Foros ›
10km Cidade Universitaria 07 Vigo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2007, 21:07
Asunto:

Non é por nada pero non estou conforme co tempo que me marcaron. Eu parei o meu crono uns segundos depois de pasar a meta e non creo que tardara moito máis dun segundo en darlle ao meu crono e marquei 47:44... e me puxeron 47:55... paréceme moita diferencia... en fin... eles son os que dan os tempos oficiais. ¿Alguén máis notou unha diferencia apreciable?...se é así que fale agora ou que cale para sempre Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2007, 21:31
Asunto: clasificaciones del domingo

¿Alguien ha tenido dificultades para descargarse las clasificaciones?A mi me resulta imposible conseguirlas...y menos abrirlas.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2007, 21:33
Asunto:

banderas escribió:
marquei 47:44... e me puxeron 47:55... paréceme moita diferencia... en fin... eles son os que dan os tempos oficiais.

Banderas,si lle compraras o pulsometro a Tette,non che houbera pasado iso. Ríndose Ríndose
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2007, 22:31
Asunto:

Hola a todos

A mi me ha pasado algo similar, tengo un desfase de 6 segundos, será la diferencia entre salir de la meta y cuando dan ellos el pistoletazo, ¿habré tardado 6 seg. en iniciar la carrera? posiblemente si.

Tiempo de mi cucometro (no hace pipipi, hace cucurucucu!!!!) 41:36.
Tiempo de la lista: 41:42.


Saludos y nos vemos en la Vig bay Razz
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2007, 23:03
Asunto:

Vicman moitas gracias por poñer sempre os enlaces, aforrasme un tempo precioso............por certo non te preocupes do resultado do test pre-media, non era un circuito para volar aínda que me gustou, moi bonita a carreira, fermoso circuito e non choveu que xa era dificil se nos fiabamos da predición.............
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2007, 23:49
Asunto:

En referencia ó dos tempos dicir que soen pasar estes desfases cando non hai chips de por medio, pero mentres sexan uns segundiños, e sempre que acerten co posto acadado, non debería preocupar, cada un sabe o seu; eu non que me equivoquei o darlle o crono e non tomei tempo.

Estou con Afiador en que a carreira foi moi bonita, o entorno préstase a elo, pero si que é certo que era dura, e se aínda enriba vacíaste e vas pinchado a metade da carreira penaliza de máis, polas costas máis que nada. Quizais fose o problema, que non era unha proba para ir moi rápido. Como test serviume para comprobar que unha media vaime quedar de momento moi longa, e ó ser a Vig-Bay a miña primeira media maratón vai tocar facela con moita calma e boa letra, cando menos os 10 primeiros kms.

Agora toca que fagan unha carreira de montaña polos amplios sendeiros do parque forestal de Beade, ó ladiño do CUVI, o sitio é idóneo.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2007, 23:56
Asunto:

o meu tampouco cadra pero por uns segundiños non vou morder a ninguen

You´ll never run alone
jukata

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/06
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Abr 2007, 13:04
Asunto:

Hola, tenéis la clasificación general y las fotos en www.ctcormorans.com

Un saludo a tod@s
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 03 Abr 2007, 22:33
Asunto:

pues al final me sumaron.............16 segundos oficialmente,no tiene importancia,pero lo raro es q saliendo practicamente de la linea de salida,haya ese intervalo de tiempo........en fin..............cosas del directo....... Molón





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos