Foros ›
Autor
Mensaxe
sysop

Novo foreiro
Novo foreiro
5/08/15
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2015, 19:22
Asunto: Duda zapatillas

Tengo una duda, mido 1,93 y peso 96 kg, llevo unos 17 años corriendo y compitiendo, entreno a ritmos de 4:40 y en carreras siempre voy a menos de 4:00 el km, en las carreras de 10km, aunque llevo ya bastante sin competir.
Siempre he comprado zapatillas acordes a mi peso porque así las catalogan, como no, las mas caras, ya que para tiros grandes están asociadas a las de mas amortiguación y siempre las top.
Pero siempre me ha surgido la duda de que pasaría si corriera con voladoras, ya que si voy a ritmo de ellas, pero superaría mucho el peso recomendado, aunque mi idea seria solo para carreras esporádicas de una vez a la semana para ir rápido, y poder ver si realmente se notan.


Última edición por sysop o Lun, 21 Set 2015, 12:52; editado 1 vez
Raposo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/06
0 Carreiras
136 Mensaxes
Sant Cugat del Vallès
Respostar citando Envío Xov, 17 Set 2015, 12:00
Asunto: Re: Duda zapatillas

Eu estou no caso totalmente contrario, pero polo que teño observado, o máis probable é que termines cunha sobrecarga muscular como mínimo. Ademais para eses ritmos creo que non lle sacarías rendemento ningún a unhas voadoras.

Se queres probar as sensacións de levar unhas voadoras intenta unhas mixtas. En teoría deberían ter un perfil como as de competición pero con máis protección.

De todos modos, para eses ritmos, que son millores con meus actuais, tería só unhas boas zapatillas de rodar. A esa velocidade as voadoras ou as mixtas non aportan nada de nada.

Saúde e sorte.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Set 2015, 21:55
Asunto: Re: Duda zapatillas

Creo que Raposo te indica ben. Xa que as voladoras, son sempre para xente de moi pouco peso e que debe competir bastantes segundos por debaixo de 4' Kms.
sysop

Novo foreiro
Novo foreiro
5/08/15
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 19 Set 2015, 21:16
Asunto: Re: Duda zapatillas

Muchas gracias por las respuestas, es que siempre he querido unas voladoras, pero serían para entrenos de velocidad, o carreras de hasta 10 km que sean rápidas, las zapatillas acordé a mi peso siempre me han parecido un lastre.
Me gusta mucho hacer entrenos de velocidad, y siempre he pensado que si los velocistas que miden 1,90 llevaban zapatillas sin amortiguación, porque yo no.
A lo mejor compro unas mixtas simplemente para ver qué tal, y solo para entrenos de velocidad.

Un saludo.
sysop

Novo foreiro
Novo foreiro
5/08/15
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2015, 12:51
Asunto: Re: Duda zapatillas

Gracias


Última edición por sysop o Sáb, 10 Out 2015, 23:34; editado 1 vez
Raposo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/06
0 Carreiras
136 Mensaxes
Sant Cugat del Vallès
Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2015, 13:13
Asunto: Re: Duda zapatillas

Raider pra os teus número sí que poderían ser mixtas. Non as poñas moito. O que comentas dos velocistas de 1,90 con clavos, é un caso completamente diferente. A técnica de carreira non é a mesma cando corres a 5 que a 2:30, e a dos velocistas xa é outro mundo
sysop

Novo foreiro
Novo foreiro
5/08/15
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2015, 16:13
Asunto: Re: Duda zapatillas

Gracias Raposo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos