Foros ›
tecnica minimalista en montaña
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 13 Feb 2013, 14:53
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

Eu no asfalto uso as fivefingers sem problema (duas medias e multitude de cortas.

na montaña fixen a ultra do Courel , Alto Sil cas neotrail e sufrin moito descendendo pedregais..

Resumindo : e moito mais doado minimalizar en asfalto que en montaña

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 13 Feb 2013, 14:59
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

En Moaña e Bembrive usei unhas Walsh , case minimalistas, e con excelente agarre

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Feb 2013, 18:00
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

Carrallo agora as Wals iglesas son minimalestas... vas mellorando e xa protexes os pes...pois esu sigo cas miñas salomon ax ultra pro e mira que fago carrerias e ainda non me lesioñei......apertas Gutim a seguir disfrutando. por certo as wals na pedra agarran como o carrallo... eso si na terra de vicio
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 13 Feb 2013, 20:43
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

as walsh se condideran de transicion, pois teñen 0 drop e moi pouca amortiguación.

Por ter tacos non deixan de ser minimalistas.
de feito a inov 8 baregrip 200 son taqueadas e nada amortiguadas.

se tivera boa técnica de baixada, usaría huaraches, pero como baixo como un lisiado.....

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 14 Feb 2013, 6:18
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

guti290971 escribió:
, pero como baixo como un lisiado.....

Mr. Green identifícome con esa imaxe

-- Chámame "ghose"
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 14 Feb 2013, 19:18
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña


"Pulo los tacos como Antón Krupikca, no son puros, rayan la tierra y desgastan las montañas"
Ríndose

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Feb 2013, 23:16
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

Cándido escribió:

"Pulo los tacos como Antón Krupikca, no son puros, rayan la tierra y desgastan las montañas"
Ríndose

Buenisimo.....jejejejej.
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Ven, 15 Feb 2013, 15:58
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

Despois de levar 17 meses entrenando por asfalto coas Newfeel Many primeiro con plantillas e logo sen plantillas, por montaña coas Merrell Trail Glove (estas useinas en carreiras por monte e por asfalto durante todo o 2012) debo decir que antes era un minimalista convencido pero agora non o son tanto.
Penso que o calzado minimalista, do tipo Vibram Five Fingers, Merrell (Current Glove, Trail Glove, Road Glove), Vivobarefoot, Huaraches e similares son de gran axuda para os entrenos con idea de fortalecer os músculos das pernas e para aumentar a cadencia da zancada.
Se un entrena para distancias longas véxoas especialmente útiles porque "obrígante" a correr con algo máis de suavidade que para min é un dos trucos das carreiras longas por montaña.
Sen embargo, vexo que a xente da por sentado que é calzar unhas zapatillas con cero drop e xa vai deixar de pisar co talón e ahí non estou para nada de acordo. Eu, despois dos 17 meses de Newfeel Many, véxome nas fotos das populares, sobre todo nas de asfalto, apoiando primeiro o talón. De maneira más suave, pode ser, pero non hai dúbida que o talón vai primeiro.
Se quero estar seguro de non talonear a maneira que teño de conseguilo é correndo descalzo, se non é así, por moi minimalista que sexa a zapatilla, en canto me relaxo e non penso na pisada, o talón é o primeiro en rozar o chan. E eso que hai xente que me ve entrenar e dime que corro de puntillas. Pode dar esa impresión polo tema das zancadas rápidas e cortas pero a realidade é ben distinta.
Así que a miña idea de este ano é correr en monte coas New Balance M110, esas que usou Krupicka en Cavalls, que non considero para nada minimalistas por ser excesivamente ríxidas, porque protexen moito (sobre todo a suela) e porque teñen 4mm de drop. Penso que nas carreiras, en especial nas baixadas (que tampouco se me dan ben) me poden beneficiar
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Feb 2013, 20:01
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

Yo creo que os comeis demasiado el coco y lo digo dese la experiencia de correr ya mas de tres años carreras de monatña y solo abandonar en una por el frio y una mala eleccion de vestuario , no lleve el Gore. lo primero cuando uno afronta ultras mas del 50% del tiempo no corremos sino que caminamos , por lomenos los paqutes como yo y normalmente entro en el 1/3 de los corredores. Esto del minimalismo es dificil de entender para mi cuando antes de correr lo que hacia era montaña..... creo que uno debe de elegir sus zapatillas valorando el terreno que pisa no es lo mismo correr O Courel que la travesera..... valorar las piedas el terreno y cosas asi... el como baja cada uno , el tiempo que corre.... igual llevar bastones seria mejor que comernos la cabeza con el minimalismo. Por cierto sabeis todo lo que corro y no tengo un menisco ..por lo de ahora lesiones 0... eso si mi entrenamiento es muy variado y caminar una parte fundamnetal... esto como siempre es solo mi opiñion....y dejar de mirar a Kuprica o a Kilian ellos viven de esto nosostros para esto........


Última edición por blas62 o Sáb, 16 Feb 2013, 23:42; editado 1 vez
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 16 Feb 2013, 9:09
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

odiego escribió:
.
Sen embargo, vexo que a xente da por sentado que é calzar unhas zapatillas con cero drop e xa vai deixar de pisar co talón e ahí non estou para nada de acordo. Eu, despois dos 17 meses de Newfeel Many, véxome nas fotos das populares, sobre todo nas de asfalto, apoiando primeiro o talón. De maneira más suave, pode ser, pero non hai dúbida que o talón vai primeiro.
compañeiro, e non che doe? porque é certo que correndo descalzo é como mellor se pode aprender, é como mellor sintes se corres "ben". Pero coas newfeel se pegas co talón tamén o notas. Personalmente cando xa estou con pouca forza téñome que concentrar na técnica, quizáis recortar a amplitude da zancada para manter a frecuencia e a relaxación, pero máis de cinco pasos coas newfeel e "taloneando" fánseme insoportables. Nese caso prefiro andar.

Comparto que por ter cero-drop ou sen amortiguación non tes porque deixar de "talonear", pero é moi jodido correr do mesmo xeito con estas zapatillas.

Hoxe estou por levarche a contraria Mr. Green Mr. Green Sen resentimentos eh!

blas62 escribió:
..
... lo priemro ecuando uno afronta ultras mas del 50% del tiempo no corremos sio que caminamos ,..
esto é un detalle que a xente parece esquecer

blas62 escribió:
..
....y dejar de mirar a Kuprica o a Kilian ellos viven de esto nosostros para esto........
esto núblalle o sentido a moita xente. Pero poderíamos dicir o mesmo de Seb Coe, o K.Bekele,... moi poucos de nos podemos aspirar a ese nivel (de esforzo, sacrificio, técnica, talento, compromiso,... non só "un don divino") pero podemos tentar comprendelos e aprender.

O correr minimalista é o xeito en que corren case todos o profesionáis. Uns apoian un pouco máis adiante outros aterran co medio do pe; uns alongan máis a zancada (por atrás) e outros aumentan a frecuencia ate límites insospeitados (por enrriba das 200 por minuto). Pero a técnica pódese aplicar para correr a 6'/km ou a 2:30'. O que hai que ter é forza, como coas zapatillas comúns, nin máis nin menos. Non hai fórmulas máxicas nin recetas universáis, pero moitos tiñamos un problema e agora (polo de agora) non o temos

-- Chámame "ghose"
pacer

Montañés
Montañés
17/07/12
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Feb 2013, 16:07
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

Me llevo una alegria al descubrir que hay por aquí varios corredores minimalistas, yo empecé después del trail nocturno Illa de Arousa, el año pasado, es decir, aún soy un principiante, aunque ya llevaba tiempo dandole vueltas e informandome, finalmente me decidí, ahora no hay marcha atrás!. Más que posicionarme sobre diferentes teorias, prefiero intercambiar experiencias con otros corredores que comparten esta opción, creo que deberiamos hacer una kdada o algo así a nivel Galicia, ¿que os parece?. Saludos pies sucios!!!
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 18 Feb 2013, 17:15
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

No me considero un corredor "minimalista" aunque tampoco soy "amortiguado", tengo modelos de zapatillas minimalistas y de transición, también las empleo "gordas", eso sí, hace tiempo que he ido adaptando el estilo de carrera y, si nunca he sido de mucho talonar, ahora lo soy todavía menos.
Cada cual que corra como quiera, faltaría mas, sigo sin comprender el motivo por el que algunos (muchos), defienden con tal apasionamiento su postura que, prácticamente, acaban atacando la "contraria" (casi siempre la contraria es el minimalismo).
Probablemente este año emplearé minimalistas para algún trail.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Mar, 19 Feb 2013, 16:26
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

[quote="XoseM"]
odiego escribió:
.
Sen embargo, vexo que a xente da por sentado que é calzar unhas zapatillas con cero drop e xa vai deixar de pisar co talón e ahí non estou para nada de acordo. Eu, despois dos 17 meses de Newfeel Many, véxome nas fotos das populares, sobre todo nas de asfalto, apoiando primeiro o talón. De maneira más suave, pode ser, pero non hai dúbida que o talón vai primeiro.
compañeiro, e non che doe? porque é certo que correndo descalzo é como mellor se pode aprender, é como mellor sintes se corres "ben". Pero coas newfeel se pegas co talón tamén o notas. Personalmente cando xa estou con pouca forza téñome que concentrar na técnica, quizáis recortar a amplitude da zancada para manter a frecuencia e a relaxación, pero máis de cinco pasos coas newfeel e "taloneando" fánseme insoportables. Nese caso prefiro andar.

Comparto que por ter cero-drop ou sen amortiguación non tes porque deixar de "talonear", pero é moi jodido correr do mesmo xeito con estas zapatillas.

Hoxe estou por levarche a contraria Mr. Green Mr. Green Sen resentimentos eh!

Pois non me doe e a explicación que se me ocorre pode ser porque apoio suavemente, outra cousa é se fose correndo a saltos; ó ter unha cadencia alta, no meu caso non baixo de 200 pasos por minuto así que os pasos son moi cortos, é como se andara rápido, así que nin me entero, só o vexo despois nas fotos. De todos modos, soame de ver algún vídeo de Barefoot Ken Bob dicindo que esto é normal
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Feb 2013, 20:42
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

Cándido escribió:
No me considero un corredor "minimalista" aunque tampoco soy "amortiguado", tengo modelos de zapatillas minimalistas y de transición, también las empleo "gordas", eso sí, hace tiempo que he ido adaptando el estilo de carrera y, si nunca he sido de mucho talonar, ahora lo soy todavía menos.
Cada cual que corra como quiera, faltaría mas, sigo sin comprender el motivo por el que algunos (muchos), defienden con tal apasionamiento su postura que, prácticamente, acaban atacando la "contraria" (casi siempre la contraria es el minimalismo).
Probablemente este año emplearé minimalistas para algún trail.

por una vez creo que voy a discrepar . Normalmente los minimalistas estan todo el dia contandonos las miles de virtudes de su tecnica , basandose en filosofias y cosas asi. a mi me da iguala como corra cada uno pero desde mi experiencia no creo que la montaña sea precisamente el mejor sitio para practicar el minimalismo y sobre todo aundo se baja a toda ostia no se como se puede evitar el taloneo.... pero en serio solo son apreciaciones de cada uno desde el buen rollo.....
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 26 Feb 2013, 0:47
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

¿De qué discrepas?
¿Qué minimalistas te dan el rollo todo el día?, ¿es que no tienes nada que hacer mas que escuchar a "esa gente"?. Mr. Green
A mi no se me ha presentado el caso que citas, ahora bien, otros que conocen la argumentación del marketing amortiguado y el básico "¿pronador o supinador?", de esos hay un montón que te sueltan el rollo cuando ven a alguien con Five Fingers (aunque ni sepan describir lo que es supinar). Calma, esto último no va por nadie en concreto.
A veces es mejor tener dudas que estar seguro, a fin de cuentas tampoco vamos a saber siempre de todo Pensando
Guiño

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos