Foros ›
II Tríatlon Atlántico-Baiona/Cto Galego (Sen Drafting)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
McCatcher

Novo foreiro
Novo foreiro
1/05/12
3 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xuñ 2016, 10:48
Asunto: Re: II Tríatlon Atlántico-Baiona/Cto Galego (Sen Drafting)

Un triatlón estupendo, pero la organización debería hacerse ver lo de la política de cancelación de las inscripciones. Es una pena ver tanta gente no presentada habiendo muchos otros que no pudieron inscribirse por haberse agotado las plazas. Al final hay gente que paga una inscripción completa y no puede ir por lesión o por cualquier otro imprevisto, gente que quiere ir y no tiene plaza, sobran avituallamientos y la organización pierde dinero...
abulo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/07/09
13 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xuñ 2016, 11:43
Asunto: Re: II Tríatlon Atlántico-Baiona/Cto Galego (Sen Drafting)

La verdad es que un lujo poder competir en Baiona; sitio estupendo para hacer un triatlón y organización perfecta.. para apuntarla como fija.

Como pequeño pero, las rocas invisibles del fondo al salir del agua, con las que unos cuantos nos llevamos alguna caída y algún corte, pero imagino que es imposible esquivarlas del todo.

Sin parecerme exagerado, yo también vi drafting y un poco de falta de decisión por parte alguno de los jueces para deshacer algún grupo.

Y totalmente de acuerdo con lo que comenta McCatcher de las políticas de cancelación en general.. mucho hay que mejorar en general en ese punto en todas las competiciones (para mí la mejor en esto sin duda, el Northwesttriman de As Pontes).

Lo dicho, que felicidades por la prueba y el año que viene repetiremos.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 06 Xuñ 2016, 12:21
Asunto: Re: II Tríatlon Atlántico-Baiona/Cto Galego (Sen Drafting)

McCatcher escribió:
Un triatlón estupendo, pero la organización debería hacerse ver lo de la política de cancelación de las inscripciones. Es una pena ver tanta gente no presentada habiendo muchos otros que no pudieron inscribirse por haberse agotado las plazas. Al final hay gente que paga una inscripción completa y no puede ir por lesión o por cualquier otro imprevisto, gente que quiere ir y no tiene plaza, sobran avituallamientos y la organización pierde dinero...
Yo quise darme de baja con 2 meses de antelación porque decidí ir a Avilés. Me reembolsaban tan sólo 10 o 15 euros y tampoco me daban la posibilidad de traspasar la inscripción a un compañero. Ganar 20 euros a costa mía y cobrarle la inscripción integra al que entra en mi lugar tampoco me parece muy justo que digamos. Y ya que pago, pues mi plaza allí ocupadita.
Del tema de que haya límite de plazas y después aparezcan invitaciones, mejor ni mencionarlo.
chancletas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/02/10
0 Carreiras
179 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xuñ 2016, 12:31
Asunto: Re: II Tríatlon Atlántico-Baiona/Cto Galego (Sen Drafting)

JacoboDC escribió:
McCatcher escribió:
Un triatlón estupendo, pero la organización debería hacerse ver lo de la política de cancelación de las inscripciones. Es una pena ver tanta gente no presentada habiendo muchos otros que no pudieron inscribirse por haberse agotado las plazas. Al final hay gente que paga una inscripción completa y no puede ir por lesión o por cualquier otro imprevisto, gente que quiere ir y no tiene plaza, sobran avituallamientos y la organización pierde dinero...
Yo quise darme de baja con 2 meses de antelación porque decidí ir a Avilés. Me reembolsaban tan sólo 10 o 15 euros y tampoco me daban la posibilidad de traspasar la inscripción a un compañero. Ganar 20 euros a costa mía y cobrarle la inscripción integra al que entra en mi lugar tampoco me parece muy justo que digamos. Y ya que pago, pues mi plaza allí ocupadita.
Del tema de que haya límite de plazas y después aparezcan invitaciones, mejor ni mencionarlo.

Está claro, que desde a Federación teñen que por mecanismos para evitar isto, se queren protexer este deporte.

Desde o teu punto de vista é lóxico que prefiriras ir a Avilés, e non dar a baixa na proba xa que tampouco sacas nada en limpo.

Eu estou farto que moitas probas tes que inscribirte con 6 meses de antelación e ahí non sabes se vas ou non vas.. ocmo pode ser o teu caso.


O dito, hai que por un mecanismo para que non volte a pasar que haxa 79 non presentados nunha proba con listas pechadas.
chinasky

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/13
1 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xuñ 2016, 13:26
Asunto: Re: II Tríatlon Atlántico-Baiona/Cto Galego (Sen Drafting)

O de non poder traspasar o dorsal me parece lamentable , hasta no soplado que mira que teñen lio me deixaron comprarlle o dorsal a un compi uns dias antes e sin problema hasta me personalizaron o dorsal jej,e as Pontes apunteime polo seguro e porque sei que si pasa algo van mirar de arreglalo
koki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/08
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xuñ 2016, 14:26
Asunto: Re: II Tríatlon Atlántico-Baiona/Cto Galego (Sen Drafting)

Sabéis si hay fotos colgadas por algún lado?
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xuñ 2016, 20:05
Asunto: Re: II Tríatlon Atlántico-Baiona/Cto Galego (Sen Drafting)

chancletas escribió:
[quote="JacoboDC"
Yo quise darme de baja con 2 meses de antelación porque decidí ir a Avilés. Me reembolsaban tan sólo 10 o 15 euros y tampoco me daban la posibilidad de traspasar la inscripción a un compañero. Ganar 20 euros a costa mía y cobrarle la inscripción integra al que entra en mi lugar tampoco me parece muy justo que digamos. Y ya que pago, pues mi plaza allí ocupadita.
[/quote]

Desde o teu punto de vista é lóxico que prefiriras ir a Avilés, e non dar a baixa na proba xa que tampouco sacas nada en limpo.


Non lóxico non é. Beneficio personal non saca ningún, perde 10 ou 15 euros en todo caso, e a quen máis perxudica é a compañeiros que querían correr esta proba e tiveron que quedarse na casa. Eu tampouco estou de acordo coa política de inscripcións e devolucións pero hai que pensar un pouquiño nos demáis tamén.
piopio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/12/05
0 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xuñ 2016, 20:21
Asunto: Re: II Tríatlon Atlántico-Baiona/Cto Galego (Sen Drafting)

A organizacion un 10. Todos sabemos q os tramposos son os q protestan despois, onte os houbo e sei q un bo lote foi sancionado pero seguro q terian q ser mais
De todos modos ao final algun ainda tiña mais q decir
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 07 Xuñ 2016, 5:34
Asunto: Re: II Tríatlon Atlántico-Baiona/Cto Galego (Sen Drafting)

7.- Devolucións:
Ata o 31 de Marzo devolveranse 15€
Dende o 1 de abril ata o 15 de abril devolveranse 10€
Dende o 16 de Abril ata o 31 de maio NON HABERÁ DEVOLUCIONS
Beneficio persoal claro que non quito, pero perder 21 Euros por pedir a baixa con 2 meses de antelación, pois tampouco.
Repito, pedin a cesión de inscripción para un compañeiro.E non perxudiquei a nadie, paguei a miña inscripción rigorosamente como calquera outro.
Ainda así con 80 non presentados, non creo q sexa un problema de falta de compañeirismo.
chancletas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/02/10
0 Carreiras
179 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Xuñ 2016, 9:06
Asunto: Re: II Tríatlon Atlántico-Baiona/Cto Galego (Sen Drafting)

JacoboDC escribió:
7.- Devolucións:
Ata o 31 de Marzo devolveranse 15€
Dende o 1 de abril ata o 15 de abril devolveranse 10€
Dende o 16 de Abril ata o 31 de maio NON HABERÁ DEVOLUCIONS
Beneficio persoal claro que non quito, pero perder 21 Euros por pedir a baixa con 2 meses de antelación, pois tampouco.
Repito, pedin a cesión de inscripción para un compañeiro.E non perxudiquei a nadie, paguei a miña inscripción rigorosamente como calquera outro.
Ainda así con 80 non presentados, non creo q sexa un problema de falta de compañeirismo.


A min o ano pasado pasoume o mesmo co Aviaman, nin devolución dos cartos nin traspaso para un compañeiro.

Repito, é un detalle que a federación debería contemplar nas inscripcións das probas que se celebran baixo o seu amparo... Non pode ser que haxa listas pechadas e por as razóns que sexan falten 80 persoas e outras queden sen participar....

Non pode ser que teñas que pagar unha proba con 6 meses de antelación e se non podes ir quedes sen os cartos...máis sendo probas da casa.... t
jorgillo

Maratoniano
Maratoniano
1/10/12
30 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Xuñ 2016, 12:31
Asunto: Re: II Tríatlon Atlántico-Baiona/Cto Galego (Sen Drafting)

eu fun outro dos que faltou, personalmente a un mes vista estaba case seguro de que non poderia ir, mirei pa cancelar a inscricion e vin que non se me devolvía nada, asi que non me din de baixa por si finalmente podía acudir. penso que no plazo dun mes da tempo a que me devolvan a min a inscricion e cobrarlla a outro ainda que non me devolvan o 100% ou que se faga a devolucion se a tu plaza finalmente se cubre . polo resto o que lin creo que foi un triatlon estupendo. saudos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos