Foros ›
VI Carreira do Cocido de Lalín (24/01/16)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
nicogoncas

Novo foreiro
Novo foreiro
23/04/13
3 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Dec 2015, 15:18
Asunto: VI Carreira do Cocido de Lalín (24/01/16)

O vindeiro domingo 24 de xaneiro é a VI Carreira do Cocido de Lalín. Xa vos podedes anotar. Custe 6 euros con bolsa do corredor, 2 agasallos (toalla e buff), música, animación , parking gratuíto a 50 m. de meta, servizo de canguraxe para nenos...ven pasar ese domingo a Lalín e corre unha das carreiras mais bonitas de Galicia.
emesports.es/event/vi-...do-cocido/

/ Regulamento completo da Carreira do Cocido de Lalín 2016


BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Mar, 22 Dec 2015, 16:00
Asunto: Re: CARREIRA DO COCIDO DE LALÍN

Muy bonita carrera....

Entra en el Circuito de Correr en Galicia..?
Javitxu

Maratoniano
Maratoniano
8/11/11
0 Carreiras
287 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Xan 2016, 10:41
Asunto: Re: VI Carreira do Cocido de Lalín (24/01/16)

Buenos días y Feliz año nuevo.
En la descripción de la carrera ponéis que se regala camiseta exclusiva y aquí citáis bolsa de corredor con toalla y buff, es una errata o este año tiráis la casa por la ventana? Ja ja ja
Es una carrera muy chula y, siempre que pueda, estaré en la salida, pero me llamó la atención este detalle...
Un saludo compañeros
lou$lsd

Novo foreiro
Novo foreiro
5/01/15
4 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Xan 2016, 14:06
Asunto: Re: VI Carreira do Cocido de Lalín (24/01/16)

Me iba a inscribir y cual es mi sorpresa al ver que la camiseta cuesta 3€ por encima de los 6€ de la inscripción. Y mi pregunta, al bolsillo de quien van a parar los 6€ si ni siquiera la camiseta está incluida en dicho precio...

Creo que 6€ ya es un precio que roza lo caro para una carrera de 10km, pero 9€ me parece que nos están tomando el pelo...

Yo no seré de la partida.

Un saludo.
nicogoncas

Novo foreiro
Novo foreiro
23/04/13
3 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Xan 2016, 21:40
Asunto: Re: VI Carreira do Cocido de Lalín (24/01/16)

Este ano a carreira baixa a súa inscrición de 7 a 6 euros, ademais na bolsa de corredor van de regalo un buff e uns calcetins, hai un parking de pago que ese día estará gratuito a 20 m da saída,animación,canguraxe, etc...a camiseta é de calidade,exclusiva e ten un custe de 9 euros,a carreira e un patrocinador fanse cargo de 6 euros ,pagar 3 euros por unha boa camiseta non creo que sexa un derroche e non se obriga.Por 9 euros tes buff,calcetins e camiseta ademais dunha carreirra moi bonita ,poucas ofrecen tanto por tan pouco.
Como sempre nenos e nenas gratis,que as veces aos adultos se nos esquece que tamén teñen agasallos e medallas para todos e que se pagan coa inscrición dos maiores.
vidasana

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/11/11
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Xan 2016, 22:20
Asunto: Re: VI Carreira do Cocido de Lalín (24/01/16)

Estoy de acuerdo contigo nicogoncas

Una duda que tengo, los que conoceis la zona me podeis decir si el recorrido es el mismo que el del año pasado?, a mi me parece el mismo pero la salida es en otra calle
Martiño454

Novo foreiro
Novo foreiro
29/01/15
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2016, 1:46
Asunto: Re: VI Carreira do Cocido de Lalín (24/01/16)

Boas a todos. Unha pregunta para os que non somos desa zona? A carreira ten o mesmp percorrido que a do ano pasado? Sin duda unha gran carreira saudos
Javitxu

Maratoniano
Maratoniano
8/11/11
0 Carreiras
287 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2016, 23:21
Asunto: Re: VI Carreira do Cocido de Lalín (24/01/16)

Despejada mi duda, gracias. La camiseta es opcional.
Bolsa de corredor con buff y unos calcetines? Consideró que por los 6 euros d la inscripción tienen un buen detalle con los participantes y que se sale de la habitual camiseta.
Y para el que la quiera, que pueda comprarla a buen precio.
Suerte con la carrera
pinturera

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/13
70 Carreiras
200 Mensaxes
Deza
Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2016, 10:14
Asunto: Re: VI Carreira do Cocido de Lalín (24/01/16)

Bo dia a tod@s!! Polo que se pode ver nos planos do percorrido é o mesmo dos últimos anos( todo o que baixedes ides ter q subilo, asi que reservade para os ultimos kms). A diferencia está na ubicación da saida e meta que se leva ó centro da vila.
Saúdos.
Zuecoveloz

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/15
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Xan 2016, 12:14
Asunto: Re: VI Carreira do Cocido de Lalín (24/01/16)

Buenos días, me podría dar alguien referencias de como es el circuito, si tiene mucha cuesta o no, todo por asfalto o no....Muchas gracias.

Por lo que respecta al precio y los servicios/bolsa corredor que ofrecen me parece que está de maravilla Aplauso
pinturera

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/13
70 Carreiras
200 Mensaxes
Deza
Respostar citando Envío Ven, 08 Xan 2016, 15:05
Asunto: Re: VI Carreira do Cocido de Lalín (24/01/16)

Moi feliz Ola Zuecoveloz!!

Xa che adianto que esta fermosa carreira non é para facer " tempo" e que dos 10 km de percorrido unha parte é pola beira do río Pontiñas polo Paseo Fluvial con terreo zahorra e o resto asfalto. A saída e a meta están no centro da vila.
O perfil da carreira é fácil de resumir...todo o que baixes nos primeiros 5 km tes que subilos despois. Nada que non se poida arranxar cun bo cocido despois. Ríndose
Tes máis información nas páxinas do Facebook da VI CARREIRA DO COCIDO (evento) ou en Atletismo Deza .
Un saúdo.


Última edición por pinturera o Mar, 12 Xan 2016, 16:03; editado 1 vez
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Xan 2016, 10:21
Asunto: Re: VI Carreira do Cocido de Lalín (24/01/16)

A ver se alguen me pode responder por aquí .. aos nenos e nenas (categoría chupete) hai que inscribilos tamén ou non fai falta?

Grazas
Tinatineta

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/03/12
0 Carreiras
215 Mensaxes
Orense
Respostar citando Envío Lun, 11 Xan 2016, 14:44
Asunto: Re: VI Carreira do Cocido de Lalín (24/01/16)

Buenas, alguien de Ourense o alrededores que vaya a la carrera??

Tina

Nadie dijo que sería fácil...
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Mar, 12 Xan 2016, 0:03
Asunto: Re: VI Carreira do Cocido de Lalín (24/01/16)

Eu tamén teño outra pregunta, pareceume ler no regulamento que hai servizo de duchas no Lalín Arena pero querría saber se tamén hai servizo de gardarroupa no pavillón. Máis que nada porque igual compensa deixar o coche preto do pavillón para ducharse canto antes ó acabar a carreira.

Moita sorte coa organización!!!

Aplauso Aplauso Aplauso
pinturera

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/13
70 Carreiras
200 Mensaxes
Deza
Respostar citando Envío Mar, 12 Xan 2016, 15:54
Asunto: Re: VI Carreira do Cocido de Lalín (24/01/16)

Boas a tod@s!!
Aqui vos deixo un enlace do track do recorrido para que vos fagades unha idea do que vos espera..jejeje Silbar
m.facebook.com/photo.p...&source=48

Con respecto ás dudas que plantexades:
*Todos os corredores ( incluidos os mais cativiños) teñen que facer a inscrición en Emesports.
*Haberá servizo de duchas pero non gardarroupa ( se se produce calquera novidade ó respecto fareivolo saber)

Un saúdo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos