Foros ›
Autor
Mensaxe
mra94

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
0 Carreiras
420 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2014, 16:00
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

sanmikel escribió:
A raíz do comentario de "mra94", se me dou por facer unha pequena reflexión.

Levo 9 semáns dende que empecei nesto de correr. (De forma irregular, con fútbol no medio, e sen cabeciña nengunha nos entrenos)
E menos de 1 mes dende que comezei a escribir este diario.

Mira ti, se me dou por comparar as miñas primeiras series que puxen no diario e quedou así:

sanmikel escribió:
L 8/9/14: 50 minutos de correr, con 6x1km(4'10'') Rec 2'

Sairon no seu día así: 04:18, 3:57, 4:02, 4:04, 4:17, 4:27
E recordo que non podía máis...
E fixate tí hoxe 07/10/14, case 30 días despois, e con menos recuperación
6x1000 Rec90s (3:53, 3:54, 3:58, 3:57, 3:50, 3:35*) A última non sei que me pasou pero deixeina cando levaba 500 metros


A conclusión e que hoxe me contiven para non facelas máis rápidas (non quería facelas máis rápidas de 03:45), e fai un mes non podía conmigo para facelas a 4:10.

Para o relativamente pouco que entreno, o mal que o compañixo co futbol sala, e a mala planificación que fago dos entrenos....
Se ve un progreso...
¡¡Iso reconforta!!
Moi feliz

De tortuga nada... quien le diera a mucha gente en 9 semanas estar corriendo en los tiempos que corres tu. Poquito a poco y con paciencia seguiras progresando, estoy seguro.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2014, 16:05
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas "Kurty" e "mra94"
Cando fala "Kurty", sanmikel baixa a cabeza!

Tes razón kurty, iso que ti dis xa o pensei eu.
O entreno de hoxe foi malo, e a un ritmo peor que na carreira do 15k, sen costas. Tamén o había analizado.

Pero o que quero facer e facer series mellores que as que fixen anteriormente.
Nunca había feito series de 1k de menos de 4:00 km.
Non me quero marcar cambios excesivos (en un mes pasei de case non poder facer series a 4:10, a facelas a 3:55 conténdome hoxe)

Por iso creo que marcarme ritmo baixando pouco a pouco as series me parecía ben.
A intención e dentre de 15 días de facelas a menos de 3:50, e así sucesivamente.

E por os meus resultados, o que se conclue é que entreno fatal!! Muro Confuso



Kurty escribió:
sanmikel escribió:

6x1000 Rec90s (3:53, 3:54, 3:58, 3:57, 3:50, 3:35*) A última non sei que me pasou pero deixeina cando levaba 500 metros
[b]

Eu non son ningún técnico na materia, pero coido que ese entreno de series non é bo.
Se analizamos, dende a 1ª ata a 4ª empeoras o tempo de cada unha, a 5ª é a máis rápida e a 6ª, xa non a remataches. Unha regra básica no traballo de series é facer as mesmas en progresión de máis lenta a máis rápidas.

Os tempos das mesmas son malos, se temos en conta que nos 15 Kms. do Atlántico saiuche a 4'03" Aplauso Aplauso e quitando os Kms. de subida rondaches os 3'50", se o miras friamente, casi compites máis rápido que nas series.

Como conclusión a meu modo de ver decheslle moita caña. Domingo competición a tope, luns entreno rápido e Martes series, con pouco fuelle.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 09 Out 2014, 22:20
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Boas,
Mércores 8, me tocou descanso, estaba un pelín canso, e decidín descansar.
Xoves 9, tiña pensado facer unha tirada longa de 19 km, a ritmo de 5:00, pero o chegar a casiña, as peques necesitaban de papi, e asi liberaba un pouco, a carga da xefa.
O final decidin facer 10 km progresivos, que o fi al quedaron en 12, pois me dou tempo.

12 km progresivos a 4:51, 147 ppm medias.
Intencion 2 km quecemento, 2km 5:00, e baixando uns10s cada 2 km.
2 km quecemento a 5:26
2 km a 4:57
2km a 4:48
2km a 4:42
2 km a 4:37
2km a 4:27

Me gustou isto da progresión, pero facelo en terreos irregulares e complicado.

Despois me tocou compromiso, 1:10 de futbol sala. Triste Cada vez me gusta menos.

Este fin de semán no vou ir a nimgunha carreira, tanto por motivos familiares, como tamen descanso para a media de pontevedra; aínda que lle tiña votado un ollo o sábado o memorial da estrada.

Como cambio, mañan as 2, vou intentar facer 3 km de quecemento, e 6x1000 Rec90s a 3:45, e rematar con outros 3km. (Espero q salga).
O sábado vou descansar, e o domingo intentar facer unha tirada de 19 km suaves 5-5:30 .
A ver como sae.

Pd: estou dende o móvil, perdoademe os error de ortografía ( non so hoxe por estar co móvil... Guiño
McCatcher

Novo foreiro
Novo foreiro
1/05/12
3 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Out 2014, 7:16
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Hola sanmikel,

Alucino con tus ritmos, en serio. Para llevar tan poco tiempo me parecen ritmos increíbles.

Se ve que estás muy motivado con esto de correr, y además con tu nivel no me extraña... Yo, personalmente, desde mi punto de vista de ultrapaquete te daría un humilde consejo. Veo que haces fútbol sala, y te planteas dejar de practicarlo, o hacerlo menos para poder entrenar más o mejorar tus ritmos en carrera. ¿Qué sentido tiene esto? ¿No corremos, en el fondo, porque nos gusta y nos hace ser más felices? ¿Entonces que motivo hay para sacrificar algo que te gusta por correr?

Creo que sería un error que dejases de practicar otro deporte con los amigos por correr, al fin y al cabo, no somos profesionales.

Un saludo y sigue así, yo te saludaré cuando me dobles en alguna carrera Moi feliz Moi feliz Moi feliz
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 10 Out 2014, 7:34
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Hola McCatcher, grazas por escribir, e grazas por os ánimos.

Eres o primeiro deste foro que me di que siga co fútbol sala Moi feliz
Non é exactamente que queira deixar o fútbol sala (me sigue gustando, e sobre todo o fago por quedar cos amigos). O que sucece e que cando xogo, vexo que non me canso nada (por iso vou antes correr). E o mesmo tempo vexo que os xemelgos sufren bastante)
So me plantexo deixalo por que me rompe os días de planificación da semán para correr, descansar e series, pois cos dous traballos que teño e a familia, non podo moito máis.

De momento non me plantexo deixalo a curto plazo, pero veremos despois de Nadal.

Eu encantado de ir coñecendo a xente deste foro!!!
Son un chupete neste mundo novo, e estou experimentando novas sensacións, corro so, é en ruta, sen circuitos.
O tempo non me permite planificar case nunca con ninguén, e nada de ir a Castrelos.
Veremos co tempo se son capaz a unirme a algún grupiño para correr xuntos.

Grazas McCatcher. Moi feliz

McCatcher escribió:
Hola sanmikel,
Alucino con tus ritmos, en serio. Para llevar tan poco tiempo me parecen ritmos increíbles....

tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Ven, 10 Out 2014, 9:14
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Hola SANMIKEL eu tamen alucino coa tua mellora en tan poco tempo!
Benvido a este foro e a este mundo do correr. Espero conocerte. Estamos os dous en tempos moi parellos pero en nada xa me pasas. Un saudo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 10 Out 2014, 9:44
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Hola "tiojuan", grazas por escribr por aquí, de verdade.
As miñas melloras son poucas, iso se verá a longo plazo. Co mal que entreno, é o que toca.

Somos case veciños, cambados/vilanova.
Eu encantado de coñecerte cando cadre, parece mentira que houbesemos coincidido xa en duas carreiras (que eu sepa), e aínda non te vise. Iso mesmo me pasa co "Xoixe", co cal tamén foron nas mesmas.

Por certo, nestas 2 carreiras quedamos empate:

1- En Meaño me gañaches ti Triste
2.- Na Maralba gañei eu Moi feliz

Quizáis en Pontevedra para o 19.


tiojuan escribió:
Hola SANMIKEL eu tamen alucino coa tua mellora en tan poco tempo!
Benvido a este foro e a este mundo do correr. Espero conocerte. Estamos os dous en tempos moi parellos pero en nada xa me pasas. Un saudo.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 10 Out 2014, 14:52
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Pois hoxe tocaba un obxetivo, o cal non cumplín.
Habíame posto facer 6x1000 a 3:45.

Me vou plantear obxetivos pouco a pouco, non podo ir como un tolo, se non que paseniño a paseniño (o entreno de hoxe me puxo no sitio).
Os pasos de un en un, nada de ir saltado e bricando para chegar antes.
¡Céntrate rapaz! So vas conseguir lesionarte ou desmotivarte, acabas de empezar (¡que fácil e decilo ou escribilo, e que difícil e polo na práctica!)

Pois si resumo o meu entreno de hoxe:
Saía eu con toda intención de facer o prometido, 3 km quecemento, 6 x1000 a 3:45 e 3km enfriamento.
E tan pancho ía eu, coa intención de facelo..
- 2.8 Km de quecemento a 05:10
- 6x1000 a 3:45 Rc 90s:
Primerios 1000 a 3:42 Rec 90s
Segundos 1000 a 3:42 Rec 90s

(Pero me dei conta que non ía poder facer estas series a este ritmo , me quedaban 4) Creo que 90s non me chegan para recuperar a este ritmo, vou ter que por 150s. E ademáis sentia as pernas un pouco cansadas de mais.
Así que sen moito tempo para pensar que facer, decido facer 6x500, e dios dirá
6x500, Ritmo de (3:30, 3:34, 3:37, 3:53, 3:39, 3:29) (O 3:59 e 3:39 me topei con moito vento de frente)
2.5 Km de Enfriamento a 5:40
E na recta da casa un sprint de 200 metros en 33'' para rematar, 2:45 ou así.

Total entreno 11.5 km 144 ppm de media

Conslusións:
1.- Entreno raro, máis ben o que me pidiu o corpo, e creo que malo, moi malo.
2.- Non podo esixirme tanto despois de entrenos duros como o de onte (pois co fubito foi duro)
3.- Non intentar acortar o proceso de mellora, ir máis a modo, paseniño a paseniño.
4.- O meu corazón me pide máis espazo de recuperación entre series, vou ter que cambiar de 90' trotando a 150'' trotando.


Mañan descanso, e domingo a ver se son capaz de facer os 19km a ritmo livián 4:50-5:00 ou así.
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Ven, 10 Out 2014, 15:10
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Jajaja a Catoira tamen fun , e Campañó, donde Xoixe me volveu a arrancar as pegatinas
na ultima volta. Mañan toca A Estrada, veremos como responde o corpo.
Pois eso, espero conocerte próximamente.
Un saudiño.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 10 Out 2014, 15:19
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Pois coa de catoira, me vas gañando. Campaño non tocou, tocou.
2 tiojuan,
1 sanmikel
Triste
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Ven, 10 Out 2014, 17:23
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

xa me tes pipeado...je sacastesme pola clasificacion ou polas fotos ?
Tas feito todo un investigadorrr.
En Pontevedra xa te desquitas,fijo.
Vexote moi forte,ánimo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 12 Out 2014, 15:25
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

O meu primeiro fin de seman sen competición, mira q me quedei coas ganas de ir a "estrada" onte.

Tamén e a primeira vez que madrugo para ir facer deporte (algo esta cambiando).
O pouco de sair me dei conta que non ía ser un día máis, o meu corpo me pedía voltar para casa (non chovia), non tiña boas sensacións (non me doía nada, pero estaba canso).
Pero e un día deses q valen doble, porque o final fas o entreno.

O final 20.5 km (5'00) a 139 ppm media. ( fixen primeiro 18.5, e me quedei a ver un trozo de triatlon que había en samil do sertri, onde estaba un amigo. Despois 2 km para casa)

O meu corpo non se sente comodo con estes ritmos, me sinto pesado, os 3 km intermedios q fixen a 4:15, foron nos que mellores sensacións tiven.
Igual q os ultimos 2 subindo a costa... a 4:40 subindo.

Me sinto raro, e coas pernas pesadas cando corro por debaixo dos 4:40 (mais lentos disto)
Pero cumplín o entreno nun dia que non me apetecia, e que o corpo decia que non.

56.3 km esta seman, e 2h 30 min en pachangas de futbol sala!

Creo que se me quedou corta, sobre todo en entrenos de verdade de boa calidade! Triste
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2014, 19:38
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Se onte dixen que o entreno vale dobre, por que é un día deses que o tempo non acompaña, non sei como calificar o de hoxe. Vento, choiva a raudaís, houbo un rato que creía que me estaba poñendo a proba a meteoroloxía por non ter roupa adecuada para saír a chover, e quería este tempo mandarme a comprar con afán consumista a comprar roupa para o inverno. De momento non caín na tentación, pero como me pille un par de días máis así, creo que vou caer no pecado..
Pois iso,a miña intención era facer 8x1000 con Recuperación de 2 minutos, o final fíxenas, pero despois de moito dudar, nos primeiros 2 km de quecemento pensei en cambiar o entreno varias veces, pois a choiva e o vento me ían xogar una mala pasada, pero así foi:

2.6 Km de Quecemento a 4:40
8x1000 con Recuperación 2 minutos -> 4:01 3:45 3:50 3:40 3:51 3:47 3:47 3:44 (A primeria en unha lixeira costa constante de 1 km, e menos esa, con vento de costado todo o rato) [Esta vez creo que están relativamente ben feitas as series Silbar ]
2.1 Km de Enfriamento a 5:42
Total 15,3 km a 154 ppm

Comparando coas últimas series que intentei a semán pasasda, estas series fixenas relativamente cómodo, e creo que os 2 minutos de recuperación axudaron algo.
Fixen unhas probas na recuperación, sempre recupero a trote lixeiriño, pero nas 4 últimas fixen o primer minuto andando, e o seguinto trotando.
Me fixei que se primeiro ando, e despois troto, as miñas pulsación se recuperan de 170 a 120 (50 menos), pero se troto so recupero a 135 (35 menos).

De momento e ata que note melloría nas recuperacións, vounas facer así, 2 minutos, 1 andando e outro trotando, cando note que é moi fácil, baixo a 1'30''. O tempo dirá.

PD: O meu primer día correndo con choiva de verdade, e con vento... ufff... o que me espera... ¡¡¡Mi madriña!!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 21:38
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Hoxe tocaba entreno de relax despois das series de onte, pero o corpo non estaba canso, e me houbese aguantado ben un entreno mais duro.
5.8 km a 4:50 o km
So fixen o que me dou tempo antes de empezar o fútbol sala.
1h 15 min de fútbol sala
Mañan non teño decidido que vou facer, a ver que me baralla a cachola, ando entre unhas series longas, ou uns 15 progresivos.. ah... e a choiva tamén tera parte importante de poder de decisión.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 20:59
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Onte tiña a intención de facer hoxe un bo entreno, pero durante todo o día tiven a sensación de estar moi canso, e como o tempo non acompañaba, pois xa o ía a tomar como día de descanso (O futbol sala parece que me cansa máis que o principio, teño unh sensación de cansancio excesivo. Tamén lle meto algúns kilómetros sempre antes... Silbar Así que é máis normal)

Nunha destas, que xa había rematado de facer cousas, mirei por a ventá e vin que non chovía, así, que me cambie e saín, pero con intención de facer pouca cousa.

3 Km Quecemento a 4:50
3 Km a 4:37
2 km a 4:22
1 km a 3:59
2 km Enfriamento a 5:35

11 km Progresivos En total a 4:46

Non quixen facer máis porque esta semán remata coa mediade Pontevedra.
As sensacións son boas, pero as pernas a ritmos mais lentos de 4:20, non me responden ben, sinto como agarrotamento (non é o que o teña), é non me sinto cómodo.
Pero para correr sen lesións, sen sobre entrenarse e con cabeza, hai que facer moitos kilómetros a ritmos lentos (ou iso lin por aquí)
Non me vou plantexar nada para mañan, a ver como me topo o longo do día, e según as sensacións do corpo, decido o tipo de entreno.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos