Foros ›
SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
alquiva

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/13
0 Carreiras
46 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 01 Ago 2023, 6:35
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

Moitas gracias AJACAST, alégrome de que che fixeran a devolución dos cartos. Eu seguindo o teu consello enviei outra vez o email cos datos, e fixeno ata en tres ocasións, tres días diferentes, nin me contestan nin fan a devolución, aparte de tí, non sei si lle devolveron os cartos a máis xente, pero no meu caso non me fixeron moito caso jejejeje. Gracias e un saudo
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
299 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Ago 2023, 8:47
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

Boas!!! Outro o que tampouco lle fixeron caso. Tamén mandei o correo e nin contestación,temos que facer unha plataforma de afectados jjejejejejejeje!!! Isto imaxino que quedará nun limbo xa que si os cartos os ten o concello, entre que os que entren digan que é da anterior corporación, os de antes xa non están para reclamarlles, a plataforma de inscrición cobraria por eso pero non ten os cartos... Bueno, este año máis é mellor.
Un saúdo
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
880 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Ago 2023, 13:59
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

El mediador en este caso es CarreirasGalegas. Si alguien no está haciendo lo que debe son ellos y no el Concello. Está claro que o vas hasta allí a sacarle los colores o pasa de todo... Yo ya he tomado buena nota de todo
alquiva

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/13
0 Carreiras
46 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 16 Out 2023, 9:06
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

Bos días, facía moito que tiña esquencido este fío, e cal e a miña sorpresa, que hoxe
16/10/2023 fixeronme a devolución dos cartos da San Silvestre, era unha guerra que daba por perdida, pero o final sorprenderon me, gracias a quen lle correspondan. Un saúdo e sorte ós que aínda seguides a espera.
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
299 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Out 2023, 9:16
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

Boas!! Chegoume un aviso do fio e o leer a mensaxe mirei a conta e si, a min tamén me ingresaron hoxe as 10:48, 4 euros Bailar . Eran 4 euros ou descontaron o gorro? Pensando Ríndose EU xa os daba por perdidos , pensei que iban a dar a opción de convalidala para este ano. Gracias a AJACAST que foi quen levantou a lebre, que senón...
m12021958

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/14
12 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Out 2023, 19:49
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

Moitas gracias AJACAST, alégrome de que che fixeran a devolución.
Eu tamen co teu consello enviei outra vez o email cos datos dos tres familiares que inscribin.
Resultado: NADA.
Si me teño que desplazar hasta Elviña e logo ver donde e a que hora encontrar a ese " carlos,sin nome " ......
Decision personal: CORREREINA SEMPRE GRATIS.
Haber quen e con que autoridad mo impide.
Perderan mais !!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos