Foros ›
10ª Os 21 do Camiño Palas-Melide [17/06/2023]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Budiña

Montañés
Montañés
6/09/15
75 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xuñ 2023, 19:38
Asunto: Re: 10ª Os 21 do Camiño Palas-Melide [17/06/2023]

Yo tb creo que cada vez esta más lejos Melide de Palas Moi feliz Moi feliz
Mi título es "Para que te metes donde no puedes"
Porque sin entrenar bien, por culpa de una caída en Nocturna de Costa Doce en Enero y solo poder caminar y hacer muy pocos entrenos de 5 y 8 km durante estos meses no estaba preparada para nada.
Pero allá fui y sabía que me llevaría sobre 2:30 y así fue, que llegué en 2:28.
Disfruté de ver tanta gente conocida, de los primeros kms, bailé una muñeira en los dos sitios que estaban tocando con la gaita, saludé a todo el mundo ....
Pero caminé un montón y ese dolor de piernas uff.
Llegué a meta con otro corredor y cuando paré fue horrible. Los gemelos estaban con un dolor inaguantable y no sabía que hacer (estiré un poco) y encima se me dió por ponerme a la cola de la cerveza y horrible. Al final me fui al coche y al caminar parece que me volvió la sangre a las piernas que me fue parando el dolor y al final quedé cansada pero mejor.
Cuando volví a las carpas aún pude comer algo de jamón y melindres. Así que repusieron bandejas la verdad.
Un 10 para esta carrera. Por el postcarrera, lor regalos, la gente animando que hace un montón pq gracias a ellos intentaba correr un poco más.
De todo se aprende y si, hay que sufrir pero no tanto.
Mi reloj me puso a 208 rpm como máximo y creo que eso no es bueno. Pero para el próximo año lo volveré a intentar.
ebarral

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/05/12
50 Carreiras
76 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 19 Xuñ 2023, 7:39
Asunto: Re: 10ª Os 21 do Camiño Palas-Melide [17/06/2023]

Como siempre Os 21 do Camiño no defraudan.
Carrera dura y bonita donde las haya, este año, que ha sido mi cuarta participación, me ha costado acabarla más de lo que pensaba con bastante malas sensaciones en las piernas, tanto que en varias ocasiones me he planteado ir andando, pero finalmente logré acabarla si tener que detenerme y sólo tardé un minuto más que el año pasado deteniendo el crono por debajo de 1:51:00.
No sé si he sufrido más en las subidas ó en las bajadas, bueno ... siendo realista, en ambas.
Como siempre la organización de 11 sobre 10, impecable en todos los aspectos.
Los voluntarios siempre animando y pendientes de los corredores, esos gaiteiros, el público animando, ... un ambiente magnífico. Mención especial para esas cheerleaders con los pompones y la chica de la organización con un megáfono pidiéndonos una sonrisa (no estoy muy seguro pero creo que fue la misma persona en tres sitios diferentes).
Que decir de la llegada, con los niños entregando las medallas y la bolsa con la bebida y la fruta (se merecen un premio).
En la post-carrera, y tal como han apuntado anteriormente, si que había un poco de descontrol.
Mucha gente no corredora acaparando la bebida y la comida sin dejar a los corredores acercarse a los mostradores, no tenían ni el detalle de dejarte pasar a pesar de ir todos sudorosos.
De hecho presencié una situación tan desagradable entre un corredor (que creo trataba de coger dos bollos preñados) y una chica de la organización (que le decía que dejase para los que llegaban más tarde) que opté por irme de allí e intentar coger algo de comer en otra parte. Entiendo que la chica estaría sobrepasada por la situación y de tanto gorroneo por parte de los no corredores.
Esa fue la única pega que le puedo poner a esta edición.
Ahora toca descansar y estar pendiente de la apertura de las inscripciones para la siguiente edición.
Andre_Saffin

Novo foreiro
Novo foreiro
27/04/15
53 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xuñ 2023, 8:01
Asunto: Re: 10ª Os 21 do Camiño Palas-Melide [17/06/2023]

Ola xente, escribo xa coas emocións asentadas hoxe luns.
Que gran carreira. Primeira participación e non me defraudou. Cumpriu as expectativas tanto no fermoso e entretido do recorrido como no nivel de esixencia que me supuxo. Viña cunha idea de tempo obxectivo na cabeza e ao final demorei case 10 minutos máis, pero rematei sen contratempos e con moitas ganas de volver e facelo mellor se consigo apuntarme.
Durante o percorrido moi bo ambiente, con moita xente pendente de nós e dando ánimos que falta fan. Ollando o vídeo da retransmisión en liña, cheguei a verme en varias ocasións o cal é interesante, pois é algo pouco habitual neste tipo de eventos.
E para rematar a boa sensación deses manxares da terra nas carpas de Melide. Un 10 á organización, soamente dicir que son da opinión que xa lin por aquí que había reposto dabondo para todos polo que percibín.
P.D. Solo unha cousiña negativa que foi durante os primeiros kms, dende o paso de novo por Palas ata a cronoescalada máis ou menos, houbo un corredor cunha forma de actuar algo incómoda para os demais, pois adiantaba moi veloz (e non sempre de xeito axeitado pois molestaba nalgún paso), para logo deterse como agardando por alguén e logo quedarse atrás para repetir a escena ata en 7 ou 8 ocasións. Puido haber caídas aí, inda que non pasou nada, non era necesario.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Lun, 19 Xuñ 2023, 14:48
Asunto: Re: 10ª Os 21 do Camiño Palas-Melide [17/06/2023]

Grazas a todos por vir outra edición mais a pasar o día con nos. Creo que en linías xerais a carreira saiu bastante ben. Tivemos boa tarde e ninguén se mancou, que é o importante.
Dende os inicios da carreira, a nosa idea coma organización sempre foi organizala coma o día da festa, este día toca na nosa casa e intentamos tratar ao corredor como nos gustaría que nos tratasen a nos, intentando facelo o mellor posible, e que quededes con ganas de volver.
Veñen moitísimos amigos de diferentes sitios, que fan que todo este traballo que facemos pague a pena.
O trato que recibides, sería imposible sen a axuda dos nos@s voluntari@s, infinitamente agradecidos, e o noso apoio a tod@s el@s.
Nos de sempre escoitamos aos corredores e intentamos ir mellorando coas cousas que nos van chegando, gracias a esto sacamos moitas ideas.
Moita xente non entendía o motivo de non abrir mais plazas, non dar mais dorsais. Eso non é viable, entre o 6k e Os 21, mais acompañante, o Cantón de San Roque de Melide quedábase pequeno.
Nos, como dixen ao principio, entendendo a carreíra como o día da festa, sempre fixemos por mirar “cara outro lado“ ante o comportamento pouco cívico duns poucos (e non son sempre “acompañantes”, que por certo son parte da carriera tamén).
A miña critica é a seguinte, realmente creo que temos un problema como sociedad, hai uns poucos que solo pensan en si mesmo e non no próximo, pouca empatia. Nos queremos que aquí disfrute do 1º ao último, hai xente (tanto corredores como acompañantes) que non pensan no que ven atrás, faltanos xenerosidade. @s nos@s voluntari@s están para axudar e tratan de pensar no últim@, e non no corredor que abre unha bolsa da froita e trata de meter a comida de toda a semana aí (pouco me parece o que lle dixo a voluntaria que falades, sen a cal a carreira sería imposible de facer, ela é das personas mais traballadoras que eu coñezo).
A xente que organiza comigo esta liada, non quería que puxera nada, pero apetéceme dar o meu punto de vista. Perdoade pola chapa.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xuñ 2023, 17:27
Asunto: Re: 10ª Os 21 do Camiño Palas-Melide [17/06/2023]

De chapa nada Xb74... Darvos de novo a NORABOA e as GRAZAS por facer esta festa posible....
alejo4

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/06/18
30 Carreiras
69 Mensaxes
Pontedeume
Respostar citando Envío Lun, 19 Xuñ 2023, 18:53
Asunto: Re: 10ª Os 21 do Camiño Palas-Melide [17/06/2023]

Grazas a vos xabi por facernos pasar o mellor dia do ano nesta carreira na que desfrutamos de principio a fin,o traballo que facedes e impagable e para min ano tras ano vades a mellor e o digo que xa levo 5 seguidas ahi correndo,contando xa os dias para a edicion do 2024
Un abrazo compañeiro
karris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
349 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Xuñ 2023, 9:01
Asunto: Re: 10ª Os 21 do Camiño Palas-Melide [17/06/2023]

Tes toda a razón Xabi. Moitas gracias por todo ese traballo
luisao

Novo foreiro
Novo foreiro
28/09/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Xuñ 2023, 9:47
Asunto: Re: 10ª Os 21 do Camiño Palas-Melide [17/06/2023]

Bo día.
Esta foi a miña cuarta participación, e cada ano estoy mais convencido que os verdadeiros heroes son os voluntarios. Aplaudindo e animando a todos os corredores
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4697 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 20 Xuñ 2023, 16:10
Asunto: Re: 10ª Os 21 do Camiño Palas-Melide [17/06/2023]

Sigue siendo un carrerón diez años después,algo menos,ya que aquella primera edición fue un 28 de septiembre,no puedo dejar de dar las gracias a los organizadores,voluntarios,y a toda esa gente que sale a vernos pasar y a animarnos a lo largo de los 21kms,todos ellos hacen de esta carrera algo especial.Acordarme de Pampín,Xabi ,David o Marcos,porque los conozco y sé el trabajo y las horas que le echan para que esto salga bien,porque esto no es cosa de un día,sino que están ya hoy pensando en la siguiente edición.
Personalmente este edición tocó sufrir,malas sensaciones en el sóleo al poco de salir y rotura de fibras al paso por Palas,desde ahí,era abandonar o acabar como se pudiese,así que fueron 15 km cojo,trotando en los llanos y bajadas y caminando en las subidas,considero que si hay una carrera donde hay que dar un poco más,donde hay que acabar como se pueda,es en esta.
Sobre el avituallamiento final,este año que lo vi llegando desde atrás,es cierto que,y teniendo en cuenta que cuanto mas atrás llegas peor llegas,a mí me fue imposible cojer un melindre o un bollo,o un trozo de jamón,fui directamente al aquarius que sí estaba vacío,y Javi me dio 2 lonchas de jamón al verme cojeando por allí,evidentemente hay que darle una vuelta,aunque no sé cual,porque sé como piensa Xabi al respecto,pero está claro que esto se va de las manos.
No quería olvidarme de la bolsa del corredor,este año igual que el pasado,la camiseta de manga larga me parece espectacular.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3683 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Xuñ 2023, 20:17
Asunto: Re: 10ª Os 21 do Camiño Palas-Melide [17/06/2023]

Pois vaia faena Litho, toma con calma a recuperación.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mér, 21 Xuñ 2023, 6:46
Asunto: Re: 10ª Os 21 do Camiño Palas-Melide [17/06/2023]

Pois outro ano máis que puiden disfrutar esta prova. Teño a sorte de haber podido participar en tódalas edicións e medo me da quedarme sin dorsal na vindeira. A organización é espectácular e si os dorsáis voan en pouco tempo por algo será.

Nesta edición tivemos a sorte de que o tempo nos acompañara, xa que empeza a ser un tópico antes da carreira escoitar os comentarios de "acordaste aquel ano no que fixera tanto calor...", que xa vai tomando forma de lenda, onde as temperaturas e viviencias van variando según quen cho conte nese momento. Razz

Sobre o post-carreira, non podo deixar de reirme da anécdota que vivín, onde un voluntario lle decía a unha señora que collía bolos preñados a más cheas: "Señora, teña un pouco de respeto polos corredores", i ela lle contestaba: "Eu tamén son corredora, ou...". Ríndose

Teño que dar as grazas por todo o que se vive ahí i espero ter a sorte de poder voltar para o ano.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos