Foros ›
Cintilla iliotibial_ Desesperada!!!
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Ana_Santiago

Novo foreiro
Novo foreiro
10/07/14
4 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2015, 8:36
Asunto: Cintilla iliotibial_ Desesperada!!!

Hola a todos!!!

Llevo más de tres meses con el infierno de la cintilla iliotibial y no acaba de irse nunca, no solo al correr, todo el día siento esa tensión...

Ya he visitado traumas, osteópata, fisio... Lo que más resultado me está dando son los "ganchos" ya llevo 4 sesiones pero no se acaba de marchar... También me han hecho plantillas porque la pisada de la pierna lesionada es pronadora

Alguien que haya conseguido superarlo me puede decir, ¿Qué me queda por hacer?

Muchas gracias
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2015, 9:16
Asunto: Re: Cintilla iliotibial_ Desesperada!!!

Hola "Ana_Santiago", revisar este enlace de fai uns meses, onde outro compañeiro tivo bastantes resposta, a ver se che vale.
Eu tamén a padecín, e nese enlace indiquei como a liquidei en 3-4 semáns, iso si, de unha forma moi estricta durante esas semáns.

Enlace Tema comentando Cintilla
Ana_Santiago

Novo foreiro
Novo foreiro
10/07/14
4 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2015, 9:49
Asunto: Re: Cintilla iliotibial_ Desesperada!!!

Muchas gracias!!!
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2015, 21:59
Asunto: Re: Cintilla iliotibial_ Desesperada!!!

Yo es la única lesión que me ha hecho tener que parar en una carrera, en mi caso se fué tratando solo la espalda, te la han mirado bien ?
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 6:43
Asunto: Re: Cintilla iliotibial_ Desesperada!!!

Eu sufrina durante alomenos dous ou máis ben tres meses. O primeiro é un bo diagnóstico, e non é tan doado como se poida pensar. Creo que a pesar do que se fala dela non é tan coñecida polos profesionais como pensamos, sempre van á articulación e si está ben andando. Que che miren ben. Que che miren ben a alineación de cadeira, femur, xeonllo. E tamén a espalda.

A miña experiencia, como casi calquera que a sufriu, direiche é unha lata de lesión. Moita paciencia. Reposo inicial duns días e descargala fascia lata (non podería ter un nome máis acorde), para esto último a min foronme ben as sesións de ganchos como dis e tamén o rodillo de espuma, ademáis esto é moi fácil de usar, calquera fisio penso que che pode explicar, é rodar a zona sobre él. Eu practicamente o único exercicio aeróbico que podía facer era nadar con pull-boy, e decir, nada que implicase a articulación do xeonllo, nin bici, elíptica, remo, etc. Pouco a pouco, según te vaias atopando mellor e por suposto, sin dor, camiñar un bo rato polo menos 45min en días alternos. e nuns días ir probando camiñar e correr un pouco.

Na miña opinión, as causas, pasarse de rosca adestrando ou en carreiras, ademais de factores morfoloxicos de cada persoa.
Si vas a modo e progresivamente nos adestramentos non deberías ter problema coa recaida. Como empeces antes de tempo voltas a estar igual, a clave é pouco a pouco.

O adestramento de carreira penso que debería estar combinando cun plan de fortalecemento paralelo de core, tren inferior, cadera, etc (integral, aínda que non con moita carga, un par de días á semana, podeche axudar un fisio especializado en lesións deportivas). Penso que os corredores populares descuidan moito o fortalecemento xeral de todo o corpo e é básico, causa principal da maioría de lesións.

Estira sempre, sobre todo a fascia lata, antes (si non che gusta estirar antes, hai xente que di que non é bo, estira sólo esa zona) e máis despois de correr. Eso é fundamental sobre todo na recuperación e primeira fase da volta a adestrar. Pero a min é unha costume que xa me quedou para sempre.

Moita paciencia e ánimo! Disculpa pola paliza, escribín sin moita orde porque non organicei as ideas dun xeito adecuado. Si precisas algún consello máis concreto no que che poida intentarei axudar.

PD: En cuanto o estiramento da fascia lata, xa cho explicarían, a min o que mellor me vai do que probei é este: www.google.es/imgres?i...FAodlUAN7w
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 6:47
Asunto: Re: Cintilla iliotibial_ Desesperada!!!

Non lera ben o comezo da túa mensaxe, ¿levas máis de tres meses parada e sigues igual? ¿Sigues correndo ou non podes? Coa cintilla iliotibial non serías capaz de correr coa dor, bloqueache a articulación.

Reposa, estira ben e si levas tanto tempo, mentres tanto busca outro profesional que che poida axudar.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1856 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 7:01
Asunto: Re: Cintilla iliotibial_ Desesperada!!!

Yo tuve ese problema con la pierna izquierda. El fisio me hizo casi llorar del dolor pero no he vuelto a sufrir más. Lo que hizo fue hacer una serie de estiramientos y en especial lo que más me dolió fue cuando utilizó los codos para ir desde la cadera hasta la rodilla presionando con ellos en el lateral exterior de la pierna, un infierno pero ya llevo dos maratones de montaña y uno de asfalto y no me acuerdo de ese dolor. Suerte y paciencia, el deporte es así. Confuso
oeildejavi

Novo foreiro
Novo foreiro
15/11/15
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2016, 18:29
Asunto: Re: Cintilla iliotibial_ Desesperada!!!

Eu tivena durante 3 meses e a unica cousa que me funcionou foi fisio e unha botella de anis para masaxe na zona.
O da botella despois dos entrenos man de santo.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 23 Xan 2016, 9:44
Asunto: Re: Cintilla iliotibial_ Desesperada!!!

si, estirar DESPOIS de correr axuda moito. No seu momento conseguía controlar a dor estirando e fortalecendo.

Invítovos a ler esta entrada de un blog ao respecto de este tema
www.blogdelrunner.com/...liotibial/

hai que tratar a causa, non os síntomas. Se de esto último se tratase a mi víñame (en pasado) moi ben o ibuprofeno. Man de santo. Non llo recomendo a ninguén.

-- Chámame "ghose"
JillY

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/12/10
1 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Feb 2016, 17:37
Asunto: Re: Cintilla iliotibial_ Desesperada!!!

Creo q ya he hablado alguna vez sobre los problema de cintilla. La mayoría de las veces el origen está donde menos pensamos.
Échale un ojo a este artículo y videos
juan_rey_pinon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/12/13
8 Carreiras
84 Mensaxes
Celas-Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 29 Feb 2016, 8:29
Asunto: Re: Cintilla iliotibial_ Desesperada!!!

Yo estuve tres años apartado de los Trail. Me dediqué a otra actividad deportiva que fué el MTB. Aún así, cuando entrenaba con la bici de carretera, seguía con molestias y tenía que corregir la altura del sillín.
Llevo 4 meses con un fisio que me ha devuelto a la carrera. No me ha hecho curas con sistemas sofisticados, pero han sido muy efectivas. Después de dos años he empezado a correr por montaña de nuevo. Llevo 6 salidas, y la última ya fueron 14km con 500m de acumulado y sin problema y sigo con la MTB a buen nivel. Rutas de 70km con 2000 de acumulado y sin problemas, rodillo a tope y sin problemas. Ahora solo me queda una pequeña molestia, pero siempre aparece una vez enfría, pero cuando retorno al ejercicio desaparece.
Me atendió FISIOSPORT CORUÑA. Son uno auténticos cracks y que no os preocupe el tema económico. Os aseguro que son efectivos.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 29 Feb 2016, 15:38
Asunto: Re: Cintilla iliotibial_ Desesperada!!!

cualquier profesional que trate lesiones tiene que saber solucionar este problema sin mayor dificultad.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos