Foros ›
VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 12:50
Asunto: Re: VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)

xabi_callosraba escribió:
dipper95 escribió:
Bon día Xabi, ti que coñece-la zona, recomendas uso de bastons? Polo desnivel que ten o percorrido, creo que ben poden axudar......
Gracias

Saludiños

Eu particularmente son dos que pensa que nunca carreira con tanta folla no chan...pedra con musgo...auga arreo...uces...millor levalas mans libres pra agarrarse onde se poida porque durante o percorrido imos esbarara e ir de fuciños de caraio jeje


Ok moitas Grazas e sorte!
Vemonos
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 19:04
Asunto: Re: VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)

www.ribeirasacracm.org...acasif.pdf
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 9:33
Asunto: Re: VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)

Fenomenal e duro Trail o de Parada de Sil !
Despois xa de longo tempo correndo polos montes, non entendo como non tiña coñecido este Trail.
Tiña moitas dúbidas, xa que tanto o meu estado físico, como unha lesión que se está a converter en crónica no pe dereito e que me fixo abandoar en Somiedo hai 3 semanas, facían que me plantexara participar ou deixala pa outro ano. Ben que me alegro de ter ido.
Encantoume a subida as Corguiñas, durísima e fermosa, cunhas vistas espectaculares, as baixadas polas pedras que non daban tregua nin un só minuto, de novo subida a Meda coa durísima última rampa....a partir de ahí relaxeime totalmente e disfrutei coma nunca dun paraxe espectacular, ainda agardaba a subida desde Sta Cristina a meta polo medio de castaños centenarios.
Que luxo!
Cheguei dentro do tempo, na cola do peloton, sen molestias no pe e cunha cara de felicidade que espero repetir en 15 días en Ancares;se cadra, xa chegarán tempos pa ir máis tirando máis......

Tiven a ocasión de compartir kilómetros con corredores doutros lares e todos estaban abraiados coa beleza da Ribeira Sacra; igoal que O Courel e outras paraxes fermosas de Galiza, non permitamo-lo sucedido no Monte Pindo e coidemolo, é a mellor herencia pa os que veñen detrás.

Moi ben a organización , señalización, voluntarios e todo en xeral.
Encantado de ver e saludar a xente coñecida e unha aperta para Benigno que está feito unha máquina, vaia estado de forma compañeiro ( Xtreme Covagonga, Parada, ahora Ancares.....vaia tela).

Non vexo a forma de erradicar os cochos dos montes, canto nos queda por aprender, o día que ninguén teña que recoller un envoltorio de gel do chan, asegurovos que levarei unha boa ledicia.

Imosssss
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 12:16
Asunto: Re: VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)

dipper95 escribió:
Fenomenal e duro Trail o de Parada de Sil !
Despois xa de longo tempo correndo polos montes, non entendo como non tiña coñecido este Trail.
Tiña moitas dúbidas, xa que tanto o meu estado físico, como unha lesión que se está a converter en crónica no pe dereito e que me fixo abandoar en Somiedo hai 3 semanas, facían que me plantexara participar ou deixala pa outro ano. Ben que me alegro de ter ido.
Encantoume a subida as Corguiñas, durísima e fermosa, cunhas vistas espectaculares, as baixadas polas pedras que non daban tregua nin un só minuto, de novo subida a Meda coa durísima última rampa....a partir de ahí relaxeime totalmente e disfrutei coma nunca dun paraxe espectacular, ainda agardaba a subida desde Sta Cristina a meta polo medio de castaños centenarios.
Que luxo!
Cheguei dentro do tempo, na cola do peloton, sen molestias no pe e cunha cara de felicidade que espero repetir en 15 días en Ancares;se cadra, xa chegarán tempos pa ir máis tirando máis......

Tiven a ocasión de compartir kilómetros con corredores doutros lares e todos estaban abraiados coa beleza da Ribeira Sacra; igoal que O Courel e outras paraxes fermosas de Galiza, non permitamo-lo sucedido no Monte Pindo e coidemolo, é a mellor herencia pa os que veñen detrás.

Moi ben a organización , señalización, voluntarios e todo en xeral.
Encantado de ver e saludar a xente coñecida e unha aperta para Benigno que está feito unha máquina, vaia estado de forma compañeiro ( Xtreme Covagonga, Parada, ahora Ancares.....vaia tela).

Non vexo a forma de erradicar os cochos dos montes, canto nos queda por aprender, o día que ninguén teña que recoller un envoltorio de gel do chan, asegurovos que levarei unha boa ledicia.

Imosssss
Graciñas dipper,acabalas e o obxetivo,correr fora da casa,esta moi ben pero,as pasaxes de Galicia,son espectaculares
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 12:57
Asunto: Re: VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)

grande dipper, buen corzo carallo!!
xabi ...no te veo en la clasificacion.que tiempo hiciste?
jpablo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/07/11
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 14:00
Asunto: Re: VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso :=D) Aplauso Aplauso Aplauso Me uno a tu comentario que bien podria ser el mio también

dipper95 escribió:
Fenomenal e duro Trail o de Parada de Sil !
Despois xa de longo tempo correndo polos montes, non entendo como non tiña coñecido este Trail.
Tiña moitas dúbidas, xa que tanto o meu estado físico, como unha lesión que se está a converter en crónica no pe dereito e que me fixo abandoar en Somiedo hai 3 semanas, facían que me plantexara participar ou deixala pa outro ano. Ben que me alegro de ter ido.
Encantoume a subida as Corguiñas, durísima e fermosa, cunhas vistas espectaculares, as baixadas polas pedras que non daban tregua nin un só minuto, de novo subida a Meda coa durísima última rampa....a partir de ahí relaxeime totalmente e disfrutei coma nunca dun paraxe espectacular, ainda agardaba a subida desde Sta Cristina a meta polo medio de castaños centenarios.
Que luxo!
Cheguei dentro do tempo, na cola do peloton, sen molestias no pe e cunha cara de felicidade que espero repetir en 15 días en Ancares;se cadra, xa chegarán tempos pa ir máis tirando máis......

Tiven a ocasión de compartir kilómetros con corredores doutros lares e todos estaban abraiados coa beleza da Ribeira Sacra; igoal que O Courel e outras paraxes fermosas de Galiza, non permitamo-lo sucedido no Monte Pindo e coidemolo, é a mellor herencia pa os que veñen detrás.

Moi ben a organización , señalización, voluntarios e todo en xeral.
Encantado de ver e saludar a xente coñecida e unha aperta para Benigno que está feito unha máquina, vaia estado de forma compañeiro ( Xtreme Covagonga, Parada, ahora Ancares.....vaia tela).

Non vexo a forma de erradicar os cochos dos montes, canto nos queda por aprender, o día que ninguén teña que recoller un envoltorio de gel do chan, asegurovos que levarei unha boa ledicia.

Imosssss


www.asociaciondeportivacar.com

www.facebook.com/asoci...ar?fref=nf
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 16:10
Asunto: Re: VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)

Dacordo con dipper95, pero tampouco lle vas a ofrecer á xente botellíns para levar sabendo que os deixan en calquer lado. Ahí teñen que endurecer as sancións, vixilar máis ou facer como por ahí: Cada un q leve o seu vaso, e así non haberá lixo. Eu tamén vin restos de geles e barritas...xa vos vale!! Despois da charla técnica na q avisaron q un xuiz-árbitro vai facer o recorrido a vindeira semana para ver como quedou o circuito...que vergoña.
Pero quei disfrutei, iso non mo quitan, nin o piñazo da baixada...VOLABAAAAA !!!
Si podemos...VOLVEREMOS !
Gracias Parada, alcalde, Antón, Mikel,...e todo o povo...qué xente !!
Aplauso Aplauso Aplauso
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 16:33
Asunto: Re: VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)

Cibreiro escribió:
grande dipper, buen corzo carallo!!
xabi ...no te veo en la clasificacion.que tiempo hiciste?

Me rajé jijiji e hice la corta: 1h45m15seg
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 18:08
Asunto: Re: VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)

xabi_callosraba escribió:
Cibreiro escribió:
grande dipper, buen corzo carallo!!
xabi ...no te veo en la clasificacion.que tiempo hiciste?

Me rajé jijiji e hice la corta: 1h45m15seg

5º , carallo , lume ,parabens!!
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Out 2013, 11:59
Asunto: Re: VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)

Cibreiro escribió:
xabi_callosraba escribió:
Cibreiro escribió:
grande dipper, buen corzo carallo!!
xabi ...no te veo en la clasificacion.que tiempo hiciste?

Me rajé jijiji e hice la corta: 1h45m15seg

5º , carallo , lume ,parabens!!

Gracias tío!!!

Otros años con esa marca hubiera echo segundo en el 2011 y 2012...pero los dos primeros eran muy fuertes ( el asturiano y el verinense Romasanta)...imposible seguirlos en subida.llegué al monasterio de Santa Cristina tercero pero ahí Luis de Maceda me pegó un remeneo de aupa jijiji.
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Out 2013, 12:02
Asunto: Re: VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)

Un año màs se ha demostrado que la de Parada es la "reina" de las gallegas ( Chandrexa tiene màs petadas pero le falta ese encanto de los Cañones del Sil y los senderos técnicos entre bosques autóctonos).
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Xov, 10 Out 2013, 11:19
Asunto: Re: VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)

No hay fotos del evento ? Mira que había fotógrafos, pero no se si las han colgado en algún sitio. Pensando
manueldi

Novo foreiro
Novo foreiro
12/01/11
5 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Out 2013, 15:10
Asunto: Re: VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)

Las clasificaciones:

www.ribeirasacracm.org...acasif.pdf
manueldi

Novo foreiro
Novo foreiro
12/01/11
5 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Out 2013, 15:14
Asunto: Re: VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)

Algunas fotos:

*****EDITADO***** Las fotos en el foro de Fotos y videos,gracias
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 11:27
Asunto: Re: VII Carreira Canón do Sil (6/10/2013)

manueldi por favor,cuelga esas fotos en el foro das fotos. gracias





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos