Foros ›
Autor
Mensaxe
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2012, 21:14
Asunto: Molestias isquiotibiales

Despois de preparar a Maratón da Coruña, 10 días antes saenme unhas molestias nos isquiotibiales.
Estou estirandos varias veces o día; cousa que non facía antes nunca.
O correr non me doen, pero despois si. ! Axuda !
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2012, 21:45
Asunto: Re: Molestias isquiotibiales

Germanmd escribió:
Despois de preparar a Maratón da Coruña, 10 días antes saenme unhas molestias nos isquiotibiales.
Estou estirandos varias veces o día; cousa que non facía antes nunca.
O correr non me doen, pero despois si. ! Axuda !

Igual de tanto entrenar tienes sobrecargada la zona. Yo de tí me iba YA a un fisio.

Saludos y suerte
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2012, 23:15
Asunto: Re: Molestias isquiotibiales

Prueba a realizar algún masaje de descarga previo a la competición. También coméntale a tú fisio que te estire los rotadores de la cadera, en especial, el piramidal; esto quita tensión en los isquios. También estira psoas ilíaco, cuadrado lumbar y aductor. Todo es una cadena cinética.
Por cierto, bienvenido al club de las molestias en los isquios Guiño . Un saludo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2012, 6:08
Asunto: Re: Molestias isquiotibiales

por si axuda, eu creía que estiraba ben esa zona, pero non era así, e con frecuencia notaba esa zona como cargada.

desde que fago estiramentos máis específicos para esa zona é raro que sinta problemas. Por exemplo mira ésto www.vitonica.com/anato...iotibiales

Eu son un corredor por vicio, do montón, polo que é un consello "amateur". Debes valorar se as túas molestias non te están avisando de problemas maiores (risco de rotura, sobreentrenamento,...) Sei que dicirche esto días antes dun maratón non da moita moral, pero procura descansar a zona estos días e recuperar boas sensacións, os entrenamentos xa os tes feitos e concéntrate en chegar con moral e boas sensacións a domingo. Esto tamén é unha mensaxe amateur Guiño

-- Chámame "ghose"
can-oso

Montañés
Montañés
16/09/07
0 Carreiras
166 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2012, 13:31
Asunto: Re: Molestias isquiotibiales

German hay que estirar e ir a o fisio a descargar. Os isquiotibiales son a miña cruz, pero estirando ben e con fisio de vez encando, podo ir tirando.
Un saludo
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2012, 13:49
Asunto: Re: Molestias isquiotibiales

Animo German... a ver si t recuperas para o domingo. Eu tamén ando algo renqueante, pero parece q vou evolucionando. Saudos Satisfecho





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos