Foros ›
Circuito de carreiras populares na Costa da Morte
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1577 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 17:01
Asunto: Re: Circuito de carreiras populares na Costa da Morte

Espectacular recorrido el que hemos disfrutado hoy en la bella localidad marinera de Muxía, que no visitaba desde hacía justo 15 años (ya le iba tocando), encontrándola bastante mejorada la verdad. Una pasada pasar justo al lado del Santuario de Nosa Señora da Barca (genial verla ya restaurada tras el incendio sufrido el año pasado), se te ponía la carne de gallina Avergoñado . Eso sí, luego llegaban los repechos, que aunque no eran muy duros, iban minando. Hay que decir que el viento también sopló con fuerza y no ayudó pero podemos con todo. Bailar

En lo personal, muy contento por las buenas sensaciones, y esperar que para el 2015 podamos disfrutar de una nueva edición de este Circuito de Carreiras Populares pola Costa da Morte. Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 19:14
Asunto: Re: Circuito de carreiras populares na Costa da Morte

Buena organización,buen paisaje,buen trato.Nada que objetar a esta primera edición. Aplauso
En lo personal,buena carrera.....36:50 para el puesto 11º.No está nada mal para el viento y la dura cuesta que el recorrido nos agasajó. Guiño
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3685 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 20:47
Asunto: Re: Circuito de carreiras populares na Costa da Morte

Quedoume moita pena de non poder ir a esta carreira, a que pechaba o circuito (creo que participara en 4/5 carreiras). Tamén levo moitos anos sen ir por Muxía e tiña gañas.
Pero o luns despois de Negreira ao erguerme pola mañán tiña bastante dor na cadeira (xa tivera molestias), polo que decidín descansar toda a semana, saín o venres suaviño e sen problemas, e hoxe pola mañán, corrín sen case que ningunha molestia, pero agora volve a doerme a cadeira.
Así que a ver se vou pola fisio esta semana, para poder estar en Vilagarcía.

Agardemos que haxa unha 2ª edición do circuito, ainda que sacando A das Areas, non houbo moita participación.
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 21:16
Asunto: Re: Circuito de carreiras populares na Costa da Morte

Agardemos que haxa unha 2ª edición do circuito, ainda que sacando A das Areas, non houbo moita participación.[/quote]

Hoxe "un paxariño" díxome que xa case estaba arranxada esa 2ª edición do circuito e que posiblemente se incorporen dúas carreiras máis ó mesmo: Dumbría e Carballo. Pero bueno, o tempo dirá, pois a fonte é "oficiosa".
Sobre a participación, eu creo que en xeral non hai queixa se temos en conta que esta foi a primeira edición. Todos os que participamos quedamos encantados e mesmo neste foro a xente que comentou, en xeral fixoo para alabar o ben que sairon tódalas carreiras, como a de hoxe de Muxía. Se se segue facendo igual de ben que este ano, estou seguro de que a participación irá subindo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3685 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 21:47
Asunto: Re: Circuito de carreiras populares na Costa da Morte

pablobaio
Eu opino coma ti, que as carreiras estiveron moi ben organizadas, por eso me esperaba máis xente.
Eu quitando en Camariñas e en Muxía, en todos os outros sitios corrín, xa fora nesta 1ª edición da liga, por que xa son carreiras con tradición, ou cando lle tocou na carreira da Costa da Morte.
A ver se para o ano máis e mellor Aplauso Aplauso
Luci

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/04/14
91 Carreiras
242 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 23:49
Asunto: Re: Circuito de carreiras populares na Costa da Morte

Con la carrera de hoy en Muxía se cierra el primer circuito da Costa da Morte, sin lugar a dudas espero repetir el año que viene, si lo hay tal y como se comenta. Participé en cinco de las ocho que forman el circuito y me han gustado todas aunque tengo debilidad por las que tienen mar. Por motivos personales, Finisterre y Muxía me encantaron.

Volviendo a la de hoy, Muxía, estuvo muy bien. La organización perfecta, el tiempo nos respetó y los voluntarios y protección civil de lujo. Tengo que destacar la ayuda que me prestaron en la carpa del avituallamiento final con el tema de la camiseta y el apoyo recibido por parte de un ciclista, no sé cómo se llama, que me acompañó desde el km 7 al 9 (más o menos) pendiente por si quería agua y animándome, sobre todo en la última subida me aportó esa "inyección" de fuerza necesaria que a esas alturas ya no sabes dónde la habrás dejado. Espero que la próxima vez le asignen acompañar a los primeros. Me quedó pena de no poder agradecérselo en persona pero por si leen este foro: Muchas, muchas gracias! !!

Por último, un pequeño comentario, el agua de las duchas fría, fría, ahora ya en casa no importa, aunque no pensaba lo mismo cuando estaba bajo el agua, no obstante queda totalmente compensado por haber visto el Santuario da Virxen da Barca tal y cómo se encuentra ahora.
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 13:42
Asunto: Re: Circuito de carreiras populares na Costa da Morte

Ven na edición de Bergantiños de hoxe de La Voz unha ampla crónica da carreira de onte e tamén se informa de que o próximo día 12 de decembro, en Vimianzo, entre outras cousas, presentarase a 2ª edición do circuito Moi feliz
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 14:34
Asunto: Re: Circuito de carreiras populares na Costa da Morte

Pois eu penso que a participacion foi boa ou moi boa para ser a primeira edicion, estamos acostumados a carreiras masificadas, pero probas nas que corren un total de 200, 300 ou 400 atletas penso que teñen ese encanto que se perde nas grandes.

Sobre a de onte digo o mesmo, moi ben o despliegue de proteccion civil, delegados federativos e os rapaces das bicis que fixeron un excelente traballo, noraboa.

E noraboa a Cristian Muiño, vencedor absoluto.
RobertoI

Novo foreiro
Novo foreiro
20/10/13
20 Carreiras
30 Mensaxes
Noia
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 15:09
Asunto: Re: Circuito de carreiras populares na Costa da Morte

Moi boa carreira a de onte en Muxía e gran traballo da organización. Excelente nova de que se celebre a 2° edición, ogalla se concrete e se suman un par de concellos, perfecto.
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 16:27
Asunto: Re: Circuito de carreiras populares na Costa da Morte

Boas! ante todo felicitar o gañador Cristian, e o meu compañeiro Alberto, gran circuito dos dous...! En relacion o circuito en si, decir que as carreiras estuveron moi ben organizadas, todas e cada unha delas...a participacion, como suele ser nas carreiras mais alonxadas, bastante pouca en relacion a outras, fun a 6 das 8 e sempre en torno a 100-120 corredores na proba absoluta, salvo nas Areas de Carnota que penso que foi algo superior...o unico que desanima foi o escaso publico na maioria delas, deberia publicitarse moito mais, sobre todo nos colexios das zonas, para que os rapaces, e os non tan rapaces participen mais, tanto nas carreiras como asistindo os eventos...botei en falta mais publico na maioria delas...donde os pobos os enchiamos mais o participantes e acompañantes que os propios habitantes...polo demais creo que foi un gran acerto crear o circuito e espero que nas vindeiras edicions se consolide...

Total chegados na categoria absoluta (10k)

Carnota 181
Camariñas 179
Vimianzo 140
Cee 123
Muxia 122
Zas 105
Corcubion 102
Fisterra 71
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 19:07
Asunto: Re: Circuito de carreiras populares na Costa da Morte

Anda,esta carreira non entra no Circuito? Abraiado
Luci

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/04/14
91 Carreiras
242 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 27 Nov 2014, 22:58
Asunto: Re: Circuito de carreiras populares na Costa da Morte

Acabo de ver que sí entra en el circuito.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 27 Nov 2014, 23:08
Asunto: Re: Circuito de carreiras populares na Costa da Morte

lucirg escribió:
Acabo de ver que sí entra en el circuito.

Claro que la ves.Hoy mismo la han puesto. Guiño
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2014, 22:50
Asunto: Re: Circuito de carreiras populares na Costa da Morte

Na edición de hoxe de Bergantiños de La Voz aparecía unha entrevista ao técnico de deportes do concello de Muxía na que indicaba que ó próximo día 12, ademáis de entregarse os premios do circuito deste ano, tamén se presentará a 2ª edición do mesmo, ca incorporación final de Dumbría. Tamén aparecían as datas das carreiras. A primeira será en Camariñas o 1 de marzo. Do resto de datas non me acordo exactamente (o alzheimer...) pero o vintealgo de abril era Vimianzo, logo Dumbría en maio, Zas o 6 de xuño, e as seguintes (Cee, Carnota, Corcubión, Fisterra e Muxía) en datas similares ás deste ano.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3685 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2014, 22:57
Asunto: Re: Circuito de carreiras populares na Costa da Morte

Moitas Grazas pola información, este ano so puiden ir a 3/4, pero espero apuntarme no circuito e obrigarme a ir a máis.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos