Foros ›
Carrera Pedestre Costa da Morte
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Bean

Novo foreiro
Novo foreiro
16/10/06
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2007, 12:22
Asunto:

Ojordo adiantachesme na segunda volta, eu pasei na primeira con 28:30 pero a segunda case non a acabo, eu era o que ia de naranxa e me dixeches eso de que as costas se che daban mal, non me extraña!
o meu pai fixo uns 50 min e díxome que na segunda volta os que ian con el fixeron varios cachos das costas andando, eu fixen 1 h 5 min e os que ian diante miña pareciamos todos os peregrinos de San andrés de Teixido, eu via diante nas costas 10 ou 15 persoas andando, sobre todo na segunda subida larga a das duas curvas.

Pasaronse moito co traxecto, fixadevos os tempos que fixechedes todos e comparadeos cos que facedes en Santiago con 2 km. e medio máis, e Santiago ten fama de dura!

Outra cousa é que é moi boa idea para os da costa da Morte que se faga unha carreira comarcal, a ver se o ano que ben se fai nun traxecto máis asequible para os que corremos menos.

pd: Non sei que tempo fixo Julián Bernal pero subeu de 1 h 10 min seguro, cando o domingo pasado na Coruña non chegou a 1 h. 5 min. pero non sei como foi capaz de subir esas costas DUAS VECES, de verdade que estaba convencido que teria que abandonar, así que felicidades a todos os que acabaron a carreira.
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2007, 14:39
Asunto:

bueno chavales un non pode ser menos e ahi vai a miña cronica, a verdade e que a carreira e dura, pero bueno cada un sabe o seu tope asi que en base a eso non digo nada, home non van ser todas planiñas, algunha ten que haber deste tipo, colledeo polo lado bon, polo menos valeo coma entreno de forza jajajaja, como un me dixo cando colocaba o seo dorsal, e unha carreira de supervivencia, (ahora comprendo polo o que o decia) esa persoa tiña toda a razón, con decirvos exo, xa creo que todo o mundo que non foi a carreira se podra imaxinar como foi, non digo o seu nome, pero creedeme que de quen ben........, a min personalmente cando o dixo estaba falando con un amigo meo e sorprendeume, a verdade e que eu pensei que era un farol, pero de farol nada de nada. ahora coincido con el, non vos podo decir en canto pasei a primeira volta, porque non mirei no reloxo e ahora e tarde, porque borrei o s tempos de paso, o que si vos digo e o final que fixen 38.35, pero costoume dios e axuda para subir a segunda vez por esas costas, pero o final cheguei a meta.

nota : si alguen pode decir a clasificación agradeceriase. un saludo de sherif Guiño
xuco

Novo foreiro
Novo foreiro
16/08/06
270 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2007, 15:52
Asunto:

Con respecto o percorrido non hai nada mais que engadir. Ainda que esta ben que de vez en cando atopemos carreiras algo mais duras, coas suas costas, para min foi case peor a pendente que tinhan as costas abaixo, que eran tan empinadas que non podias recuperar ben. Seria mellor ter menos pendente e mais distancia, para poder compensar o tempo empregado de mais nas subidas.
O que non vexo claro e que as duas voltas mediran o mesmo. Na primeira fun reservando forzas porque non conhecia o percorrido, e na segunda, na que fun mais rapido, tardei varios minutos mais. Ponho como exemplo o ultimo kilometro, todo costa abaixo, onde debia de levar un ritmo de 3:30 e parei o reloxo en mais de catro e medio.
Xa vin que alguen medira uns douscentos metros de mais, pero a minha impresion e que debia ser incluso mais longo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos