Foros ›
Roupa para duatlón con chuvia e fresco
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
owens

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/16
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2016, 8:45
Asunto: Roupa para duatlón con chuvia e fresco

Bo día!

O sábado tiña pensado debutar no duatlón de Muros e debido á miña inexperiencia non teño moi claro que roupa podo utilizar xa que parece que o tempo vai ser chuvioso e algo frío.

Agradecería recomendacións sobre o textil...

Graciñas
graña14

Novo foreiro
Novo foreiro
7/07/14
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2016, 11:47
Asunto: Re: Roupa para duatlón con chuvia e fresco

Moi boas. A min pásame o mesmo cando chove e fai frío, que non sei que poñer. Eu levaría unha térmica e unha chaqueta/chubasquero. E si despois de quentar ves que non fai tanto frío cambia térmica por camiseta. O mesmo que si chove moito, mellor levar solo camiseta porque a térmica acabase empapando e pasas frío. Espero que che sirva de consello. Pero eso cando se mellor se decide é xusto antes da carreira e despois de haber quentado. Espero que che axude, e moita sorte no duatlón.

un saúdo
owens

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/16
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Abr 2016, 6:10
Asunto: Re: Roupa para duatlón con chuvia e fresco

graña14 escribió:
Moi boas. A min pásame o mesmo cando chove e fai frío, que non sei que poñer. Eu levaría unha térmica e unha chaqueta/chubasquero. E si despois de quentar ves que non fai tanto frío cambia térmica por camiseta. O mesmo que si chove moito, mellor levar solo camiseta porque a térmica acabase empapando e pasas frío. Espero que che sirva de consello. Pero eso cando se mellor se decide é xusto antes da carreira e despois de haber quentado. Espero que che axude, e moita sorte no duatlón.

un saúdo

Moitas grazas graña14.
O peor penso que vai ser soportar na bici o de ir mollado, correndo é raro que pase frío...
A ver como ven finalmente o tempo...
oregui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/13
0 Carreiras
196 Mensaxes
A Coruña / Porto do Son
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2016, 14:48
Asunto: Re: Roupa para duatlón con chuvia e fresco

Tri traje y camiseta térmica por debajo, tanto para correr como para la bici. Y si, si hace frío te cagas, pero es lo que toca. También podrías arreglar poniendo un cortavientos para la bici





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos