Foros ›
Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Sáb, 30 Xuñ 2012, 21:23
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Moi boa a carreira de hoxe, a ver se entre tod@s conseguimos que este circuito dure moitos anos!!!

Noraboa á organización. Só teño unha dúbida: Teño que gardar o meu dorsal e levalo á próxima carreira do circuito???
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Xuñ 2012, 21:48
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Felicitación a toda a organización polo traballo realizado, agardamos xa pola próxima carreira. Aplauso Aplauso Aplauso

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...

Última edición por Trécola o Sáb, 30 Xuñ 2012, 21:53; editado 1 vez
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Xuñ 2012, 21:49
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Eskijama escribió:
madytos01 escribió:
Moi boa a carreira de hoxe, a ver se entre tod@s conseguimos que este circuito dure moitos anos!!!

Noraboa á organización. Só teño unha dúbida: Teño que gardar o meu dorsal e levalo á próxima carreira do circuito???

Si estas apuntado para as catro carreiras do circuito si tes que gardalo para utilizalo na próxima carreira.
Un saudo


Nunca correrei só...
avazsua

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/04/12
18 Carreiras
69 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Xuñ 2012, 21:57
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Aplauso Aplauso Bailar Aplauso Bailar
Diossssssss.....cómo disfrutei esta carreira a lume na que a xente correu a por todas.
Parabéns á organización...todo controladísimo..non fallou nada...
Paseino moi ben e penso que todos os noitebros o disfrutamos.
Un pracer coñecerte Derek e moitos miles de grazas polo cariño e o esforzo que estás poñendo neste proxecto tan ilusionante para todos os que trotamos por Compostela.
A pena...un chisco antes de comenzar a carreira había polo Campus e pola zona onde eu vivo xente trotando....joooo....por que non ir a este circuito a facer a sesión de deporte do día???
Animádevos que a nocturna vai ser preciosa...polas rúas do vello...IM-PRESIONANTE.
Grazas a todos os que viñestes polo ambientazo que houbo.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 01 Xul 2012, 0:23
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

szylx escribió:
Bekeleblanco escribió:
realmente estaba mal media a distancia real e de 5968 m segundo o google earth

¿Alguien que llevase podómetro puede confirmar si la medida estaba mal y cuánto os dio? Es que el google earth a veces también tiene un margen de error.

Por lo demás, muy contento con la carrera, al ser la primera pensé que habría fallos de organización, pero me ha sorprendido muy gratamente, a ver si para las siguientes responde más gente y este circuito va creciendo Moi feliz
segun un compañeiro 5.800m polo seu reloxo-gps
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Dom, 01 Xul 2012, 8:04
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

parabéns aos organizadores, entre eles ao speaker, que se lle secaba a língua de tanto falar.

*********************************************

según os organizadores

Cita:
Proba Absoluta. Distancia: 5.745 m

creo que se vos saen 150 metros máis (no maior dos casos) pareceme que tampouco hai tanta diferencia Disimulando

dicirlle ao compañeiro que o gugle earth tamén fai unha "estimación", usa as matemáticas para facer o cálculo. Non vai cunha roda ou unha cinta medindo a distancia. E os gps igoal. Creo que esto é un debate vello abondo pero parece importante para algunha xente. Creo que esa mesma xente, que lle parece importante, debería ler e informarse de cómo proporcionan a información os gps e os mapas web antes de mostrar descontento ou incomodidade ante un resultado diferente ao indicado polos organizadores.
Igoal os organizadores mediron a distancia co gugle e redondearon no que estimaron oportuno. Ou ao mellor foron con una roda recorrendo o percorrido e é a distancia percorrida sen atallar nas beirarrúas!! Vai ti a saber. BTW, esto é so por expoñer por enésima vez a explicación. Non vou entrar a debatir pois a información está dispoñible para todo o mundo. Nunca fostes a un 10k homologado e vos saíron 9920m ou 10075m?
Saúdos e espero que o pasásedes ben.

-- Chámame "ghose"
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 01 Xul 2012, 11:02
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

como xa ixen si de 5.745 m que "eran" ,saen 5.800 ou pouco mais non me parece nada relevante.
respecto a importancia que lle damos alguns...

amin porexemplo interesame por saber ritmos reais e intentar progresar algun segundiño mais por kilometro,non por outra cousa.
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Xul 2012, 11:30
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

La organización perfecta, magnífico ambiente y recorrido entrenido. Quizás el gran número de carreras de este fin de semana quitó bastante participación pero en la nocturna seguro que duplicamos el número de corredores.

Aplauso Aplauso Aplauso

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 01 Xul 2012, 13:48
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Carrera muy bonita y con un ambiente magnifico, seguro que el número d participantes se va incrementando poco a poco.
Me gustaría preguntar si alguien grabó algún video dentro del estadio, estaría bien y me gustaría poder ver la llegada o alguna parte del recorrido.
Nos vemos en la siguiente !
pugagarcia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/02/11
0 Carreiras
200 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Xul 2012, 14:24
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

CesGti escribió:
como xa ixen si de 5.745 m que "eran" ,saen 5.800 ou pouco mais non me parece nada relevante.
respecto a importancia que lle damos alguns....
x certo unha dúbida, onte leín que tamén lle pegabas á bici, viñeches a ruta de BTT de Touro, pq me soa de pasar o teu nome ós listados.
Un saúdo.
Humberto

Novo foreiro
Novo foreiro
26/12/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Xul 2012, 16:24
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Un gusto poder participar en esta carrera y felicitaciones a los organizadores solo queda decir que cuenten con mi apoyo y presencia en las próximas ediciones saludos
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 01 Xul 2012, 20:54
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

pugagarcia escribió:
x certo unha dúbida, onte leín que tamén lle pegabas á bici, viñeches a ruta de BTT de Touro, pq me soa de pasar o teu nome ós listados.
Un saúdo.

pois a Touro estaba apuntado,pero por haches e por bes non puden ir,eso si,o dia seguinte fun correr a Ordes ou a Carballo,xa non recordo.

pero vamos,si que lle dou a bici.
"gañei" a crono escalada da marcha do Castro Barbudo e tamen fixen algunha prova do galego de mtb.

o problema e que non dou abarcado todo.
trail,runing,mtb,carretera,descenso,ciclocross,senderismo,ufffffffff
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4701 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 01 Xul 2012, 21:54
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

preciosa la 1ª carrera de este circuito que con tanto esmero,dedicacion y esfuerzo han conseguido montar en santiago,me ha encantado poder acabar dando una vuelta por el tartan,la organizacion y el ambiente,preciosa y perfecto,un honor conocerte derek ( ivan ),estremos en contacto sobre la camiseta.mi enhorabuena a todos los que habeis hecho posible este circuito,animo,nos vemos el 14
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 01 Xul 2012, 23:05
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Pues gracias a todos/as por vuestro esfuerzo y participación. Hacía mucho tiempo que no disfrutaba tanto en una prueba atlética. El día anterior tenía muchas dudas respecto a muchos aspectos, pero estar rodeado de gente seria que trabaja y además con toda esa alegría e ilusión que habeis contagiado los corredores pues ha resultado todo fantástico. Creo que este circuito ha nacido bien, y en las siguientes pruebas seguirá creciendo, estoy seguro. Un detalle; el concejal de deportes ha estado, ha dado la salida y ha corrido. Se ha encontrado muchas dificultades para quitar esto adelante y la verdad es que se ha implicado al 100%. Si quiero poner una coma sería a la participación de los escolares. Se inscribieron 120 y participaron 31... Disimulando Bueno, demos un toque de confianza a la siguiente prueba, seguro que asistirán más.

En cuanto a la carrera, pues la verdad es que estaba un poco cansado porque llevaba trabajando desde las 17 horas para organizar todo lo mejor que se pudo, pero me he encontrado bastante bien quizás por lo que dije: un gran ambiente. Tengo muchas ganas de correr la nocturna. El martes tendremos una reunión porque el circuito se las trae; se estudia la posibilidad de utilizar la rúa do Villar en vez de la rúa do Franco (calles paralelas, por cierto) por el sector hostelero y de ahí esa reunión. A mi personalemente me parecen preciosas las 2 calles; me quedo con la del Villar, más ancha para el volumen de atletas que se espera.
Pero bueno, os mantendré al tanto. Un placer conocer a lihto y de lejos a CesGti Silbar , carai, estás como una moto.

Bueno, mañana o el martes se abrirá el plazo de inscripción de la 2ª carrera; se abrirá una 2ª opción de inscripción a las 3 pruebas del circuito que quedan para que nadie se quede sin participar...y como no, tb se abrirá inscripción individual sólo a la nocturna de la zona vieja y alameda...QUE NADIE SE LA PIERDA!!. Gracias

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
avazsua

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/04/12
18 Carreiras
69 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Xul 2012, 7:29
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Ríndose Aplauso Bailar Ríndose Ríndose
Tanto a Rúa do Franco como a do Vilar son preciosas....calquera delas estupenda para correr!!!
Desexando que chegue a nocturna.
NOCTURNA, NOCTURNA...oeoeoe.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos