante unos cuantos años antes de dejarlo. Y bueno, que tampoco creo que esté todavía a un buen nivel, como ya dije en un post anterior, de momento soy semi-pastelero.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos