Foros ›
Autor
Mensaxe
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2017, 10:59
Asunto: Re: Media Maratón Lugo (14/5/2017)

Comentar que había marcados os puntos kilométricos, penso que cada cinco kms.
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2017, 11:19
Asunto: Re: Media Maratón Lugo (14/5/2017)

eu solo vin o de 5 km e o de 19 km, xa non vin mais
manger316 escribió:
Comentar que había marcados os puntos kilométricos, penso que cada cinco kms.


Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
RCD_Daniel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/06/16
28 Carreiras
207 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2017, 11:26
Asunto: Re: Media Maratón Lugo (14/5/2017)

Si, el de 10 antes de la cuesta empedrada. Y el del 15 también estaba
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2017, 11:30
Asunto: Re: Media Maratón Lugo (14/5/2017)

pois non estaría atento. Muro
RCD_Daniel escribió:
Si, el de 10 antes de la cuesta empedrada. Y el del 15 también estaba


Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
pepefouto

Maratoniano
Maratoniano
26/02/13
12 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2017, 11:45
Asunto: Re: Media Maratón Lugo (14/5/2017)

5, 10, 15 e 20... o resto...???
Este é un dos puntos a mellorar,a sinalética moi deficiente
O do avituallamiento....en fin... tendo sitio nas aceras nus poucos metros máis adiante (no de ida) ou antes (no de volta) quedaban ben situados, pero así...
Eso sí, os que estaban entregando botellas non hai ningunha queixa, incluso as vaciaban un pouco antes de entregalas na man, un 10 por eles
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2017, 12:21
Asunto: Re: Media Maratón Lugo (14/5/2017)

PUes debía hacer otra carrera por lo que leo...a mi me salieron 22 km casi así que no sé qué demonios hice Muro

La verdad es que se hace duro dar vueltas, aparte en mi lamentable estado de forma, la quinta, sobre la muralla, casi me mata.
Aún así me alegro de haber participado, por civersas lesiones es la primera vez desde hace muchos meses que corro más de 12 km y mi objetivo era acabar y volver a ver gente que hace tiempo que no veía, así que misión cumplida.

El avituallamiento a mi no me parece mal situado, a los que me doblaron creo que no les molesté y la policía local hizo un buen trabajo con el control de tráfico. He corrido mil carreras separado del tráfico por conos, no me causó ningún problema. En cuanto a la señalización, teniendo en cuenta que había que dar vueltas, me parece suficiente, en otras medias solo se señaliza cada 5 km y bien llega.

En fin, me gustó más d eloq eu pensaba y fue un placer ver gente conocida antes, durante y sobre todo después en los vinos. Saludos a todos y espero el año que viene volver.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2017, 15:29
Asunto: Re: Media Maratón Lugo (14/5/2017)

A ver si se anima la gente a colgar fotos, que fotógrafos había un montón
Las únicas que he encontrado son las del club penarrubia. Tiene colgadas más de 500 en facebook
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2017, 16:03
Asunto: Re: Media Maratón Lugo (14/5/2017)

Sempre é un pracer correr nunha cidade tan fermosa coma Lugo, non vou recalcar nada xa que está todo dito.
Eu fun da partida por apoiar esta carreira, pero espero que cambien o percorrido, (4 voltas + 1 de propina) senon non creo que a volva correr.

Respecto a carreira en si, grazas a pepefouto por recollerme o dorsal. Saudos con Litho, Maseda e Oscar antes de escomenzar.
E xa na carreira en si ainda que me avisaran da dureza, non calibrei ben o dura que era, e ainda que non é habitual en min, non tiven boas sensacións corporais en ningún momento.
E da subida a muralla xa non me acordaba, coma xa me pasara noutra ocasión (nos 10 Kms), quedei literalmente clavado a metade da mesma, baixei o ritmo terriblemente, e todo o tramo da mesma resultoume duro e moi longo, xa que dende o sitio onde estaba o cartel dos 20 Kms, debía de faltar sobre 1,5 Kms. a meta.
Ao final o tempo é o de menos nunha carreira así, pero estiven no tempo que contaba 1h32'35" neto.

Parabens a organización e que para o ano a volvan facer, pulindo eses pequenos detalles que se comentaron e que poidan cambiar o de tantas voltas.
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2017, 17:39
Asunto: Re: Media Maratón Lugo (14/5/2017)

Olvideime de comentar un par de cousas que me gustaron moito de esta media

Gustoume moito e foi un pracer volver a saudar (si volver, ainda que el non creo que se lembre de min) a Abel Antón e compartir carreira con el. Eu non son moi mitómano, pero este home é unha das poucas persoas que simplemente con estar preto del fan que me sinta afortunado. Por si alguén non o sabe Antón é unha lenda viva do atletismo. Do atletismo mundial. Si alguén non sabe porqué que mire na Wikipedia.

Outra cousa que me gustou moito foi o xamón que estaban cortando na zona de meta. Se o chego a ver antes non como o plátano.
A ver si para o ano o repiten con un pouco de tinto
E pan

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2017, 17:48
Asunto: Re: Media Maratón Lugo (14/5/2017)

Bueno, hai outra cousa mais que me gustou...

Xa o dixen mais veces, asi que non digo esto por por levala contraria, pero a min gustame dar voltas a un circuito. Xa sei que ten cousas negativas, pero vou intentar explicar as ventaxas que eu lle vexo.

Para os organizadores e mais sinxelo controlar o circuito. Menos personal, menos policia, menos cortes de trafico, ruas, menos material de sinalizacion, menos lios

Para os veciños menos molestias. Hai que intentar convivir, e a algunha xente pouco lle importan as carreiras, e creo que cantas menos molestias mais tolerancia se terá coas carreiras.

A nivel persoal, en carreiras como a de onte, para os meus acompañantes estivo moi ben xa que poideron estar entretidos vendo o transcurso da carreira case na sua totalidade, e ademais poideron animar en varias ocasións. Ven a ser como si por cada volta se multiplicase o público.

A nivel deportivo eu atopolle tamen ventaxas. Podo controlar os meus tempos volta a volta, xa que como o terreno non varia e podo saber se vou regulando ben.
Tamen sei donde podo intentar recuperar algo de forzas, e donde podo apretar, e si algunha costa ou tramo do recorrido se me atraganta, pois na seguinte volta intento dosificar mellor.
Podo ver e animar varias veces a os compañeiros que tamen compiten
Si me lesiono e teño que abandoar nunca vou a estar moi lonxe para volver

E bueno, por contra xa sei que para moitos dar voltas resulta aburrido, pero eu non teño ese problema. Non me aburro nas carreiras. Gustanme todas.

A min gustariame que para o ano repitan o circuito.

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2017, 17:56
Asunto: Re: Media Maratón Lugo (14/5/2017)

El problema de dar vueltas ( a parte de que a mucha gente le parece aburrido) son los doblajes, ya que muchos dobladores tienen que andar esquivando a los otros corredores.
crap escribió:
Bueno, hai outra cousa mais que me gustou...

Xa o dixen mais veces, asi que non digo esto por por levala contraria, pero a min gustame dar voltas a un circuito. Xa sei que ten cousas negativas, pero vou intentar explicar as ventaxas que eu lle vexo.

Para os organizadores e mais sinxelo controlar o circuito. Menos personal, menos policia, menos cortes de trafico, ruas, menos material de sinalizacion, menos lios

Para os veciños menos molestias. Hai que intentar convivir, e a algunha xente pouco lle importan as carreiras, e creo que cantas menos molestias mais tolerancia se terá coas carreiras.

A nivel persoal, en carreiras como a de onte, para os meus acompañantes estivo moi ben xa que poideron estar entretidos vendo o transcurso da carreira case na sua totalidade, e ademais poideron animar en varias ocasións. Ven a ser como si por cada volta se multiplicase o público.

A nivel deportivo eu atopolle tamen ventaxas. Podo controlar os meus tempos volta a volta, xa que como o terreno non varia e podo saber se vou regulando ben.
Tamen sei donde podo intentar recuperar algo de forzas, e donde podo apretar, e si algunha costa ou tramo do recorrido se me atraganta, pois na seguinte volta intento dosificar mellor.
Podo ver e animar varias veces a os compañeiros que tamen compiten
Si me lesiono e teño que abandoar nunca vou a estar moi lonxe para volver

E bueno, por contra xa sei que para moitos dar voltas resulta aburrido, pero eu non teño ese problema. Non me aburro nas carreiras. Gustanme todas.

A min gustariame que para o ano repitan o circuito.


Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
bkwsky

Novo foreiro
Novo foreiro
21/03/17
20 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2017, 21:08
Asunto: Re: Media Maratón Lugo (14/5/2017)

Pois non as tiña todas conmigo e ao final a carreira gustoume moito. Ao mellor é por ser a miña cidade. O recorrido si que se fai un pouco aburrido, pero está claro que para o público é unha vantaxe xa que poder ver varias veces aos corredores e despois acudir á meta.
Felicitar á organización por o traballo feito e animalos dende acó animalos a mellorala e perpetuala nos vindeiros anos.

Un saúdo.
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Mar, 16 Mai 2017, 9:28
Asunto: Re: Media Maratón Lugo (14/5/2017)

Alguien sabe si hay alguna foto a parte de las que sale en el periódico el progreso?¿?¿?

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 16 Mai 2017, 10:24
Asunto: Re: Media Maratón Lugo (14/5/2017)

artabro81 escribió:
Alguien sabe si hay alguna foto a parte de las que sale en el periódico el progreso?¿?¿?
Por ahora sólo he encontrado las que comenté ayer, del club penarrubia. Aunque están centradas en sus corredores, hay varios reportajes muy completos en los que salimos casi todos
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Mar, 16 Mai 2017, 10:52
Asunto: Re: Media Maratón Lugo (14/5/2017)

Las vi, pero como bien dices están centradas en sus corredores y yo salgo en un par de ellas pero de refilón. por cierto ¿la foto quedada al se hizo? yo estuve calentando cerca del casco y no vi a nadie ( bueno tampoco conozco a nadie en persona)
lucusrunner escribió:
artabro81 escribió:
Alguien sabe si hay alguna foto a parte de las que sale en el periódico el progreso?¿?¿?
Por ahora sólo he encontrado las que comenté ayer, del club penarrubia. Aunque están centradas en sus corredores, hay varios reportajes muy completos en los que salimos casi todos


Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos