Foros ›
XXIII CARREIRA POPULAR CONCELLO DE ARTEIXO
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mardofra

Organización
Organización
14/09/11
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Abr 2023, 10:47
Asunto: XXIII CARREIRA POPULAR CONCELLO DE ARTEIXO

Hola a todos. Como manda a tradición e despois dunha tempada escura, o vindeiro luns1 de maio celebrarase en Arteixo a XXIII CARRERA POPULAR CONCELLO DE ARTEIXO.

Xa operativa a plataforma de inscrición en championchipnorte.com, coma sempre GRATUÍTA. ccnorte.com/evento/detalle/id/2534

DATA: LUNS, 1 DE MAIO

Ao igual que en outras edicións teremos un taller de iniciación ao atletismo dirixido aos máis pequenos, ademáis dos servizos habituais de gardarroupa, avituallamento...e outras sorpresas Guiño
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3684 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Abr 2023, 17:37
Asunto: Re: XXIII CARREIRA POPULAR CONCELLO DE ARTEIXO

Xa había tema aberto sobre a carreira, se non vou a media de Xixón posiblemente volte a ir este ano, xa que é unha gran carreira.

Saudos.

www.correrengalicia.or...ic&t=23003
ROADTOKONA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/11
46 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Abr 2023, 21:09
Asunto: Re: XXIII CARREIRA POPULAR CONCELLO DE ARTEIXO

Boas, alguén que non vai a carreira me podría ceder o dorsal, Graciñas de anteman.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4697 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Sáb, 29 Abr 2023, 13:18
Asunto: Re: XXIII CARREIRA POPULAR CONCELLO DE ARTEIXO

Ahí estaremos.
ROADTOKONA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/11
46 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Abr 2023, 23:17
Asunto: Re: XXIII CARREIRA POPULAR CONCELLO DE ARTEIXO

ROADTOKONA escribió:
Boas, alguén que non vai a carreira me podría ceder o dorsal, Graciñas de anteman.
Dorsal conseguido.
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
689 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Lun, 01 Mai 2023, 14:43
Asunto: Re: XXIII CARREIRA POPULAR CONCELLO DE ARTEIXO

Volvin logo duns oito anos que a correra, e esta vez ainda a disfrutei mais. Percorrido marabilloso, día estupendo, bo ambiente…Todo un luxo ter unha carreira con todos os servizos e gratuita. Por moitos anos mais!!
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
505 Carreiras
1574 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Mai 2023, 19:02
Asunto: Re: XXIII CARREIRA POPULAR CONCELLO DE ARTEIXO

Lihto, te veo en buena forma!

Carreira de organización impecable. Ó igual que Pazolesky volvía a participar uns 8 anos despois, e os anos nótanse pero contento.

Saída rapidilla para baixar logo un pouco o ritmo esperando as subidas que sempre me van mellor pese ó calor. O final desta carreira como sempre faise algo largo pero todo remata. Bailar Bailar
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3684 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Mai 2023, 19:24
Asunto: Re: XXIII CARREIRA POPULAR CONCELLO DE ARTEIXO

Fantástica carreira, a cal gústame moito, ainda que ten o seu punto de dureza na primeira metade, penso que é bastante rápida.
Como esta semana pasada apenas adestrei, decidín facer varios Kms. antes da carreira, como se retrasou moito a saida, máis de 10 minutos (único punto negativo da carreira, xunto ca hora tan tardía de celebración), doume tempo a facer sobre 3'5 Kms.
Saida dende a parte traseira e a tomarse con calma a carreira, a cal ata o Km. 3 é moi levadeira e a partir de aquí escomenzan as subidas, con varias longas e duras, pero como se subeu tanto os derradeiros Kms. son moi rápidos, pero decidín non ir a tope nos mesmos, pensando na media de Lugo de dentro de 13 días, facendo un tempo neto de 53'44", un tempo uns segundos mellor que nas duas anteriores edicións 2019 e 2018.
Recollida axil da mochila no gardarroupa e cando me ia duchar vin o servicio de fisioterapia e como non había ninguén, alí que me trataron dunha pequena molestia nun isquio e tamén me descargou a outra perna, gran traballo que fixo Javi da clínica de fisioterapia García Lestón de Arteixo.
Como era de agardar, tirón de orellas os anotad@s e non presentados, dos 618 inscritos rematamos só 366 ós que lle hai que sumar 9 que non remataron a carreira.
Un saudo e a agardar pola vindeira carreira.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4697 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 02 Mai 2023, 8:26
Asunto: Re: XXIII CARREIRA POPULAR CONCELLO DE ARTEIXO

Día caluroso,pero bonita carrera como siempre,habría que preguntar porque no ponen la carrera de adultos a primera hora y los niños después.
Sobre los no presentados,247 no presentados de 618 creo que es un 40%,con el perjuicio que genera eso a la organización,al final desaparecerán las carreras gratuitas,y nos quejaremos claro,esto ya pasó con la media de las Catedrales,que al principio era gratis,pero se apuntaban cientos durante de verano que luego en septiembre no aparecían,y claro,la organización se cansó y ahora pagamos,así que gracias a toda esta gente.
lacastelo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/10/09
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Mai 2023, 10:50
Asunto: Re: XXIII CARREIRA POPULAR CONCELLO DE ARTEIXO

Felicitar al Concello de Arteixo por haber recuperado dicho evento. A veces nos olvidamos como populares lo que entraña la celebración del mismo en cuanto a medios personales y medios económicos. Me entra la nostalgia. Creo, sin miedo a equivocarme demasiado, que en el año 1997 o quizás en el 98 se celebró la primera edición de la misma, y ahí estaba uno. Cambios pocos, en esencia mismo recorrido aunque con carril bici etc., pero básicamente idéntico. Día de bastante calor, ritmo alegre, estreno de zapatillas en competición las cuales me hacían sentir como en un balancín y petadilla al final. Todo en orden. Me encanta ver como ha evolucionado esto del running popular, en donde se ha pasado de participar 40 o 50 personas en las pocas carreras que había en los noventa a la cantidad de deportistas que se inscriben prueba tras prueba. Lo dicho, gracias al organizador del evento y a seguir.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos