Foros ›
I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 9:39
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

bós días,

o desvío no km 7.x non era "evidente" e creo que alí non sobraba alguén da organización indicándoo. Non me molestou demasiado dar unha volta extra (+1,5km), pero creo que é un fallo gordo que alguén puidese saltarse esa volta conseguindo así algún posto ou premio na súa categoría. Como evento lúdico creo que non hai problema; como competición, non me parece admisible.


eu cheguei pouco despois das 9, pillei o dorsal e nin mención de mochila nin apuntarse nin nada. Marchei facer os km que me tocaban a maiores e cheguei para a saída, onde non oín nada ao respecto tampouco nin apuntarse nin nada.

se a alguén lle prestou o meu cacho de empanada ou bocadillo, alégrome, eu morría de frío e marchei.

Quero dicir que se hai dúas categorías de inscritos, con diferentes "dereitos" e "obrigas", esta diferenciación debería estar mellor xestionada desde a organización para evitar equívocos ou mal entendidos.

ánimos ao Noitebra para tentar mellorar e GRAZAS polo esforzo realizado.

-- Chámame "ghose"
Superfresh

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/11/12
5 Carreiras
94 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 10:05
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

XoseM escribió:
bós días,

o desvío no km 7.x non era "evidente" e creo que alí non sobraba alguén da organización indicándoo. Non me molestou demasiado dar unha volta extra (+1,5km), pero creo que é un fallo gordo que alguén puidese saltarse esa volta conseguindo así algún posto ou premio na súa categoría. Como evento lúdico creo que non hai problema; como competición, non me parece admisible.


eu cheguei pouco despois das 9, pillei o dorsal e nin mención de mochila nin apuntarse nin nada. Marchei facer os km que me tocaban a maiores e cheguei para a saída, onde non oín nada ao respecto tampouco nin apuntarse nin nada.

se a alguén lle prestou o meu cacho de empanada ou bocadillo, alégrome, eu morría de frío e marchei.

Quero dicir que se hai dúas categorías de inscritos, con diferentes "dereitos" e "obrigas", esta diferenciación debería estar mellor xestionada desde a organización para evitar equívocos ou mal entendidos.

ánimos ao Noitebra para tentar mellorar e GRAZAS polo esforzo realizado.


Claro que o desvio non era evidente, tanto como que non habia tal, habia que facelo a posta, saltarse unha cinta que estaba toda a o largo do camiño. Non fixeches ningun km de mais.
En canto o das mochilas xa se comentou antes no foro, cando esten feitas faraseche chegar.

Gracias
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
941 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 11:03
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Éste foi o terceiro trail no que participo e o máis largo dos 3. A organización un 10 de principio a fin: avituallamentos (kms e contido), regalos, actividade no foro e facebook, recorrido... Paseino moi ben.

Sobre a polémica do km7-9:
Organización: creo que foi o único erro de balizamento. Moita xente chegou ó km9 e voltou por onde pasáramos no km7 e tiveron que dar volta cando se deron conta. Eu tiven a sorte que uns deles volvían de volta, senón outros 3 picábamos tamén. Non había a "X" que había en moitos sitios. Un erro teno calquera.
Federación: de risa vamos. Neses puntos ten que existir un control, e mais sendo un campeonato autonómico.



Espero que vos animedes a facela o ano que ven.

Ah!! quero facer mención ós porcalláns que, a pesar de haber sitio donde tiralos, tiraron algún botellín, vaso ou gel no chan. Despois queixámonos.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 12:04
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Superfresh escribió:


Claro que o desvio non era evidente, tanto como que non habia tal, habia que facelo a posta, saltarse unha cinta que estaba toda a o largo do camiño. Non fixeches ningun km de mais.

Gracias

Non saltei ningunha cinta, había un cartel con un "9" clavado nun carballo. Quilómetros de máis sí que fixen Angel (fixemos varios), menphis_esp acaba de poñelo no debuxo. Demos duas voltas a ese bucle. O problema, en parte, admitoo, é que seguín aos que ían diante en lugar de mirar todas e cada unha das marcas como é a miña responsabilidade, pero non "saltamos" ningunha cinta das que cortan o paso como había en practicamente todos os cruces.

Non é un reproche, só escribín por suxerir que se hai un "campeonato", premios, clasificacións, debería ser posible tentar asegurar a súa verosimilitude. Este aspecto a min non me afecta, pero esos 10' de máis que fixen igoal a algún compañeiro lle permitirían ter un posto de honra.

A todo esto, xa lle fixen saber a organización a miña opinión e que sen dúbida é positiva malia todo. É dificil organizar este tipo de probas, polo que é de agradecer o traballo feito.

-- Chámame "ghose"
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 12:38
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

XoseM escribió:
Superfresh escribió:


Claro que o desvio non era evidente, tanto como que non habia tal, habia que facelo a posta, saltarse unha cinta que estaba toda a o largo do camiño. Non fixeches ningun km de mais.

Gracias

Non saltei ningunha cinta, había un cartel con un "9" clavado nun carballo. Quilómetros de máis sí que fixen Angel (fixemos varios), menphis_esp acaba de poñelo no debuxo. Demos duas voltas a ese bucle. O problema, en parte, admitoo, é que seguín aos que ían diante en lugar de mirar todas e cada unha das marcas como é a miña responsabilidade, pero non "saltamos" ningunha cinta das que cortan o paso como había en practicamente todos os cruces.

Non é un reproche, só escribín por suxerir que se hai un "campeonato", premios, clasificacións, debería ser posible tentar asegurar a súa verosimilitude. Este aspecto a min non me afecta, pero esos 10' de máis que fixen igoal a algún compañeiro lle permitirían ter un posto de honra.

A todo esto, xa lle fixen saber a organización a miña opinión e que sen dúbida é positiva malia todo. É dificil organizar este tipo de probas, polo que é de agradecer o traballo feito.

Fomos moitos os tiramos a facer una volta extra...jajajaja eu dinme conta que xa habia pasado por alo, e avisei os de diante a jrito pelao, pero non me fixeron moito caso...isto ven sendo norma habitual, no meu caso e tanto me ten...

saudos
Superfresh

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/11/12
5 Carreiras
94 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 13:39
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

XoseM escribió:
Superfresh escribió:


Claro que o desvio non era evidente, tanto como que non habia tal, habia que facelo a posta, saltarse unha cinta que estaba toda a o largo do camiño. Non fixeches ningun km de mais.

Gracias

Non saltei ningunha cinta, había un cartel con un "9" clavado nun carballo. Quilómetros de máis sí que fixen Angel (fixemos varios), menphis_esp acaba de poñelo no debuxo. Demos duas voltas a ese bucle. O problema, en parte, admitoo, é que seguín aos que ían diante en lugar de mirar todas e cada unha das marcas como é a miña responsabilidade, pero non "saltamos" ningunha cinta das que cortan o paso como había en practicamente todos os cruces.

Non é un reproche, só escribín por suxerir que se hai un "campeonato", premios, clasificacións, debería ser posible tentar asegurar a súa verosimilitude. Este aspecto a min non me afecta, pero esos 10' de máis que fixen igoal a algún compañeiro lle permitirían ter un posto de honra.

A todo esto, xa lle fixen saber a organización a miña opinión e que sen dúbida é positiva malia todo. É dificil organizar este tipo de probas, polo que é de agradecer o traballo feito.

Ah Vale entediao o reves, que na ida se recortaba e se ia directamente o 9 sen facer o bucle, vale xa entendo... Ok nese punto tiñas un km9 de frente e xa me extraña non houbese cinta... pero bueno pudo ser un despiste...
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 13:58
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Esto era Cross o era Trail ? Pensando Frecha Mr. Green Mr. Green
tripeco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/12/14
1 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 16:10
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Superfresh escribió:
XoseM escribió:
Superfresh escribió:


Claro que o desvio non era evidente, tanto como que non habia tal, habia que facelo a posta, saltarse unha cinta que estaba toda a o largo do camiño. Non fixeches ningun km de mais.

Gracias

Non saltei ningunha cinta, había un cartel con un "9" clavado nun carballo. Quilómetros de máis sí que fixen Angel (fixemos varios), menphis_esp acaba de poñelo no debuxo. Demos duas voltas a ese bucle. O problema, en parte, admitoo, é que seguín aos que ían diante en lugar de mirar todas e cada unha das marcas como é a miña responsabilidade, pero non "saltamos" ningunha cinta das que cortan o paso como había en practicamente todos os cruces.

Non é un reproche, só escribín por suxerir que se hai un "campeonato", premios, clasificacións, debería ser posible tentar asegurar a súa verosimilitude. Este aspecto a min non me afecta, pero esos 10' de máis que fixen igoal a algún compañeiro lle permitirían ter un posto de honra.

A todo esto, xa lle fixen saber a organización a miña opinión e que sen dúbida é positiva malia todo. É dificil organizar este tipo de probas, polo que é de agradecer o traballo feito.

Ah Vale entediao o reves, que na ida se recortaba e se ia directamente o 9 sen facer o bucle, vale xa entendo... Ok nese punto tiñas un km9 de frente e xa me extraña non houbese cinta... pero bueno pudo ser un despiste...

Eso es lo que yo ví, un "señor" que atravesó del 7.xxx al cartel del 9.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 22:05
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Killoke escribió:
Esto era Cross o era Trail ? Pensando Frecha Mr. Green Mr. Green

por como están as miñas pernas cheas de fritas elas din un Trail.
e as mans din que tamén, pois chegaron con espiñas cravadas jejej.

Efectivamente ese cruce entre o 7 e 9 tiña que ter unha persoa controlando, erro asumido ! Triste
Xoserra

Maratoniano
Maratoniano
17/01/11
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 23:17
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Aplauso Aplauso Aplauso Para min estivo todo ben organizado,e sobre todo que ninguen pense que as cousas se fan por maldad,sempre se quere estar en todo mais e dificil.
Foi moito traballo o que fixeron os compañeiros que se ofreceron voluntarios pa colaborar organizando ou recollendo todo o que quedaba tirado.
Pido perdon por tomar algun pincho (pensei que chegaban pa todos) eu creo que na maioria dos sitios que vamos os que mais comen non son precisamente os que corren ou pagan....e non pasa nada.
Nin conta me din dese cruce donde se podia ir do km 7 o 9 pero creo que cada un sabe no km que vai,en calquer caso engañanse a si mismos si atallaron.
Eu poucas probas fixen deste tipo,pero gustoume e penso volver.
Saudos e vemonos na proxima.
Animo Noitebra Bailar
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 23:56
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Mira si sobraron pinchos que pola tarde no compos aínda vin algunha hamburguesa das da carreira jejej, sobrou lacón, empanada, froitos secos, hamburguesas, bocatas, bebidas de todo tipo etc etc..

Si se celebra a segunda edición estou seguro que todo sairá aínda mellor.
Oscarito

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/12
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Mar 2015, 0:37
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Noraboa pola organización e polo percorrido!! Todo de 11!! Mágoa non quedar ós pinchos porque me entalei un pouco de frío. E a min ainda que eu pague e teña dereito a queixarme da xente que foi os pinchos sin pagar... Moita desa xente é a que anima e lle da vida aos eventos, ademais de que son as parellas e familiares que tanto nos aturan os vicios! Así que qué máis dará... O caso e patear monte! Vémonos para a seguinte!
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1927 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mér, 18 Mar 2015, 0:34
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Noraboa o Noitebra pola mágnifica organización de este evento.

Pouco máis se pode engadir o que dixeron anteriormente. O certo, e que tirastes a casa pola ventá. Aplauso Aplauso Aplauso

Puido haber pequenos erros, como o du bucle na zona do rio que fixo que algúns se despistarán, pero tamén grandes acertos como dar como agasallo o bolso en vez da típica camiseta ou esa comida post-carreira (non creo que nadie se poida queixar de haber quedado sin probar bocado).

Por certo poucos trails vin tan ben sinalizados como este, incluso con bastante presencia de voluntarios no percorrido (os cales tamén quero agradecer a sua labor).

Espero que par o ano teñades pensado organizar o II Trail Compostela.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos