Foros ›
VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de setembro
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3864 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mar, 17 Set 2013, 22:56
Asunto: Re: VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de s

Xoixe e maila sua cativa Chupete anotados Bailar Bailar Bailar .

Pola miña parte espero mellorar marca do ano pasado 38m44seg ou xa sería a repera mellorar a miña marca no circuito de Campañó de 38m20seg acadada no ano 2008. Se puede y se intentará

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Cacho

Novo foreiro
Novo foreiro
2/12/05
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Set 2013, 12:41
Asunto: Re: VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de setembro

Os dorsaís entregaranse dende as 10 da maña do día 21 de setembro ata media hora antes da salída.

O Hotel Rural Campaniola ofrece para a comida do sábado 21 o MENÚ DO CORREDOR, composto por:
Primeiro prato: pasta con salsa de tomate
Segundo prato: puré de pataca con peituga de polo á prancha
Sobremesa: yogurt ou froita.
Unha bebida incluida
Prezo: 8 € adulto, 6 € nenos.
Reservas no: 986872711
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Sáb, 21 Set 2013, 20:05
Asunto: Re: VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de s

Felicitacións a Campañó e a Cacho, por esta estupenda carreira.
Da gusto chegar e poder estar nun entorno idóneo, sen coches, nunha tarde moi agradable, e "tropezando" cun feixe de compañeiros que facía moito que non vía. E menudo personal dando os dorsais, nada máis e nada menos que María Jesús Gestido ¡detallazo recibilo da súa man!

Pois si. Esta é a miña primeira carreira despois de seis meses de parón e prácticamente sen correr nada.... absolutamente nada. E a experiencia foi estremadamente gratificante. Corrín sen reloxo, se mirar tempos, sen mirar ritmos, deixándome ir. A idea era trotar só, pero unha vez metido en faena, e despois de tanto tempo.... ufffff, non me puden resistir. Así que fun collendo liebres (a primeira foi Ampefi, aínda que el non o sabía) e deixándome ir a un ritmo cómodo. Evidentemente estou a anos luz do que facía hai uns meses, pero foi marabilloso poder acabar a carreira sen apenas molestias, polo menos das que me fixeron parar.

Agora só queda repetir e non forzar. Pero sobre todo, Campañó será xa para min a carreira da resurrección.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Sáb, 21 Set 2013, 20:32
Asunto: Re: VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de s

Unha carreira pra enmarcar, das que xa non quedan. Dende que chegamos sobor das 6 da tarde deica que rematou o sorteo paparota trataronnos cun cariño que se agradece.
Parabens pra Organización, Hotel Campaniola, voluntarios, Asociación de veciños etc i encima 1º da miña categoria Bailar Bailar Bailar .
Casti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/11
30 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Set 2013, 20:44
Asunto: Re: VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de setembro

A pesar del calor, a pesar de las cuestas...a pesar de todo es una carrera estupenda. Mucho ánimo para poder seguir organizándola durante muchos ańos. Para mi será una cita obligatoria. Muchas gracias.
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Set 2013, 21:00
Asunto: Re: VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de s

A min xa se me acaban os calificativos para definir esta carreiraza.
Grazas a organización, voluntarios, patrocinadores e en definitiva a todos os que fan que Campañó sexa unha carreira de 10 e nos permiten desfrutar dunha tarde de atletismo popular.
yamahawar

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/03/12
0 Carreiras
257 Mensaxes
gondomar
Respostar citando Envío Sáb, 21 Set 2013, 21:07
Asunto: Re: VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de s

yo como mis compañeros,faltan calificativos buenos para esta carrera.
solo que por nada te dan todo y eso es lo que hace que los corredores repitan en una carrera
por mi parte fue mi primera vez aqui,junto con mi amigo caranquexo parando el crono en 41m26s y con muy buenas sensaciones,hasta la ultima vuelta
mucho calor,y gran cantidad de gente animando,y lo que ayuda esta gente en la gran subida final
para mi una fija para el año
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3864 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 21 Set 2013, 21:10
Asunto: Re: VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de s

Germanmd escribió:
Unha carreira pra enmarcar, das que xa non quedan. Dende que chegamos sobor das 6 da tarde deica que rematou o sorteo paparota trataronnos cun cariño que se agradece.
Parabens pra Organización, Hotel Campaniola, voluntarios, Asociación de veciños etc i encima 1º da miña categoria Bailar Bailar Bailar .

Noraboa Germanmd!!!!! por ese primeiro posto da categoria Aplauso Aplauso Aplauso ti si que traballaches ben hoxe. Y eso que o comenzo da carreira non sabias nin a que categoria pertencías Ríndose Ríndose Ríndose Un crack!!!!!!! Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3864 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 21 Set 2013, 21:13
Asunto: Re: VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de s

Marcos escribió:
Felicitacións a Campañó e a Cacho, por esta estupenda carreira.
... E menudo personal dando os dorsais, nada máis e nada menos que María Jesús Gestido ¡detallazo recibilo da súa man!...

A min tamen me sorpendeu gratamente Aplauso Aplauso Aplauso

Gracias a tod@s que fixeron que un ano máis Campañó teña unha gran carreira con todo luxo de detalles.
Va por Vds maestr@s Ríndose Ríndose Ríndose
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3864 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 21 Set 2013, 21:28
Asunto: Re: VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de s

Bueno, copio e pego aqui. Teñoo repe no diario pero mais ca un diario esto creo que xa pasa a crónica da carreira Silbar

Hoxe aprendín a sufrir disfrutando...

Campañó 9,650km, la peor carrera de mi vida Muerto y todo tiene su lógica y sentido. La ilusión de mejorar marca, se quedó en ilusión Triste . No se puede mejorar con pocos entrenamientos, pocos kms, las series las empecé esta semana porque mi vieja lesión me dió permiso para hacerlas, que no me molestaría demasiado. Durante todo mes de agosto solo hice 57,61km y el este mes de setiembre sin contar la carrera de hoy llevaba 109kms. Con estos números no pude marcarme ni un 4minutos por km Triste

Y el principal problema de mi fracaso hoy en Campañó fue el cansancio, si, mucho cansancio para afrontar una carrera dura de trazado y tambien por el clima.

Primeramente porque hoy me levante a las 8h de la mañana para ir a currar. Al terminar el curre y sobre las 2 de la tarde fui a nadar 20minutos. A las 3 de la tarde comí un buen plato de pasta con tomate y a las 16h con un sol de justicia Molón ya estaba cortando el cesped que me lleva aprox. una horita, vuelta pa quí, vuelta pallá, vuelta pa quí, vuelta pallá. Mucho calor y aun me quedaba la carrerita de Campañó.

En la primera vuelta de 3,2km la hice algo rapida? Nono , 12m35seg pero de ahi en adelante y por el km 4 ya queria abandonar Abraiado Abraiado Abraiado . Me encontraba muy muy muy cansado y decidi seguir pero a un ritmo lento, muy lento. Xoixe nunca abandonó Satisfecho una carrera en más de 12 años y en ésta tampoco lo haría Satisfecho por mis webs que la termino aunque sea andando Ríndose Ríndose Ríndose .
Pulsaciones altas y ritmo lento= mal asunto Xoixe Triste .
Joaquin (gracias Guiño ) iba cantando las posiciones igual que otros años poco antes de la cuesta de la "muerte", la del camposanto. En la primera vuelta mi posición era 75 Angel y en la segunda vuelta 103 Triste y en la ultima y fin de carrera puesto 116 Aplauso Aplauso Aplauso . Acabé Ríndose Ríndose Ríndose


DISTANCIA...............9650 M
RITMO................................0:04:26
PASO1 Y VUELTA1...............0:12:46 Ritmo de 3m59seg
PASO2 Y VUELTA2...............0:14:39 Ritmo de 4m35seg Muerto
PASO3 Y VUELTA3...............0:15:16 Ritmo de 4m46seg Muerto pero contento Ríndose Ríndose Ríndose
PUESTO SEXO..................... M- 116
PUESTO CATEGORIA VT2M...... 21

Para olvidar Triste o... para aprender Ríndose

9,650km de Campañó 2013
sábado, 21 sep 2013 18:44h
Distancia: 9.72km ...............(En el 2012: 9,79km)
Tiempo empleado: 42:45 .....(En el 2012: 38:44)
Ritmo medio: 4:24 ..............(En el 2012: 3:57)
Pulso medio: 161 ................(En el 2012: 168)
Pulso maximo: 169 .............(En el 2012: 180)
Peso antes: 68kg ................(En el 2012: 67,4kg)
Peso despues: 67,3kg ..........(En el 2012: 66,8kg)

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Papabaloo

Maratoniano
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
425 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 22 Set 2013, 8:32
Asunto: Re: VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de setembro

Aunque sea repetido, muchísimas gracias a todos los que hacen posible esta carrera. 5ª participación por mi parte, y desde luego que no será la última, sobre todo porque mis hijos también están enganchados a ella.

Muchas gracias y felicidades
(Por cierto, qué calor) Guiño

carmarisqueiro.com/
carmo77

Maratoniano
Maratoniano
9/09/12
0 Carreiras
566 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Set 2013, 13:05
Asunto: Re: VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de setembro

Enhorabuena a la organización, carrera con cariño, dura como todas, en mi caso da igual pq cuando lo das todo las rectas también se me hacen cuestas, jaja, pero de 10, con agua en cada vuelta es de agradecer, de menos a más dando buen sabor de boca, 42:56 de lujo.
Anotada en mi calendario como fijas.

MARCAS
10km: 42min34
M.M. :1h34m55
42,195km: 3:29:31
Tinatineta

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/03/12
0 Carreiras
215 Mensaxes
Orense
Respostar citando Envío Dom, 22 Set 2013, 19:42
Asunto: Re: VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de setembro

Felicitar a la organización!! Bonita carrera, muy bien organizada y muy animada, magnifico publico animando!!

A partir, de ahora siempre que pueda, sera una carrera fija en el calendario.

No hubo marca personal, pero no iba para la marca, iba a disfrutar de esos 9,650km, primera carrera de Campaño terminada, me dijeron que era durilla, pero no me pensaba de lo duro que podía ser. Suerte de los avituallamientos en cada vuelta, mucha calor!!

Primera vuelta: inspeccionar la zona, segunda vuelta: media muerta, y tercera vuelta: muerta total. Pero con buen sabor de boca, para repetir el año que viene.

Nos vemos a la próxima edición.
melchorlaspra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2013, 6:28
Asunto: Re: VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de s

Primera participación. Sólo tengo que decir una cosa:

todo aquel que se sienta corredor debe hacer esta carrera al menos una vez en su vida.

Enhorabuena a toda la Organización.
Musgo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/06/08
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2013, 7:03
Asunto: Re: VI Carreira pedestre de Campañó, MODIFICACIÓN 21 de setembro

www.facebook.com/carreiradecampano





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos