Foros ›
Trail dos Penedos ( 08-01-2017 )
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
marco11

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2017, 19:50
Asunto: Re: Trail dos Penedos ( 08-01-2017 )

Parabens a todos os organizadores e voluntarios que fixestes posible este evento. recoñezo que non ten que ser fácil organizar os dous trails mais a andaina e a btt todo o mesmo día,por iso o meu recoñecemento para todos vos.
Solo un pequeno pero,a demora na entrega de premios que me fixo perder a reserva no restaurante onde ia comer coa familia.
Saudos
Carmele

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/13
35 Carreiras
56 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2017, 17:58
Asunto: Re: Trail dos Penedos ( 08-01-2017 )

Un bo trail, este ano xa sin os recortes do ano pasado polo mal tempo. Os voluntarios de 10... co frío que facía e sempre con un sorriso, os callos ideales para quentar o estómago. Por poñer unha pequena nota negativa (pero moi moi pequena que somos veciños), botei en falta algunha trialera mais das moitas que hai na zona, para ter algo menos de pista.

En canto o tema das balizas arrancadas... en fin... xentuza hai por todos lados. Por certo Maseda, eu son o corredor co que compartiches eses últimos km. Un pracer coñecerte.

Por suposto, para o ano serei da partida de novo.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2017, 19:04
Asunto: Re: Trail dos Penedos ( 08-01-2017 )

Carmele escribió:
Por certo Maseda, eu son o corredor co que compartiches eses últimos km. Un pracer coñecerte.

Igualmente un placer. Seguro que en otra coincidimos. Si no fuera por tu orientación lo mismo hacia el recorrido otra vez en sentido inverso . En la siguiente carrera prometo ir más entrenado para que te cueste mas pasarme bajando. Nono
fernandobesada

Montañés
Montañés
14/10/11
120 Carreiras
111 Mensaxes
Salceda de Caselas
Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2017, 21:21
Asunto: Re: Trail dos Penedos ( 08-01-2017 )

maseda escribió:
fernandobesada escribió:
Pedir disculpas por ese infortunio pos foi certo que foron arrancadas.


No teneis que disculparos.Yo más que nada lo mencioné para que se viera que fue una causa ajena a vosotros que era lo que me parecía.
En cuanto al trail me gustó mucho esa zona y un placer haber participado y creo que conocerte. Me parece que eras tu. De los dos que te preguntamos un poco por el recorrido antes de la salida yo era el más alto. Lo dicho un placer y ya nos veremos en la siguiente.
Certo e temos foto que o confirma un pracer ter un intercambio de palabras cun trailero intentarei chegar o galiñeiro vemonos. Grazas por todos os comentarios pois e a forma de seguir mellorando
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1020 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xan 2017, 17:40
Asunto: Re: Trail dos Penedos ( 08-01-2017 )

Boas, unha pregunta, canto desnivel positivo vos dou a proba?
Un saudo e grazas.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 12 Xan 2017, 18:16
Asunto: Re: Trail dos Penedos ( 08-01-2017 )

Bueno. A mi en concreto segun garmin conect me dió 1183m positivos pero claro lo calcula una aplicación sobre un mapa. Mi garmin 310XT no tiene altímetro con lo cual es una referencia aunque yo no me fiaria mucho.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1020 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xan 2017, 8:39
Asunto: Re: Trail dos Penedos ( 08-01-2017 )

Boas, a mín pásame o mesmo de ahí a pregunta.
Un saudo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos