Foros ›
Autor
Mensaxe
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mar, 12 Feb 2008, 21:50
Asunto:

Muy buenas,

ante los comentarios de la desaparición de la media de Coia me puse en contacto con la organización y la directiva de la A.VV. â??Cristo da Victoriaâ? para ofrecerles relevar su trabajo para que la carrera pueda seguir celebrándose ya que tiene tan buena fama entre los atletas.

Me desplacé hoy a Coia para hablar en persona con un directivo y me llevé una buena sorpresa.

Me comentó que no tienen pensado dejar de organizar la prueba, que el tema de las subvenciones está todo tramitado y que a finales de mayo se celebra como cada año.
No sé bien quien tenía más cara de sorprendido, el por mis comentarios de la posible suspensión o yo con respecto a lo que estaba escuchando teniendo en cuenta los comentarios por aquí.

En fin, algo no me cuadra Pensando .... pero espero que finalmente se celebre....

â?¦Y el no tener que preocuparse por la organización tiene la gran ventaja de poder participar tranquilamenteâ?¦.

Saludos !!
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 13 Feb 2008, 2:25
Asunto:

MapleLeafs, me alegro de "oir" eso. Angel

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 13 Feb 2008, 11:31
Asunto:

Pois eu tamén me alegro, e seguro que a cousa estaba en perigo e non habia garantias con esta nova directiva da asociación do Cristo da Vitoria, os movementos que fixemos serviron para algo.:\:D/
Por outra banda seguro que hai movementos políticos detras de todo isto, senon ao tempo.
De todos xeitos o importante é que se celebre e debemos seguir vixiantes e presionantes Enfadado
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Mér, 13 Feb 2008, 18:19
Asunto:

Buena noticia, ya tengo la 3º media para mi calendario.

La presión política no sé, perola presión mediática de los corredores en vigo, cuasinula. Me explico: El Faro de Vigo no da publicidad ni a las carreras (San Silvestre de Ponteverda con foto y la de Castrelos ni reseña alguna). Atlantico diario... enfin.. un fanzine y la Voz dentro de lo que cabe pone pequeñas reseñas como ´poner un martes que Don Elias Domínguez había acabado 2º mejor español en la Media d Getafe.... lo dicho.

Creo que si tuvieramos fuerza deberíamos pedir a la TVG (que es de TODOS) que hiciera un reportaje como hace con el motor (30 minutos en la sobremesa del sábado) en forma de recapitalación de pruebas populares, entrevistas, próximos eventos, las promesas... Y si le queda corto el ambiente gallego, pues las pruebas nacionales como MAPOMA, la Maratón de Barcelona. Temas hay, solo falta ganas.

Saludos
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 13 Feb 2008, 19:38
Asunto:

Desde luego me parece una muy buena noticia que esta media no desaparezca, permaneceremos atentos a las noticias y reservaremos fecha, porque espero estar en la salida.
Saludos.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 13 Feb 2008, 20:29
Asunto:

Se é que temos que conformar un lobbi de presión... Enfadado

Circuito galego de populares, atletismo na TVG e RAG, protección das carreiras existentes.... Pensando

A organizarse tocaaaaan :=D>
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 13 Feb 2008, 20:38
Asunto:

Igual que se organizan cuchipandas non poderiamos organizar un encontro anual dun día....en plenas vacacións de agosto.....para tratar todo aquilo que nos inquieta... Disimulando

O problema disto é que precisamos un grupo que organice e o curre... Pensando e teño a dúbida se se pode facer pola Rede... que vos parece? abrimos unha discusión ou? Muro
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Xov, 14 Feb 2008, 3:19
Asunto:

Franki escribió:

....De todos xeitos o importante é que se celebre.....

100% de acuerdo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3682 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Feb 2008, 18:34
Asunto:

Moi boa noticia que se siga celebrando. Na páxina Web da FGA. figura no calendario pero o día 18 de Maio. ¿E esta a data correcta?
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Xov, 14 Feb 2008, 18:45
Asunto:

O ano pasado foi o 20, eis o penúltimo domingo de maio, e para este ano toca o 18 (cousas dos bisiestos) Pensando
Polo tanto debe ser correcto... Bailar
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 14 Feb 2008, 22:43
Asunto:

Unha á que me apunto sí ou sí. Bailar Bailar

Este ano, cun pouco de sorte, me consagro Mr. Green Mr. Green (eu me entendo) Avergonzado





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos