Foros ›
Maratón do Baixo Miño e media maratón
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 22 Out 2007, 17:15
Asunto: Outra de baixar nivel...

Estaba eu a ler o mail dun colega que foi a esta proba e non puiden resistir a tentación de entrar a escribir outra desas entradas de "baixar nivel" para felicitar a tódolos participantes e a organización polo esforzo realizado malia á escasa participación e a irregular acollida do público.

Pola miña banda non me podo aventurar a dicir que acudirei para un ano ou outro pero que saibades que vos teño envexa e que desexo acudir.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 22 Out 2007, 18:40
Asunto:

Después de un calentamiento ligt, en compañía de Vouamodo y Ojordo (ya menos jordito) y un poco con Tette, ya estaba empezando a ser de día cuando dieron la salida, que hacemos Vouamodo y yo en compañía de un corredor de Vilagarcía, a poco de pasar el kilómetro 1, Vouamodo piensa que a lo mejor no es tan beneficioso que me acompañe porque seguro que me haga ir por encima de mis posibilidades para aguantar toda la maratón y "tira p'alante" y yo trato de encontrar mi ritmo que al principio es complicado porque es un subi baja, empiezo a mirar el reloj, oriéntadome con los puntos kilométricos de la carretera y me doy cuenta que estoy yendo más rápido de lo que debiera (había pensado pasar la media sobre 1h. 46'-1 h. 48') y la pasé en 1h. 43' largos y aunque de sensaciones voy bien, los gemelos y los sóleos ya han empezado a protestar, protesta que después se convertiría en grito, pero me concentré en que fueran pasando los kilómetros lo más dignamente posiblemente, y gracias al apoyo que me mostraron en los últimos 15 kilómetros 3 chicas, que estaban allí para apoyar a otros corredores, los hice muy bien a pesar de que iba bastante tocado. Y después de superar la última cuesta me presenté en la línea de meta, emocionándome tanto o más que cuando acabé en Madrid, porque en el Baixo Miño si que sufrí.

Destacar el nulo apoyo de los más de 100 ciclistas (globeros me gustaría llamarlos) con los que me crucé durante los 42 kilómetros que no tuvieron la dignidad de soltar un aupa, o un adelante. Lo cual me parece increible.

Organización y participación de 10. Y ojalá que les haya quedado ganas de seguir organizándola porque sinceramente me gustaría poder seguir corriendo maratones en casa. El recorrido no es malo, alguna cuesta tiene, sobre todo al última que con 41 kilómetros te parece el Tourmalet pero si llegas con algo de fuerzas tampoco es una pared.

Saludos y ahora comienza la cuarta parte de la temporada, el descanso, así que no volveré a escribir ninguna crónica hasta el año que viene.


Nota: Y esta claro que Vouamodo "vale" menos de 1h. 40' en media maratón. Ayer podía haber bajado ese tiempo sino hubiera salido parado conmigo el primer kilómetro y medio.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
vidalix

Novo foreiro
Novo foreiro
7/05/07
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 11:37
Asunto:

Que tal!. Bueno como ya han dicho todos, en primer lugar felicitar a la organización de la carrera, ya que el trato a los atletas fue excelente y a pesar de no contar con ayudas, en el apartado de premios, avituallamientos durante y después de la carrera, bolsa del corredor etc estuvieron mejor que en otras muchas carreras que cuentan con más apoyo.
Estoy de acuerdo con fema en el tema de los ciclistas, a mi también me sorprendió que practicamente ni uno sólo de tantos que nos cruzamos nos dirigieran siquiera la mirada, yo conté a dos nada más que me dieron ánimos, el resto creo que no nos hubiesen dado ni agua aunque estuviesemos tirados en la cuneta.
En cuanto a mi actuación personal contento por mi debut en la distancia y haber acabado.
Por otro lado decir que nunca dudé de la honrilla de salgueiro, y hay que felicitarlo por su excelente puesto y marca en su debut.
En cuanto a vicman, decirle que aunque el "cuchillero" me desangró bien desangrado, me lo hizo con mucho respeto y con gran elegancia con lo cual sólo me queda felicitarlo, porque por segundo año consecutivo hizo un carrerón en el baixo miño.
Saludos cordiales
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 23:58
Asunto:

Hola a todos, levo uns dous anos leendovos sen animarme a escrivir nada aqui, pero despois de ter participado por 5ª vez na marathon do baixo miño gracias a un "Señor Xuiz" decidinme a facelo.
Primeiro presentarme. Son un atleta de superélite con unha mellor marca en marathon de 3h 15´22´´, que o domingo fixen unha marca estratosferica de 3h 26´06´´. Teño o costume de cando participo en marathons pequenos pero maravillosos coma Toral e Baixo Miño de entrar da man dos meus fillos de 6 e 4 anos que lles fai ilusión. Este ano só quixo correr os últimos 100 metros a nena que é a pequena xa que o neno estaba un pouco malo. Isto nunca me causou problemas, mais ben o contrario xa que o Locutor da prova soe animar mais ó ver os nenos correr conmigo. Pero este domingo nos ultimos metros a miña condición de atleta de "superélite" e a "proximidade" do atleta seguinte que Chegou 1 minuto e medio despois ou talvez era a nena que me fixo de lebre os últimos metros molestou o Señor Xuiz; si, é o señor xuiz calvo, alto de barba xa mencionado noutras ocasións neste foro; que comenzou a chamarme a atención por entrar coa nena. Eu, cansado e fatal de pernas xa que participei nesta prova cunha media de 25-30 km semanais, co fin de apoiala para que non desapareza, contesteille ó "Señor Xuíz" e son palabras textuais " mira que eres tonto" e él contestoume textualmente "el tonto eres tú y te voy a descalificar". Eu dixenlle que fixera o que lle dese a gana e creín que era unha amenaza, xa que a organización deume o diploma co meu tempo. Pero a sorpresa foi a noite cando consultando a clasificación non aparezo e falando coa organización supoñen que fun descalificado xa que eles recibiron as clasficacións dos xuices e o chip non fallou pois saiu o tempo no diploma que imprimian ó momento na meta.
Espero que o domingo estea en Santiago o Señor Xuíz ( do que me gustaria saber o seu nome e non o alcume que iso non me serve, xa que eu normalmente son educado e so perdo un pouco os papeles despois de 42 km) para darlle a man e felicitalo polo ben que garda o reglamento e contribue a que a xente popular participe nas provas nas que na maioria delas pagamos unha inscripción en parte para que eles cobren as suas dietas das que descoñezo a sua cuantía e me gustaria sabela. Só sei que en Tui cobraron 700 Euros entre todos pero non sei cantos eran.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 7:59
Asunto:

Enhorabuena a todos los que hayais participado en esta media y maratòn del baixomiño .

Bienvenido al foro Cequeliños ,siento mucho que te haya pasado lo que nos cuentas con el individuo en cuestiòn este . No es la primera vez que con su actitud chulesca y autoritaria ,mas dignas del mejor de los caciques de epocas pasadas perjudica a unos atletas ,no sé ahora mismo como se llama ( a ver si me entero ,sé que es de Vigo ) pero yo si fuera tú presentaria una reclamación a la FGA .



Un saludo

¿Que es más importante el viaje o la llegada?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos