Foros ›
Autor
Mensaxe
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Ven, 18 Mai 2012, 18:57
Asunto: Re: Ferreirúa 2012 - 13 de mayo

Moi contento co meu debut na media de Ferreirúa. A organización increible... non faltou d nada Aplauso Aplauso Para o ano tentaremos repetir unha boa tropa de Marín en A pobra do Brollón. Apertas!!! Satisfecho
Iago

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/08
0 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Mai 2012, 20:41
Asunto: Re: Ferreirúa 2012 - 13 de mayo

Buenas, mi nombre es Iago Morenza y este año quede 1º en la categoria Junior en esta carrera pero por motivos varios no me pude quedar a la entrega de trofeo y me quede sin el. Le envie hace varios dias un privado a "JLPferreirua" pero no he recibido respuesta alguna por lo que me gustaria saber si alguno conoce a alguien de la organizacion o algo por el estilo para poder recuperar el trofeo.
Muchas gracias!
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Mér, 23 Mai 2012, 20:47
Asunto: Re: Ferreirúa 2012 - 13 de mayo

Iago escribió:
Buenas, mi nombre es Iago Morenza y este año quede 1º en la categoria Junior en esta carrera pero por motivos varios no me pude quedar a la entrega de trofeo y me quede sin el. Le envie hace varios dias un privado a "JLPferreirua" pero no he recibido respuesta alguna por lo que me gustaria saber si alguno conoce a alguien de la organizacion o algo por el estilo para poder recuperar el trofeo.
Muchas gracias!

Ponte en contacto en la página WEB de FERREIRUA y creo que no vas a tener problema.... "Es buena gente"
Silbar Disimulando Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos