Foros ›
VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Xov, 13 Mar 2014, 12:17
Asunto: Re: VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)

Hola a todos.
En las próximas horas se abrirá el plazo de inscripción en la web de Championchipnorte.
Horarios y recorridos igual que siempre.
Como novedades cabe destacar el aumento de categorías escolares, correspodiendo éstas con el año de nacimiento de los atletas.
El precio de la inscripción para la carrera absoluta se mantiene en 4 euros + 1 euro para los que tengan que alquilar el chip.
Para el resto de carreras la inscripción será gratuita.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
828 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Xov, 13 Mar 2014, 21:25
Asunto: Re: VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)

Es la primera vez que voy a correr esta carrera y he leido en los comentarios del foro del pasado año que está muy muy bien. Ojala que la climatología acompañe también y no haya ese viento que han citado.
Por cierto, uno de los comentarios hacia referencia a un incidente con unos perros, espero que hayan previsto estas cosas, una vez en un entreno tuve un incidente con uno que se metió entre mis piernas y me acabe cayendo.
En fin, allí estaré a pesar de la distancia para llegar. A ver si convenzo a mi hijo para madrugar, jajaja
Saludos
joseeiraseiras

Novo foreiro
Novo foreiro
18/12/11
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Mar 2014, 21:51
Asunto: Re: VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)

hola este ano teredes trofeo para os 3 primeiros de cada categoria,o ano pasado so habia para o primeiro ,eu quedei 3°na categoria senior e nada non houbo,se facedes eso seguro que se anota mais xente,e unha sugerencia nada mais eh
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Xov, 13 Mar 2014, 22:59
Asunto: Re: VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)

joseeiraseiras escribió:
hola este ano teredes trofeo para os 3 primeiros de cada categoria,o ano pasado so habia para o primeiro ,eu quedei 3°na categoria senior e nada non houbo,se facedes eso seguro que se anota mais xente,e unha sugerencia nada mais eh

Complicado. Xa no lo temos plantexado pero o orzamento non da para mais.
Aínda así somos unha das organizacións que mais trofeos e medallas reparte nas súas carreiras. (Nesta carreira case 100 atletas subirán o podium, sen contar os pitufos)
Este ano plantexámonos dobrar ás categorías de base tomando como referencia o ano de nacemento dos atletas, co ánimo de fomentar aínda mais se cabe a participación dos mais xóvenes.
Entregar ós 2º e 3º de cada categoría da carreira absoluta supon 40 trofeos a maiores e como che digo é un pouco complicado.
pacotero

Novo foreiro
Novo foreiro
24/11/13
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Mar 2014, 7:45
Asunto: Re: VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)

Hola, he mirado en la web de championchipnorte para hacer la inscripcción y no sale la prueba, como puedo hacer.
gracias
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Ven, 14 Mar 2014, 15:36
Asunto: Re: VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)

pacotero escribió:
Hola, he mirado en la web de championchipnorte para hacer la inscripcción y no sale la prueba, como puedo hacer.
gracias
Esta tarde se abrirá el plazo de inscripción.
pacotero

Novo foreiro
Novo foreiro
24/11/13
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Mar 2014, 17:33
Asunto: Re: VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)

para inscribirme me obligaron a comprar un porta chip para el tobillo por 6€ si no lo compraba no podia hacer la inscripcion, no me parece correcto.
rubenas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
29/07/09
0 Carreiras
422 Mensaxes
Polígono de San Cibrao das Viñas
Respostar citando Envío Ven, 14 Mar 2014, 17:39
Asunto: Re: VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)

Es cierto, dice que la selección de la tobillera es obligatoria. Supongo que será un error.

Tengo dos problemas para correr, uno la pierna izquierda y el otro la pierna derecha.
Mi Web
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Ven, 14 Mar 2014, 18:57
Asunto: Re: VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)

pacotero escribió:
para inscribirme me obligaron a comprar un porta chip para el tobillo por 6€ si no lo compraba no podia hacer la inscripcion, no me parece correcto.

Xa está solucionado o erro. Se non te interesa ter a tobillera, cando veñas á carreira devolvémosche os cartos.
Perdoa as molestias.
pacotero

Novo foreiro
Novo foreiro
24/11/13
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Mar 2014, 19:15
Asunto: Re: VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)

Lo de la tobillera solucionado, rapidamente se pusieron en contacto conmigo y me dieron solucion al error, me gusta la atencion tan rapida de la empresa championchip. Gracias
bito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/02/13
0 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Mar 2014, 15:43
Asunto: Re: VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)

Boas tardes: Esta mañá 2 compañeiras do equipo máis eu, estivemos lendo o regulamento desta proba. Elas teñen as dúas máis de 50 anos, e leeron que para elas so existe a categoría de mulleres veteráns de +50 anos, mentres que para os homes existen dúas categorías máis.
Doulle a razón na discriminación por sexo que se está a facer. Elas corren 10 km. diferentes aos 10 Km. que corremos nós?.
Costa tanto incluir as mesmas categorías que para os homes?.
E con argumentar que corren unha porcentaxe moito menor de mulleres que de homes non imos progresar nunca.
Saúdos.
aeiou

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/09/12
0 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Mar 2014, 15:55
Asunto: Re: VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)

Ola, eu pensaba que as categorías femininas eran de 5 en 5 anos, ata o final, como na categoría masculina.
Pois é pena que por culpa de non mercar 2 ou 3 medalliñas máis, non se fagan categorías de veteráns igualitarias.
Como reflexión: Agora que cada vez maís se loita pola paridade no ámbito social vemos que as oportunidades de clasificarse a partir de 50 anos,nesta carreira ,non son iguais.
Adeus
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Mar 2014, 20:51
Asunto: Re: VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)

Na edición do 2013 desta carreira finalizaron a proba:

7 mulleres na categoria de +35
61 homes " "

9 mulleres en +40
50 homes " "

4 mulleres en +45
33 homes " "

3mulleres con máis de 50 anos
53 homes " " "


Seguindo os vosos razoamentos, enton o correcto seria que a organización entregase 12 trofeos a "disputarse " entre as 7 atletas de máis de 45 anos Abraiado Molón

Si, as homes e mulleres corren 10km, pero os homes compiten contra homes e as mulleres contra mulleres. Polo tanto é lóxico é normal que a organización estableza as categorias de acordo o número de participantes.

Tampouco hai categorias de +70, nin +75, nin+80 ... e non por iso se discrimina a ninguen

P.D. eu, por un lado, eliminaria directamente as categorias de veteranos. Unha única categoria é solo as categorias inferiores que son as que merecen a pena. Debe ser moi cansado oir berrinches e rabietas de personas "adultas" porque non lle dan a sua "medalla", cousa que non debe pasar nin cos nenos de 5 anos Indiferente

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas


Última edición por corvo o Dom, 16 Mar 2014, 11:57; editado 1 vez
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Dom, 16 Mar 2014, 1:15
Asunto: Re: VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)

Corvo, gracias pola aclaración. A razón de non igualar as categorías e tal e como a describes no teu comentario.
En edicións ateriores tiñamos igual número de categorías en homes que en mulleres e sempre nos quedaban sen entregar os trofeos de mulleres +55 e +60 porque non había participantes feminias de estas idades, así que decidimos suprimilos.
Quero aclarar que a categoría de +50 para mulleres si que está reflexada no regulamento 2014.
aeiou

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/09/12
0 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Mar 2014, 14:17
Asunto: Re: VII 10 Km Xinzo de Limia (30/03/14)

Ola,
Sintoo moito Sr. Corvo pero sigo sen ter a mesma opinión que vostede.
Un saúdo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos