Foros ›
TRAMO EDAD 17 A 30 ¿QUE PASA CON ESTA GENTE?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Out 2006, 19:52
Asunto: TRAMO EDAD 17 A 30 ¿QUE PASA CON ESTA GENTE?

se constata una percepción que venía observando en las carreras, según podeis leer en los datos de inscripción en la pedestre de santiago de 17 a 30 años unos 500 a partir de 30 1.500 y pico , generación perdida ? indolencia generalizada......nos entra ganas de correr a partir de los 30? yo tengo mi propia opinión pero estoy interesado en oir otras.
saludos
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 27 Out 2006, 20:01
Asunto:

Eu lembro que a esa idade os sábados pola noite se facían especialmente duros, carreira pa rriba, carreira pa baixo. Chegaba a casa rebentao, o domingo non podía co cú. Moi feliz Moi feliz Moi feliz
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 27 Out 2006, 20:20
Asunto:

No busques teorías. Simplemente recuerda. Guiño


lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 27 Out 2006, 23:48
Asunto:

Los tiempos cambian,y esa franja de edad tiene otras inquietudes con mas prioridad Confuso Las videoconsolas,los moviles,internet,el botellon,etc,etc. Triste
No se lleva eso de andar matandose a correr,si al fin y al cabo no vas a sacar beneficio alguno de ello..!! Eso es lo que suelen decir parte de esos jovenes !! Triste Pues es una pena que piensen de esa forma,porque no saben los beneficios que aporta practicar este deporte del correr...salud...amistad...conocer sitios nuevos.
!! En fin,los datos estan ahi,y es por ello que habra que recapacitar sobre el tema,sobre todo a aquellos que le competan !! Confuso
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Out 2006, 0:22
Asunto:

yo también tuve esa edad , y quien me diera andar a los 18 como ando ahora tanto corriendo como en la bici (a pesar de no ser nada del otro mundo) pero si llego a saber lo que se ahora hubiese empezado antes. tampoco es tarde si finalmente se animan a partir de los 30 años , pero en general la gente de esa edad (16 , 17,18) o son cañoneros y unos máquinas o son todo lo contrario unos pasotas que no salen de las salas de videojuegos, y no suelen estar jugando a las máquinas precisamente . en resumen habrá gente que termine en este foro y otros en algún foro de las virtudes de las hojitas verdes
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 28 Out 2006, 0:42
Asunto:

Hai edades e edades. Os meus anos perdidos para isto do atletismo e do deporte en xeral foron precisamente entre os 15 e os 28. Foron anos de estudiar, de ligar, de beber (non había botellón, pero había unhas festas no Burgo das Nacións ata o amencer... sempre que se conseguira chegar), de fumar tabaco e o que non era tabaco... para que vos vou enganar... e supoño que coma min moitísima xente. Teño que darlle toda a razón a Khene, non fai falta facer confesións como esta Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo . Lembra o que facías con esa edade. ¿Quén non foi adolescente e tivo a súa época de "desfase"?... ¿ou son eu o único "bala perdida"?.

Como decía ó principio. Hai edades e edades. Eu tiven unha edade e un momento máis ou menos largo de "diversión" e de "desmadre" e agora teño outra edade e un momento no que disfruto de outras cousas... polas razóns que sexa... Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 28 Out 2006, 0:55
Asunto:

Pois eu BANDERAS por esas idades nunca me desfasei,nunca.!! Eu xa daquela era puritano perdido !! Guiño
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 28 Out 2006, 0:56
Asunto:

Yo de los 15 a los 24 seguí practicando deporte,eso no me impedía estudiar,y salir a divertirme,pero los tiempos cambian...Claro está que mis amigos,al menos el 90% también hacían deporte y sacábamos tiempo para todo,que los partidos (todos éramos de basket o balonmano,yo el judo lo dejé muy joven aún)eran sábado,salíamos el sábado noche,que eran domingo,el viernes noche... Ahora salen casi toda la semana,y cualquier actividad que requiera sacrificio (incluido estudiar),no gusta.Bueno ,contra eso no podemos hacer nada.Yo intento inculcarles a mis hijos mi amor por el deporte,y de momento lo voy consiguiendo,pero no sé que pasará cuando tengan 15 años Disimulando
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Sáb, 28 Out 2006, 0:57
Asunto:

lestrove escribió:
Pois eu BANDERAS por esas idades nunca me desfasei,nunca.!! Eu xa daquela era puritano perdido !! Guiño
asi estan de hambrientas as velliñas de Lestrove,buscando a ferrolano en todas las pruebas, Molón

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 28 Out 2006, 1:03
Asunto:

Claro que si,as velliñas de Lestrove estan foljadas,y quieren marcha de un hombre portentoso y morenazo como FERROLANO Sorriso
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 28 Out 2006, 1:15
Asunto:

Andades finos de cara...o!!! Eu xa confesei o confesable... que si confeso o resto o Admin ten que poñer este fio no mesmo sitio que ese que por fin quedou na memoria (Este brindis vai por tí, Meju!!! Guiño )... como digo eu... ¡¡¡Que me quiten o bailado!!!... non me arrepinto de nada... eu, ao contrario que Elyana cando estudiaba (en Santiago, creo que xa vos fixestes unha idea por diversas mensaxes que andan por estes mundos de internete) facía o propio (estudiar e ir a clase, e á biblioteca, e aos exames) pero tamén o impropio (beber, fumar e fumar, e golfear, etc... e... todo canto "ilegal, inmoral o engorda" había a tiro de pedra)... iso sí, controlando non mesturar todo os mesmos días... e menos cando chegaban os exames. Era capaz de chegar de Vigo no tren e, coas mesmas maletas na man, acabar de farra ata altas horas da mañan no Paseo da Ferradura, ou na Praza da Quintana, ou nalgunha habitación... a miña primeira noite en Santiago remateina ás 8:30 da mañan do día seguinte na Rúa do Franco, 20, ático... menuda xentiña vivía nese piso... o millor da bohemia compostela... como quen dí entrei pola porta grande... menos mal que fun capaz de controlar... o problema da xeración actual é que o de "controlar" como que lles costa máis que á miña... e mira que teño desfasado... pero polo que percibo a sociedade está a cambiar en moitos sentidos... e neste caso non para ben, precisamente... en fin...este tema da para saír hacia moitos lados... e non sempre aos mellores "deste barrio" como dí a famosa canción do gato que era un artista. Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Sáb, 28 Out 2006, 1:18
Asunto:

Joder, Banderas vete pa' la cama. Me conecto para actualizar la PDA y leer el correo y esto está más concurrido que durante el día. ¡¡¡A dormir todos!!! Guiño


khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Sáb, 28 Out 2006, 1:20
Asunto:

Los chavales de ahora son como éramos nosotros antes o como eran los chavales de nuestra edad (pa' los puritanos). Las cosas han cambiado muy poco. No le busquéis tres pies al gato Ríndose Ríndose


castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Sáb, 28 Out 2006, 10:34
Asunto:

Estou totalmente dacordo con este último comentario do amig@ Khene. Eu con eses anos fixen o que puden, como todos, estudiei, fixen deporte; creo que con 22 anos participei por primeira vez na pedestre e lembro que un ano fun a Santiago o sábado para participar e rematei deitandome as 8 da mañan e a proba quedou para outra; fun de esmorga o que podia e recordo que corria máis detrás das rapaces que nas carreiras.
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Sáb, 28 Out 2006, 12:15
Asunto:

Yo jugaba a deportes de equipo , baloncesto principalmente , pero para eso necesitas un grupo de gente que a medida que avanzas de edad cada vez es más difícil de reunir (familia , horarios diferentes , barrigas ...) . Ahora si tengo ganas de hacer deporte , me pongo las zapas y me echo a la rue , no necesito a nadie .
El que haya menos runners en esa franja de edad no quiere decir que hagan menos deporte , sencillamente puede que hagan otro tipo , y a esas edades sí que son capaces de reunirse un grupo alrededor de un balón.

Solo los genios somos modestos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos