Foros ›
IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
naish72

Maratoniano
Maratoniano
15/01/12
4 Carreiras
116 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 12 Xul 2015, 7:58
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015

Impresionante este nuevo recorrido, se han solucionado todos lo problemas de aglomeraciones que podía haber en los anteriores circuitos, disfrutando de todo el encanto de la zona vieja. Organización perfecta, un 10 Iván!!!
Y por supuesto los corredores y el público estupendamene también, espero poder repetir el próximo año
marrozos

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/09
0 Carreiras
165 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xul 2015, 9:09
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015

Yo también me lo he pasado genial! Impresionante ambiente en un entorno incomparable. Gracias a los que trabajáis para que se haga posible.
milsetentaynueve

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/12
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xul 2015, 9:25
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015

Preciosa carrera, ningún problema de organización y gran ambiente.
El circuito me parece muy acertado y mejor que los anteriores.
Con el poco tiempo que hubo para montar todo, ha merecido la pena y mucho.


Solo como curiosidad, ya que mas que nunca es para disfrutar sin reloj, pero el circuito eran 5,300? Me da la impresión de que los ritmos por km de la clasificación salen mucho peores de los reales.... Y en mi caso también que debí pasar la salida 10-15 seg después del pistoletazo me da 45 segundos de desfase...algún problema debió haber.y lo veo con mas corredores cercanos en salida, aunque solo con parte.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 12 Xul 2015, 9:51
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015

Realmente impresionante, sigo diciendo que esta carrera algo tiene, por otras parecidas que se hagan esta es especial.

La distancia fueron 5,5 o un poquito más.
juanpm

Novo foreiro
Novo foreiro
31/03/14
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xul 2015, 17:11
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015

Noraboa ós organizadores, magnífica proba!!. Coincido en que este recorrido mellora ó do ano pasado. A subida da Conga durísima pero preciosa, e a saída/meta no Obradoiro inigualables.

En canto á distancia a min saironme 5.55km .
marrozos

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/09
0 Carreiras
165 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xul 2015, 17:25
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015

Sin duda la gran ventaja respecto a la pasada edición es la salida desde el Obradoiro en lugar de la Quintana, lo que hace que no sea tan atascada en los primeros metros.

P.D: Mi GPS y el de otros 3 compañeros nos dio 5,35 km.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xul 2015, 6:37
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015

Me encantó el circuito, sobre todo el tramo de la calle de la Conga, Cervantes y la bajada por la calle Dúas Portas. Enhorabuena a la organización Aplauso
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 14 Xul 2015, 0:13
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015

Boa noite a tod@s.

Decirvos que foi un pracer tervos a tod@s na corresan nocturna 2015. Un auténtico sprint para quitar todo esto en apenas 9 días pero, como decides por aquí, mereceu e moito a pena.

A proba foi fermosa desde dentr oe desde fora e agardo que vos animedes a vir a segunda proba do circuito, a CorreSan de Angrois. Seguro que seremos moitos os que nos achegaremos a desfrutar desta aldea de Santiago que tanto arraigo ten.7

Sobre a distancia de carreira, confirmarvos que foron 5,5 km e , polo tanto ,tedes neste enlace os resultados correxidos na web www.corresan.com cos puntos de paso incluidos:

corresan.com/novas/wp-.../res-7.pdf

Só mwe queda engadir un agradecemento ao voso compromiso co CorreSan.
Ata o 1 de agosto amig@s!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
linko

Novo foreiro
Novo foreiro
2/11/11
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Xul 2015, 18:35
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015

¿Para que se pide el numero de talla para las camisetas cuando haces la inscripción si cuando la vas a recoger te dan una que no se corresponde con lo que solicitaste y que no te puedes poner? ¿Que hacen dos chicas que usan una"S" con una" L" porque "solo les quedan esas tallas". Todo lo demás perfecto.
xabiercf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/10/11
5 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Xul 2015, 21:15
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015

Onde se pode consutar a clasificación por equipos??
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 16 Xul 2015, 19:33
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015

Hola de nuevo a tod@s.

Antes de nada contestar a linko y a xabierfc. Lo de las camisetas es la 1ª noticia que tengo. Yo me apunté al circuito y cogí la camiseta de la talla que me correspondía; si a alguien le ha pasado eso, cosa que estoy investigando con el personal que pusimos en el reparto habrá sido por varias razones: la previsión habrá sido errónea en algunas tallas y esto ocurre porque se encargan antes de que cierre la inscripción, con lo cual es siempre orientativa considerando además que la gente suele inscribirse los últimos días antes del cierre de inscripciones; y la otra que la gente haya marcado una talla errónea en la inscricpión, cosa que ha ocurrido tb y con la idea de complacer...pues se agotan ciertas tallas. la verdad es que aún quedan camisetas, así que intentaré ver si se puede volver a pedir algunas tallas.

En cuanto a la clasificación por clubes, pues llevamos todas esta semana intentando recopilar la información de clubs y equipos populares porque la inscripción ha sido muy imprecisa; la gente no marca el equipo popular o club en la inscripción, o ponen otro diferente y sin embargo viene en el listado que remiten; gente que meten y que no se inscribe al circuito sino a una prueba sola,... intentamos aclarar la información y en cuanto este clara publicamos la clasificación.

Deciros que esta noche abriremos la pasarela de Angrois y seguimos!!

Muchas gracias a tod@s!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
xabiercf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/10/11
5 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2015, 12:21
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015

Gracias Derek
Alfonsorf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/15
20 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Xul 2015, 9:29
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015

Hola a tod@s.
O tema que se comenta das camisetas eu escoiteino o recollela no obradoiro, un señor que iba diante miña pediulles a S que era a que solicitara no momento da inscripcion e dixeronlle que solo habia a L, e en palabras literales a señora que as repartia dixolle as queixas directas polo ordenador nos non sabemos nada, repartimos o que nos dan. Por outro lado o viernes non se podian recoller no centro comercial compostela porque non chegaran e había que recollealas o día da carreira ben no centro hasta as 8 ou na plaza do obradoiro, eu recollina no obradoiro dixenlles si a podia recoller o finalizar a carreira e a mesma persoa de antes negouse dicindo que non sabía se iba estar alí o final da carreira. Curiosamente un rapaz cunha camiseta de fontes do sar, dille si lle garda unha mochila e a señora gardalla sen ningún problema. E a min obligoume a ter que ir de volta o campus e chegar o obradoiro a 2 minutos de empezar a carreira.
Polo que resumindo sen extenderme mais o percorrido de acordo con todos moi fermoso de 10 , pero a organizacion quedalle moito que mellorar (entrega de camisetas,ropeiro, avituallamento final, etc) , para aprender un pouco que visiten carreiras coma a media de palas melide ou a 10K de cambados.Animo e a seguir adiante.
Solo expoño a miña humilde opinion, coma unha crítica constructiva , porque tamen e verdade que a organizacion de un evento desta indole , conleva moitas horas de esforzo que ninguen paga.
Saudos.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2015, 14:14
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015

¿Alguén sabe como é posible que haxa no circuito clubes populares con corredores federados? Non o vexo ben, a verdade.
xabiercf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/10/11
5 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2015, 12:27
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015

memphis_ESP escribió:
¿Alguén sabe como é posible que haxa no circuito clubes populares con corredores federados? Non o vexo ben, a verdade.

Eu tampoco o entendo?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos