Foros ›
I Trail dos Penedos Salceda de Caselas
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ortigueira

Novo foreiro
Novo foreiro
25/06/12
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Xan 2016, 9:50
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

Tal como está o tempo, hai posibilidades de que se anule a carreira?
karris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
349 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Xan 2016, 13:06
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

Pois supoño que non. A min enviaronme un email informándome do track e de cambio por mor do tempo no percorrido. Eso implicitamente faime pensar que o trail non se suspende...
david13

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/15
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Xan 2016, 15:28
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

en principio, ata aviso de ultima hora, vaise celebrar a proba, xa que eu estiven esta maña onde sera a saida e estaban a repartir os dorsais
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Sáb, 09 Xan 2016, 17:18
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

Si alguen lle interesa un dorsal que me mande un privado
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Sáb, 09 Xan 2016, 18:19
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

Eu tamen o digo. Teño un dorsal disponible para o trail corto.
Mandar privado.
Asturcon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/07/09
0 Carreiras
56 Mensaxes
Vigo + Cabañas
Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2016, 14:07
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

Ya de vuelta. Lo primero de todo comunicar al chico de la organizacion al que le pregunte por unas llaves de un coche, decirle que ya aparecieron, no me quede con su numero y cuando aparecieron ya estabamos de vuelta (teniamos 2 copias) asi que no pude avisarle. Gracias de todas formas y perdona por las molestias.
Asturcon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/07/09
0 Carreiras
56 Mensaxes
Vigo + Cabañas
Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2016, 14:09
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

Y como no felicitar a la organizacion por el esfuerzo organizativo y ademas con estas condiciones. Muy ricos los calloa y el circuito perfecto. Me gusto mucho, para el año que viene mas. Gracias
AsociaciónNSN

Novo foreiro
Novo foreiro
11/11/15
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2016, 15:00
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

Asturcon escribió:
Ya de vuelta. Lo primero de todo comunicar al chico de la organizacion al que le pregunte por unas llaves de un coche, decirle que ya aparecieron, no me quede con su numero y cuando aparecieron ya estabamos de vuelta (teniamos 2 copias) asi que no pude avisarle. Gracias de todas formas y perdona por las molestias.

Son eu, Óscar, mellor asi enton, un saúdo
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2016, 15:47
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

Gran trail. Un reto organizativo con esta metereología superado con nota. Enhorabuena
chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/09/08
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2016, 16:25
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

Felicidades a la organizacion,gran trabajo,gran trato,gran dia de puro trail.Solo un pero,el color de las cintas era dificil de distinguir aunque estaba bien marcado;un abrazo y hasta el proximo año que repetiremos
Carmele

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/13
35 Carreiras
56 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2016, 17:02
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

Un trail moi divertido. Zonas para correr, trialeiras, barro, auga, mais barro... e por riba correndo na casa. Moitos voluntarios aguantando o chaparrón... Moi boa organización para ser o primeiro e con unha participación tan alta. O "pero" mais grande, a cor das cintas. Pero en xeral, unha nota alta. Espero que sexa a primeira de moitas edicions.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2016, 17:34
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

Para ser la primera edición está muy bien. La lluvia dificultó muchísimo la labor de la organización por desgracia. Las zonas de barro y agua eran brutales. A mí me gustó mucho el circuito.
Cómo crítica constructiva, creo que debieron poner más cintas. Había zonas donde dudabas hacia donde dirigirte. Incluso en una zona, si no es por un ciclista, me pierdo. Había un cartel de madera que ponía btt y no decía nada de trail. Me fié del ciclista y acerté. Hubo otras zonas donde entre una cinta y otra había mucho espacio y entre la tensión de la carrera y que no veías las cintas te podías perder. Sobre todo en la última parte del trail corto, donde me perdí en un cruce de carretera de asfalto sin señalizar y por lo que perdí un solo puesto al final de milagro. El último km estaba fatalmente marcado en la zona de unos prados y huertas que te llevaban hacia la meta. Por cierto fueron al final poco más de 13 kms y no 15 como publicaron. Entiendo que por el temporal modificasen el circuito, pero creo que debían informar de la distancia que debíamos recorrer. Cómo yo se perdieron también algunos corredores que incluso al final se tuvieron que retirar. Hablo de los que iban en las primeras posiciones. Creo que las cintas debieron ser de un color más llamativo, y un poco más largas. Era difícil verlas porque se camuflaban visualmente con el paisaje. Hay que recordar que los atletas van a todo tren y es complicado verlas.
Además otra cosa también creo en que fallaron fue en los avituallamientos. Creo recordar que dijeron en la salida que había dos avituallamientos. El primero líquido y el segundo líquido y también sólido. Pues yo solamente pasé por uno líquido y sólido ya muy avanzada la prueba.
Siento comentar estas críticas, repito constructivas, pero, cuando vas en tensión y te pasan estas cosas en carrera, cuando ves que tienes un puesto asegurado y de repente por culpa de una mala señalización te pierdes y de repente ves que se te echan encima 4 corredores de golpe que los mantenías a una buena distancia y 2 kms de meta, que cuando hipotéticamente te quedan aún dos kms, te ves con 4 corredores medio desorientados por no ver las cintas, y ayudándonos los unos a los otros, porque si no nos perdemos, y repito cuando crees que faltan 2 kms te ves que sin esperártelo está la meta ahí inesperadamente y sprintas como un loco. Rezar . Y llegas y te queda un cabreo monumental. Más cabreo les habrá quedado a todos los que se perdieron. Chorando
De todos modos, seguro que la Organización puso todo su corazón en el empeño de celebrar una gran fiesta deportiva y además era difícil lidiar con 3 pruebas simultáneas como eran el BTT, Trail largo y Trail corto. Quizá demasiado chollo y para la primera edición. Creo que la Organización entenderá mi crítica constructiva y le sirva de estímulo para que el año que viene lo pueda mejorar.
Por lo demás no hay pegas, excepto que me quedé sin camiseta por inscribirme de los últimos Mr. Green
Finalizo diciendo que esta carrera promete y que seguro que cómo yo volverán a disputarla muchos más corredores.
Aplauso
gdmfirm

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/04/14
2 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2016, 18:40
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

Iba escribir todo lo que puso el compañero Supermorai, y así es...
Gran Trail y gran recorrido, pero las cintas crearon mucha confusión, tienen q ser d un color fosforito.

Y como comentó en langrupeta q formamos al final teníamos un gran lío con el último trazado, con muchas confusiones y luego llegar a meta sin esperarselo.
Crítica constructiva, y si, para el año ahí estaremos!!! Gran prueba
fernandobesada

Montañés
Montañés
14/10/11
120 Carreiras
111 Mensaxes
Salceda de Caselas
Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2016, 19:10
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

Como parte responsable da organizacion pido disculpas po los erros cometidos en princio as cintas ian ser moi chamativas pero cando chegaron( sabado po la tarde) xa era cousa de locos facer o cambio delas e as rojo-blanco podia chegar a confusion dado que se mira algunha solitaria polo monte. O tema de modificacion de recorrido xa mais o menos se pode ver algunhas zonas practicamente estaban inundadas e outras coa tala de arbores mais ven se podia pensar que era unha carreira de ostaculos , pensouse mais que nada na seguridade dos que nos gusta disfrutar do entorno das carreiras en si cando se fixo o percorrido ala polo mes de septiembre as cousas pintaban de outra maneira podo asegurar que os corredores ivalle parecer tremendamente divertido.
o avituallamiento primeiro si estava pero dado a choiva que estaba caindo colleuse outra mesa para por un toldo e poder cubrir os vasos por ese motivo quedou alexada do percorrido e no meu caso si vin que pasou alguen e non se percatou de que estaba ali.
En todo caso pidese perdon a todos os involucrados neses erros e aceptanse as criticas e as valoracions pois e a forma de mellorar os erros e manter as cousas positivas.
Gracias a todos os que participaron.
loisdelain

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2016, 19:35
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

Donde se pode ver a clasificación?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos