Foros ›
Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2511 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 11 Dec 2018, 14:35
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Espero poder levar isto o día, pero non vai ser fácil, ando liado, e buscando o tempo controlando os segundos.
Luns 11, normalmente podo entrenar en Castrelos dende as 6 da tarde que chego, e ata as 19:15 que me vou, debe ser dos días que mellor me coincide.
Tiña pensado facer 30 minutos de quecemento e un 3x4x400.
Pero se me olvidaron as zapas e a roupa na casa, volta atrás e tiven que remodelar o entreno, para encaixalo, no horario.
16 minutos de quecemento, e 2x6x400(1:24), con recuperación de 300m a trote a 4:40/4:50.
Primeria tanda, 1:28,1:22,1:26,1:27,1:23,1:23, despois 90s andando
Segunda tanda, 1:25,1:22,1:25,1:24,1:21,1:17
Saíron bastante dispares, creo que as pequenas subidas influen pois non sempre os 400 eran por os mesmos sitios de Castrelos, non me queixo, ademáis non as fixen a tope, non estaba eu para ir a tope, pero non me notaba cómodo en ningún momento, xa non me queixo que non sufrise.
1.5 km cos compañeiros do carma a 4:50 e depois 1k de trote para Rematar.
64m, para 13.5 km ppm 152, ppMax 183
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2511 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2018, 13:29

Desta semana pouco que contar, case nin tempo tiven para correr. A única forma de facelo, é obrigándome a comprometerme ir o fútbol sala, e se chego con tempo a facer un quecemento.

Martes 11, nada.
Mércores 12, 25minutos de trote pre-partido, e despois 45minutos moi suaves de partido.
Xoves 13, 35 minutos de trote prepartido, e despois 55 minutos de ritmo medio de pachanga.
Venres é sábado a vivir a vida, da boa, comidas, ceas, é bebidas espirituosas...

Domingo 16. me apuntei ao 10k de San Cibrao, sen moita idea, basicamente porque era preto, quería facer 10k rápidos.
O final saín con moito tempo, pois era moi tarde.
Quería facer uns 35 minutos de trote pre-carreira, pero choveu tanto, que nin me movín do coche.
As 11:05 deixou de chover e me dou tempo a facer 3.5 km de quecemento.
Poucos coñecidos de por aquí en Ourense, so a matogrosso e Papá-Leguas, aínda que despois o final vin a Basibasi, e a Baoes. Estaba Christian do Carma, o cal quería baixar de 38''.
Non coñecíao circuíto, vin que eran 2 voltas, é un sube baixa. Saída sen conta atrás, é un pouco atrás, tardei preto de 500m en poder correr con normalidade, sen ter que facer zig-zag.
Premer km en co subida lixeira de uns 400m, e despois recto, sae e 3:36, pero teño a sensación de ir despacio, imaxino que o zig-zag anterior me fixo perder a sensación do ritmo.
Seguinte km xa case todo en subida tendida, a 3:55. O km 3 e todo en baixada, onde sae en 3:23, non forzo, so me deixo levar. O km 4 pasase por a meta, en unha subida máis forte que a outra, onde non vexo o paso do 4k, pois da de fronte o sol, e o chegar arriba, un 700m en baixada ata o 5k. Saen eses dous km en 8:06, é o paso por meta neto de : 19:01.
Km 6 e 3:49, onde eu xa empezo a pasar a algún corredor, é onde me pasa un do clube da "VII Legio", onde aproveito para seguilo, e paso para axudar un rato, pero él na subida vai diante miña. Sae o 7 en 3:55 igual que a primeira volta. Na baixada paso o rapaz do Legio, onde me di que baixo moi ben, pero non me da tempo nin a dicirlle nada. Sae o km 8 en 3:24, mesmo ritmo que a primeira volta. Na subida do km 9 me colle o corredor anterior, lle comento que xenial que me pillou, fago a subida un pouco maís forte, pero o rapaz vai diante miña. Pico o km9 en 4:14 (non sei como antes), e aínda quedan uns 200m ata a baixada onde sigo normal, apreto un pouco durante 300m, pero despois deixome ir, pasei a 4 ou 5 corredores, e a falta de 300m xa vou sen apretar, sae o último km a 3:30. Sae a segunda volta 6s menos que a primeira. Pero recuperei todo nos dous últimos km, con respecto a primeira volta ( 08:06, vs 7:45), pois o demais parciais foron igual é peores.
Aproveito para tomar un auga, e facer un enfriamento de 1.5km. Me encontro co corredor da (VII Legio), e falamos un rato, volta o coche, para coller a roupa e ir a ducha. Me encontro con Basi é a súa parella os que lle dou ánimos. Con Papá-Leguas e Matogrosso, cos que quedo despois de asearme para tomar un piscolabis o rematar prestado por a organización. (Pedazo merenda nos puxeron). Non me puiden quedar a entrega de premios, nin o sorteo da cesta. Pero saín encantado desta carreira.
ppm: 169, ppMax 181.
A semana remata con 41km penosos e 2 pachangas de fútbol sala.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
100 Carreiras
1196 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2018, 23:13

Para aqueles aos que non lle gusta sumar, o chavalote fixo 37:58 (tempo oficial). Agora que xa non están tan de moda os xogos para exercitar o cerebro, fas ti crónicas con ocos para completar Guiño

Agora en serio, noraboa pola carreira! Baixar de 38' sen pretender ir atope é boa sinal. A manter un par de semanas máis e a partir de xaneiro comeza o bo! Salvo polo recorte de cervexa jejeje O dito, noraboa Óscar!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2511 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 08 Xan 2019, 12:24

Ante todo, ¡feliz ano!
Teño o diario un pouco abandonado, entre o traballo, o nadal é as vacacións, espero que non se repita. Vamos a intentar resumir.
Despois da última carreira pouco fixen: día 19: 30 min de elíptica, e un mil na cinta a 3:50. Día 21, 40 min de elíptica e 2km en cinta a 4:00

A semana rematou con 10km en cinta, 1 partido de fútbol sala, e elíptica

O día 24 fun probar a facer 4km a trote borriqueiro, pois teño o xeonllo dereito bloqueado, non son capaz a pechar de todo o xeonllo. Non me doía, e quería probar. Correndo non me doe, nin noto nada, pero cando estiro zancada e recollo noto que non podo forzar. A proba foi mellor do esperado, non me doe.
Día 25, 4km a 4:25.
Día 26, 5 km pre partido de fútbol sala a 4:42 e partido de 50 minutos
Día 28, trote de 7.5 km a 5, con parecía que non podía máis.

O día 30 me acerquei a Lousame, onde me apuntara o Trail Curto Minal de San Finx, onde nos encontramos moitos amigos, ademais de que Suso debutaba nun Trail, e a min me ía vir ben de referencia, iso pensaba eu. Entre Amina, Lihto, e SonSuso, aínda tivemos un día de amigos e bos sentimentos.
Vamos a contar por riba o trail, que estaba moi ben organizado, por o menos a min así me pareceu. Moito frío no día, demasiado, aínda que metido xa na carreira o día foi perfecto.
Me apuntaba o trail curto, e me dicía de que ía ir detrás de Suso, así foi na baixada xa me pasou, dous km de baixada é eu detrás, na subida tamén fun detrás, íamos máis ou menos xuntos, onde se ía camiñando. Pero o finalizar a primeira subida dura, se quedou atrás. Eu ía a un ritmo cómodo. Na baixada onde estaban uns gaiteiros, pasei a 4 ou corredores, pero me pasaron nada mais voltar a subida a uns 600 m. Pouco que contar, salvo que se me pegaron dous rapaces que me deixaron pasar, e foron detrás miña por o río durante uns 5km ou 6. Incluso me pasaron no km 11 ou así. Pero aproveitando unha baixada os deixei atrás. Eu cría que eran 14km e cando me dou conta, pasando a un rapaz do longo, me dixo que eran 16, xa se me quitaban as gañas, pero claro, non vou parar a 2km. Cheguei a meta so, incluso ó ultimo km, fun sen presión, case a trote. O final un tempo neto de 1:21:01, na posición 12. Un trail onde se pode correr bastante ben, por zonas de río preciosas (algo técnicas), é con unha organización magnífica.
Unhas ducha en auga quente, unha boa merendola por parte da organización, e unha charla cos amigos, é felicitar a Amina no Podium.
Despois comemos Suso, César do CARMA, coa súa familia é un servidor.
A semana rematou con 32km e un partido de fútbol sala.

Día 31, San Silvestre de Cambados.
Está era a miña quinta edición, corrinas todas dende que a comezaron a facer. Tiña pensala facela con máis calma, pois os cuadríceps estaban doloridos, pero o final fixen os 4.5km a 3:55, ademais de facer case 3km de quecemento, pois como non os fixera, non era capaz de levantar os pes do chan.
Moita festa, moitos nenos, moitos disfraces, é como sempre moi ben organizada. Se nota co o Clube de Cambados se involucra nesta proba.

O mes rematou con 143 km.

O ano 2018 rematou con 2400 km, que agora así escrito me parece unha barbaridade, e tamén unha felicidade.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2511 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 08 Xan 2019, 12:56

Como soe ser costume dende que corro, o día un de xaneiro saín a correr, máis ben a arrastrarme, 9km a 5:06.
O día 2 baixamos a visitar a familia en Cádiz, e non fixen nada.
Tiña pensado empezar o entreno específico para a semana seguinte do 7 de xaneiro en Adiante, pero o final intentei facer xa esta semana o que puidese do plan de entreno.

Xoves 3:
25 minutos de trote a 4:35, e despois 15 cambios de ritmo de 1 minuto forte 1 lento (rápido saíron sobre 3:50-4:00 os lentos entre 4:25-4:45, para rematar con 15 minutos a 4:50. En total 16km en 1h12m. Ppm: 151 PpMax:168

Venres 4:
61 minutos comezando a 4:50 e rematando a 4:35, para un total de 13km. Ppm: 137 PpMax:154
Sábado 5, tal como eran estes días, quedou libre.

Domingo 6:
Non tiña claro se ía saír a entrear, pois cos cativos non é fácil, pois a prioridade son eles. Ademais de que me tocaba un entreno complicado para facer un so.
Tocaba un progresivo de 95 minutos: 45m (5:20-4:45) 30’ (4:45-4:10) 20’ (4:10-3:50)
Saín por San Fernando, onde encontrar unha costa é moi difícil salvo que sexa un paso elevado.
Despois de 20m a 4:35, parei, pois cría que o gps me marcaba mal, ía demasiado cómodo para levar os dous últimos km a 4:30 e con pulsacións de 139. Apagueino e reanudei, pero non notei diferencia, así que debía estar ben.
Os primeiros 45minutos a media de 4:31, moi rápido. Sen parar, continua e fago os seguintes 30 minutos a 4:15, tamén demasiado rápido, pero non era capaz. Tamén sen parar remato os últimos 20 minutos a unha media de 3:55, onde estes último xa me costaron o seu, non foron fáciles, remato con 500 metros de trote de recuperación.
Total 22.6km a 4:23 de media. Ppm: 153 PpMax: 174

A semana remata con 60km, e nin idea do peso que teño. (Recordar cambiar a pila a báscula)
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1144 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 08 Xan 2019, 14:19

El 1 a arrastrarte pero vaya progresivo que te metiste el domingo.
Venga que ya queda menos para los objetivos.
En dos semanas Viana y luego a seguir mejorando
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2511 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 11 Xan 2019, 9:49

Grazas por comentar Fran, pero non foi para tanto, un bo entreno, pero suficiente para comezar, xa me quitas ti a carbonilla en Viana. Silbar
Luns 7, viaxe de volta de Cádiz, Descanso.
Martes 8, Castrelos, 61 minutos, 12.5 km
En progresión comezando a 4:55 e rematando a 4:30. Despois 8 minutos de escaleiras.
Ppm:135 PpMax: 152 Peso 65.8
Mércores 9, fisio, levo meses co piramidal mal, e vai a máis, ademáis tamén a fascia dereita, e o nervio femoral. Soe pasar despois de 30/40 minutos.
Despois a noite, partido de fútbol sala livian, 80 minutos.
Xoves 10, Castrelos as 19:00. 25m a 4:40 e 9x1k controlados + 15m 4:50.
Estreno zapas, ghost 11. As mesmas que comprei a mediados de Agosto, e coas que estou encantado, pero xa lle fixen 970 km, é creo recordar que 2 trails Disimulando
Primeiras voltas con un grupo do Carma, a 4:40. O piramidal segue molestando.
9x1k (4:10 a 3:45) con 1m parado: Para o meu gusto, moito descanso para ser controladas, pero o plan é ise, así que sigo:
4:06 4:00 4:00 3:56 3:50 3:48 3:45 3:44 3:36
Toda ben, na úlitma quería facela a 3:40, pero saíu un pouco máis rápida. Todas moi cómodo, excepto as 3 última, onde cómodo ata o 500 e despois custou un pouco.
Ppm: 158 PpMax: 178 Peso: 63.8
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
581 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Xan 2019, 10:44

Boas, antes de nada parabéns polos entrenos. Unha preguntiña, a dor de fastia de da mesma perna que o piramidal? O fisio de que che dí que pode ser problema ou a causa?
Saudos.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2511 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 11 Xan 2019, 13:17

Boas Rufino, si é o mesmo. Perna Dereita. Pois me di miles de posibilidades.
Dende que o estar a fascia cargada dende fai tempo, provoca que o piramidal se force máis. Isa é a máis probable, pero non soa, se non unida a entrenos, forma de correr, etc..
A verdade é que eu teño unha pisada moi forte, non son unha gacela que pisa coas puntas, ainda que pese pouco. Teño unha forma de correr "tosca".
Estiven 3 semáns en decembro con pouquísimos kms, e sen embargo non desapareceu.
Por agora moito estiramento e masaxe con pelota na zona do piramidal, se verá.

De momento os entrenos pasables, claro, xa chegará cando non poida máis, ou non de con facer o entreno indicado.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
581 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Xan 2019, 15:18

Boas, e que a mín me pasaba o mesmo e o ano pasado fun a unha podóloga e me comentou que o problema principal era que tiña moito arco plantar e iso facía que a fascia tivese moita tensión o cal se traducía en sobrecarga nos sóleos/xemelgos (orixe de tendinitis áquilea), isquios e piramidal.
O certo e que dende que entreno cas plantillas a cousa mellorou bastante. Iso sí, a podóloga me recomendou facer todolos días estiramientos de gúteo/piramidal e o de rodar a pelotiña pola planta do pé.
Agardo ser de axuda, saudos.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2511 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2019, 9:36

Grazas Rufino por a axuda, pero descarto totalmente as plantillas. O demáis si, fago tamén con unha botella de auga conxelada, unha pelota no glúteo cando estou sentado, e estirar o que podo claro, espero que mellore, pero así así.

Venres 11,, Castrelos, as 7 da tarde, 65 minutos. Fixen o entreno cos compañeiros do carma, @trécola e @fonvigo, empezamos a 5:00, e na parte final baixamos un pouco a 4:40, para rematar o úlitmos a 4:30, para un total de 13.5km.
O rematar tiña escaleira e non ía facelas, pero como estaban outros compañeiros do carma, pancho, víctor, maikel, hernan, pois me atrevín, e ainda fixen con eles uns 11 minutos de exercicios varidados. Máis dúas rectas.
Ppm: 146 PpMax: 162

Sábado 12, quedamos as 8:45 para facer 100 minutos de entreno uns do clube @isaacmariño, @sonsuso é joseantonio.
Intención saír a 5:00 durante un bo rato é ir tranquilo. Todo por a carretera de Baiona. Todo o rato sen mirar o reloxo, salvo os úlitmos 10km, onde Suso é eu no fomos sos. 12 km a 4:50 de media, despois 3km a 4:25, un par deles máis a 4:15, e xa os 5 últiimos todos por debaixo de 3:50. Onde Suso, ía diante, e parecía que frenaba, a min costandome un pouco a verdade.
Bo entreno, pero malas sensacións.
Xa estaba moi canso antes de saír, nos estou acostumado a tanto entreno e km. Ademáis de que o venres me doue o piramidal todo o entreno. E no do sábado tamén, non se foi a dor en ningún momento, cando soe desaparecer despois de 30-40 minutos.
Ppm: 147 PpMax: 178, para un total de 22km a 4:30 é despois 1.5km de relax para a casa.
Estaba desfeito, me doía todo, é o día seginte o trail. Chorando
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2511 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2019, 9:56

Domingo 13, Trail dos penedos 15k, desnivel 700.

Todos os do clube que ían o Trail ían o Longo, eu me apuntei o curto, pois me custa moito recuperar despois dun trail, e non quería perder a semán de entrenos. Quedei con meu primo que vive en Salceda, e tamén se apuntou, cando habitualmente non corre.
Mañan moi fría. Eu me levantei moito mellor do que esperaba, pois o sabádo a tarde paracía un morto vivinte. Tiña pensado facelo con calma, pero como o levantarme me encontrei ben, mantiven o plan que tiña sobre un 70-80% do que puidese no trail.
Fixen 3km antes de quecemento.
Nada máis saír, a 400m levama 30 corredores diante, pero na primeira subida me pasaron uns 10 máis.
Fun cómodo, é recordaba que non era moi duro, pois o fixera o ano pasado (ainda que era outro circuíto). Nos primeiros 5k, fun tranquilo, pero na subidas sempre me pasaba, e nas baixadas recuperaba, ia con calma. Sobre o km 6, me empezou a doer moito o xemelo esquerdo, acompañoume a dor durante uns 15 minutos pero despois desapareceu. Básicamente o que fixen foi subidas tendidas andando, é o resto correndo, sobre todo nas baixada. Pouco a pouco os que me pasaban na subida quedaban atrás, e collía a outros novos, que facían o mesmo, me pasaban na subida. A verdade é que fun en cabeza sempre só a partir do km 8 aprox, pasaba a alguen, e o mellor ata dentro de 5 mintuos non vía o seguinte. Cando empezamos a baixar depois de subir o San Cibrán (10k aprox), tardei un rato, pero tiña a un rapaz a uns 2 minutos e o pillei, creendo que faltaban km é todo era costa abaixo ía moi cómodo, cando ía por o km 13, vexo diante miña a dous rapaces que lle recorto, é creía que os ía pasar pois pensaba que faltaba ainda 2km, pero a meta xa estaba ahi. Seguimos ,e por seguilos, nos perdemos, a falta de 200m da meta, onde ata lle tiven eu que decedir por onde ir, pois me daba rabia que se perdesen, e pasalos na parte final.
A entrada en meta, moi pobre a verdade, por decir a máis pobre das que fixen, pero igual que o ano pasado nesta mesma proba.
O final foron 13.5km, con 710 de desnivel en un tempo de 1:23:40.
Tomei unha laranxa, e me fun facer 2km máis a 4:40.
Ducha rápida con meu primo, e viñemos de voltar para tomar os callos é unha copa de viño claro.
Despois mirando a clasificación cheguei de noveno do trail curto.
Como novidade non me doeu nada o piramidal a partir dos 5 minutos seguintes da carreira.

Esta semán remata con 85km, e o plan de entreno cumplido o 100%. Tamén un partido de futbol sala.
Para min é un record o dos 85km, e tendo en conta como estaba o venres, é o sabádo, un éxito facelo.
Teño claro que o plan me vai costar o seu, moito tempo, é moitos km, para poder facer coincidir todo.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos