Foros ›
Agradeceriase alguhas probas mais en horario de tarde.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
abelmc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/10
30 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Set 2014, 21:38
Asunto: Agradeceriase alguhas probas mais en horario de tarde.

Pois eso,que os que traballamos fin de semana pola mañan,agradeceriamos que se fixeran mais probas polas tardes.cada vez vai salindo algunha mais e agradecese.
Running4ever

Maratoniano
Maratoniano
20/05/13
100 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Set 2014, 18:45
Asunto: Re: Agradeceriase alguhas probas mais en horario de tarde.

Estoy de acuerdo. Personalmente prefiero las carreras los Sábados de tarde.
Redick

Novo foreiro
Novo foreiro
16/06/14
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 0:50
Asunto: Re: Agradeceriase alguhas probas mais en horario de tarde.

Eu son fan absoluto das carreiras nocturnas. Nada mellor que sair a correr pola noite no verán.
rfernandez

Novo foreiro
Novo foreiro
15/09/10
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 6:12
Asunto: Re: Agradeceriase alguhas probas mais en horario de tarde.

www.carreraaltosdetorona.com/
Sábado 13, ás seis e media da tarde.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 11:43
Asunto: Re: Agradeceriase alguhas probas mais en horario de tarde.

Pues yo prefiero las carreras por las mañanas, por las tardes siempre estoy como mas cansado. Sin embargo apoyo tu petición para que de esta manera mas gente pueda participar en mas carreras.
Creo que actualmente ya hay gran variedad de carreras para escoger en cuanto a fechas, horarios, distancias, etc...

SAludos a todos
Luci

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/04/14
91 Carreiras
242 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 12:54
Asunto: Re: Agradeceriase alguhas probas mais en horario de tarde.

Yo particularmente voy mejor en lascarreras de mañana o por lo menos eso pienso. Pero me parece genial que haya tanta variedad de carreras (km, día y hora) para que todo aquel que le guste correr tenga oportunidad de participar en alguna carrera que se le adapte a sus circunstancias.
Un saludo.
luna

Novo foreiro
Novo foreiro
14/11/05
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 14:56
Asunto: Re: Agradeceriase alguhas probas mais en horario de tarde.

Estoy contigo ,personal mente trabajo fines de semana y salgo alas cuatro . Tan bien no coincidirian tantas .
xosemon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/12
0 Carreiras
97 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 16:16
Asunto: Re: Agradeceriase alguhas probas mais en horario de tarde.

Pois eu tiña pensado abrir un fío con este tema de horarios.
Estou seguro que tanto en CARREIRAS ou TRAILS, sobre todo as que quedan lonxe das nosas residencias, irían moitos mais dos que van poñendo horarios de tarde:
1º, Non madrugas tanto, empezan case todas moi moi cedo, 8h e 9h e horario standart dos trails. 10h, horarios das carreiras ou medias maratóns.
2º sendo pola tarde, ainda que sexa lonxe tes a maña e parte da tarde para viaxar.
3º, aforras un lote de cartos o non ter que dormir fora, cear e almorzar. aquí si que non hai dúbida.
4º. polas tardes os acompañantes van de boa gana,polo menos de mellor ganas que polas mañans....xa me diredes,madrugar o domingo as 7 ou antes. Disimulando
Eu mesmo iría a mais carreiras/trails dos que vou se fosen pola tarde. Cruzar dende A Coruña ata Ourense, Vigo ou pasando Lugo, para empezar a correr as 9h xa me contaredes Abraiado

Esperemos que este fío sirva para polo menos facer reflexionar os organizadores.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 17:11
Asunto: Re: Agradeceriase alguhas probas mais en horario de tarde.

xosemon escribió:

3º, aforras un lote de cartos o non ter que dormir fora, cear e almorzar. aquí si que non hai dúbida.
.

Pues yo ayer para ir a la media de Ribadeo que era a las 6 de la tarde, y viviendo en Sigüeiro; tuve que salir de casa a las 14:45 para llegar a Ribadeo con tiempo de coger el dorsal y calentar algo (son unos 100 minutos de viaje).
Como era mi primera media, y no fue llana precisamente, me llevó algo mas de dos horas, estirar, esperar por la ducha, y ver un poco la famosa playa me llevo a salir de allí sobre las 9:30.
Total que despues de haber convencido a mi mujer de que me acompañase, no ibamos a volver otros 100 min. de coche del tirón, asi que parada a cenar cerca de Foz, y de milagro no nos quedamos a dormir por alli al acabar casi a media noche.
LLegue a casa sobre la 1:40 de la madrugada.

Asi que el punto 3. yo no lo tengo tan claro. Creo que en este aspecto da igual la carrera de mañana o de tarde, influye más la distancia entre la carrera y tu domicilio.

Saludos
netodovaleije

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
3 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 19:24
Asunto: Re: Agradeceriase alguhas probas mais en horario de tarde.

Pois eu estou d acordo....
Unha carreira d 5,10,15 km e mellor facela pola tarde,habera mais xente q poida ir...
Unha d 21,a partir das 6 da tarde....no veran si,pero no inverno.....acabase as tantas!!!!
Pola tarde...MELLOOOOOOOOR!!!
xosemon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/12
0 Carreiras
97 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 20:08
Asunto: Re: Agradeceriase alguhas probas mais en horario de tarde.

orion764 escribió:
xosemon escribió:

3º, aforras un lote de cartos o non ter que dormir fora, cear e almorzar. aquí si que non hai dúbida.
.

Pues yo ayer para ir a la media de Ribadeo que era a las 6 de la tarde, y viviendo en Sigüeiro; tuve que salir de casa a las 14:45 para llegar a Ribadeo con tiempo de coger el dorsal y calentar algo (son unos 100 minutos de viaje).
Como era mi primera media, y no fue llana precisamente, me llevó algo mas de dos horas, estirar, esperar por la ducha, y ver un poco la famosa playa me llevo a salir de allí sobre las 9:30.
Total que despues de haber convencido a mi mujer de que me acompañase, no ibamos a volver otros 100 min. de coche del tirón, asi que parada a cenar cerca de Foz, y de milagro no nos quedamos a dormir por alli al acabar casi a media noche.
LLegue a casa sobre la 1:40 de la madrugada.

Asi que el punto 3. yo no lo tengo tan claro. Creo que en este aspecto da igual la carrera de mañana o de tarde, influye más la distancia entre la carrera y tu domicilio.

Saludos

Non che falta razón, o problema está en si andas xusto de cartiños que tal como están os tempos, moitos son os que non poden quedar a cear e optan por irse, e non digamos dormir + desayuno.
O teu exemplo de vivir en Sigüeiro....... si esa Media Maratón se fai as 10 da maña, ¿a qué hora terías que madrugar para esta mínimo media hora antes para coller o dorsal, despois, si acabas en 2 horas mais a ducha xa nos dan as 12:30 ou 13 horas do mediodía, en este caso tampouco irías a facer 100 minutos de coche do tirón, pasaríache igual que pola tarde, xantarías tamén por Foz ¿ ou non?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos