Foros ›
Autor
Mensaxe
ADPORTODOSON

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/11/13
900 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2015, 21:36
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Boas noites, comunicamosvos que a carreira xa solicitou fai máis de un mes ao igual que outros anos a sua inclusión no circuito de carreiras, e seguimos á espera de que se faga efectiva esta.
Saudos
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Dec 2015, 11:56
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Me podéis decir pq he pagado y no salgo en la lista de inscritos...se me cargan 10(9+1 a Cruz Roja) y no estoy inscrito....y le ha pasado tb a un amigo....desde luego,muxo mejor Championchip....
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Ven, 04 Dec 2015, 12:31
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Alvaro12 escribió:
Me podéis decir pq he pagado y no salgo en la lista de inscritos...se me cargan 10(9+1 a Cruz Roja) y no estoy inscrito....y le ha pasado tb a un amigo....desde luego,muxo mejor Championchip....
Creo que esas preguntas deberias hacérselas directamente a la empresa de cronometraje, pues dudo que desde un foro te lo vayan a solucionar.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 04 Dec 2015, 14:19
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Inscrito
Al aplazarse la monumental, puedo ir
sabéis si hay manera de que me envíen aún el dorsal a Lugo, para darme menos madrugón el día de la carrera?
gracias
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Dec 2015, 15:08
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

JacoboDC....yo creo q es buen lugar para solucionar dudas...de hecho,ADPORTODOSON me lo ha solucionado aq si q tendría q ser Elmesport la q me ayudase pero no contestaba al teléfono q pone la Web....
Lo q diga el Admin pero en mi opinión, cuando se abre el tema de una carrera es tb para solucionar estos temas y dudas....
Y a Lucusrunner....creó q elegir punto de recogida para los dorsales era para los 1.500 primeros inscritos....aq en tresandrun Coruña me dijeron q estaban todos los de Coruña,ciento y pico..pero no lo creo por lo q pone el Reglamento...yo lo tendré q coger en PortoSin....
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2015, 23:23
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

alguien sabe porque desaparecieron los totales de inscriptos de las categorias absolutas??



emesports.jpg
Descrición:
Visto: 3646 veces
emesports.jpg

tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Dec 2015, 11:53
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Alguien me puede pasar por privado un teléfono e Emesports que no se a el móvil que aparece en la web? Es que llevo toda la mañana llamando y no hay manera de que me contesten.

Hace semanas hablé con ellos para que me enviaran el dorsal a Pontevedra y dijeron que no había problema y que ellos me modificaban la inscripción. Hoy me encuentro con un correo donde me dicen que tengo el dorsal en Portosón.
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Xov, 10 Dec 2015, 12:27
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Estanse fasendo un lio cos dorsales...., que se os primeiros 1.500 o recollian en meta,Porto d Son e o resto na saida, Porto Sin, ou todos o sabado na feira en Porto d Son ,se e no domingo ahora todos en Porto Sin....
Haber como sale a cousa, pero a xente anda algo desconcertada...
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
941 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 10 Dec 2015, 12:53
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Vendo os planos que publicaron no facebook, vexo que non van correxir o erro da chegada. Espero que non faga moito frío.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 10 Dec 2015, 13:06
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Nuestros dorsales estaban en Vigo, ya los recogimos. En cambio, sobre el tema del autobús sigo sin saber sin tenemos el de ida, el de vuelta o ninguno.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
ADPORTODOSON

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/11/13
900 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Dec 2015, 15:16
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

A organización:

1- Tema embudo de META e Avituallamento: SOLUCIONADO, (Confiade en nós)
2-Tema autobús: Dispoñedes de 12 buses que farán o servicio de traslado tanto de Porto do Son para Portosin, como, finalizada a carreira tamén disporedes de buses retorno para Portosin.
Es normal que teñades dudas, pero que sepais que todo esto está ben descrito no reglamento, que leva colgado neste foro máis de mes e medio
3-Tema Dorsales: é tan fácil coma o seguinte; Os que o recollen nos puntos de recollida habilitados por toda Galicia recomendamoslles que aparquen os seus vehículos en Porto do Son para proceder ao traslado en autobuses hacia a zona de Saida.
Os que o recollen na Feira do Corredor o sábado na casa da cultura de Porto do Son en horario : 16:30h a 20:30h, tamén lles recomendamos estacionen os seus vehículos en Porto do Son.
Tódos aqueles que teñan que recoller os dorsais o día da proba, por favor aparcade os vosos vehículos en Portosin recolledes o dorsal, usades o Gardarroupa e ao finalizar a proba por soposto que tendes autobúses retorno a vosa disposición, non intentedes comprender todo soamente prestade atención ao voso caso en concreto e veredes que a información é precisa.
4-Os ESCOLARES, como novidade tamén poderán recoller o seu dorsal na Feira do Corredor o sábado e o domingo recollerano en Porto do Son que é onde se disputan as probas destas categorías.
É certo que o operativo a nivel organizativo é de moita complexidade, pero tendes que entender que 3mil participantes nun pueblo pequeno, Porto do Son, por responsabilidade e beneficio voso temos que xestionalo desta maneira.
Gracias por compartir as dudas en este foro, vémonos o domingo.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Sáb, 12 Dec 2015, 18:28
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Cando é o sorteo dos premios para os 200 primeiros inscritos?
romaris

Maratoniano
Maratoniano
10/04/13
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 12 Dec 2015, 19:39
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Jacobo creo que o tes na web da proba, no apartado de concursos...Si é ese sorteo o que te refires. Un saúdo
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 13 Dec 2015, 1:10
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

A carretera nacional estará cortada na sua totalidade verdade ?
Para regresar a Portosin haberá que agardar aos últimos participantes en entrar na meta?
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Dom, 13 Dec 2015, 15:48
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Carrera de 10. Servicio de Bus de 10, el único pero, y en esto entra lo de ser "persona" mucha gente cargando comida para la semana en el avituallamiento final y otros tantos en la cola para coger la bolsa y camiseta con la camiseta de este año puesta.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos