Foros ›
I Bip Bip Correcamiños. Carral (29/9/2013)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Aventura40

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/04/09
0 Carreiras
85 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Ven, 12 Xul 2013, 17:14
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

pichichi escribió:
A min pagaronme os 5dias d enviarlle o correo. A verdade e que Non sei onde podera estar o erro...

Erro, erro... no es cuando el recurso es recurrir a tu banco y que solicite al otro la anulación de la transferencia como "modo" de recuperar tu dinero.

Error es creer que en la era de la informatica se puede realizar una prueba deportiva SIN solicitar ningún permiso y que las Autoridades "no se van a enterar" ("a ver si cuela") . Cuando organizaba pruebas nauticas (hace 25 años) ya mandaba por fax y correo certificado con más de 15 dias la solicitud de permiso a la Comandancia de Marina (y a la junta del puerto), aunque sé que en otras localidades decían que "no era necesario" ya que nunca lo pedían...
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Xul 2013, 18:21
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Bueno,llegados a este punto,se puede decir que esta gente se quiere quedar con lo que no es suyo,eso no esta bonito,no,no!,...despues de mas de un mes y 9 @ enviados,ni respuesta,....haber si alguien me puede decir(si lo sabe)si esta gente tiene alguna sede fisica,oficina,telfono o algo,me toca mucho,pero que mucho las narices,se me ocurren un monton de epitetos,prefiero ahorrarselo a todos los que lean este mensaje,haber si los adimistradores,cuando recibieron el correo para publicar la carrera,les ofrecieron algun tipo de dato mas,....esto es una verguenza!!!!!!, ....menos mal que la carrera se suspendio,dios que hubiese pasado si hubiera habido algun accidente,....si tuvieron la misma diligencia para pedir los permisos que para devolver el dinero,...no me extrana el final,.....INFORMALES!!!!!!!!!
edu77

Novo foreiro
Novo foreiro
31/05/11
0 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Xul 2013, 9:54
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Yo desde el 10 de junio les he mandado 3 correos que me devuelvan el dinero de tres inscripciones que hice, y por ahora ni siquiera me han respondido. ¿Estarán de vacaciones?
edu77

Novo foreiro
Novo foreiro
31/05/11
0 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Xul 2013, 9:52
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Ya me devolvieron el dinero hace días.
BorXa.

Novo foreiro
Novo foreiro
23/01/13
40 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Ago 2013, 22:45
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

yo sigo esperando respuesta. pero veo que estos organizadores quieren quedarse con nuestro dinero.
que vergüenza.
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Ago 2013, 10:21
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

A la hoguera con ellos!!!
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Mar, 03 Set 2013, 17:22
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

A proba celebrarase o día 29 de Setembro do 2013 na localidade coruñesa de Carral.
Saída:
· 8.00 h. para a categoría 35K . Recollida de dorsais dende as 7.00 as 7.45 h.
· 8.00 h. para a Andaina 21K. Recollida de dorsais dende as 7.00 as 7.45 h.
· 9.00 h. para a categoría 22K. Recollida de dorsais dende as 8.00 as 8.45 h.
· 10.00 h. para a Andaina 10.5K. Recollida de dorsais dende as 9.00 as 9.45 h.
A saida/meta estarán situadas no Centro de Saúde de Carral e pecharase ás 14.30 h.
Extreme

Montañés
Montañés
13/08/12
8 Carreiras
216 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Set 2013, 21:20
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Los organizadores deben dar muchas explicaciones y disculpas "públicas" a los afectados por su pésimo proceder desde la suspensión de esta prueba si quieren captar algún participante para la nueva fecha. ....a mi no me gustaría verme haciendo su trabajo sucio.

Saludos
bipbip

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/13
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Set 2013, 23:53
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Dende a organizacion do Bip Bip Correcamiños Trail reiteramos as nosas desculpas a todos aqueles que poideran ter algun contratempo coas devolucions das cuotas, alguns de vos deixastes a inscripcion para a proxima data de realizacion (24 persoas finalmente), e o resto intentamos resportar e devolver os cartos da mellor forma que poidemos.

Houbo media docena de persoas, case todas pagaran as cuotas de mais dunha persoa ou lles pagara outra persoa a sua, e nestes casos houbo algunha confusión coas contas de devolución.

Hai xente que reclamando a devolución xa a tiña ingresada noutra conta que non era a do ingreso por que asi no lo indicaran.

Da mesma forma creemos, que dende a organizacion da carreira, a ninguen se lle faltou o respeto e pedimos que se nos trate da mesma forma.

En ningún momento deixamos de lado as nosas responsabilidades e para mostra o entreno que fixemos o dia que se deberia de realizar a carreira, ahi
lle explicamos a xente os motivos e nos puxemos a súa disposición.

Non imos responder en todo canto foro publico apareza na rede, creemos que en este como parece ser o "principal", defendemos a nosa honradez e boa vontade, quen no vexa así sentimolo sinceiramente.

Un saudo a todos.
bipbip

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/13
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Set 2013, 0:02
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Ola bos días a tod@s.
O meu nome (non me oculto baixo ningún seudónimo) é Juan Carlos Rodríguez Queijas e son o responsable do Trail Bip Bip Correcamiños.

No día de hoxe 04/09/2013 comunicanme que nos foros de correrengalicia hai usuarios que están vertendo una serie de declaracións con respecto á organización que represento.
Accedo ó foro (ó que non accedera con anterioridade posto que non dispoño de moito tempo para elo aínda que valoro a súa utilidade) e despois de ler os últimos comentarios pertencentes a 3 ou 4 persoas caeseme a alma ós pes.
En primeiro lugar teño que dicir que ninguén se mete na organización dunha proba deportiva coa intención de quedarse cos cartos dos inscritos, aínda que isto é tan obvio que nin siquera debería ser comentado.
En segundo lugar tratarei de explicar (que non xustificar a tardanza dalgunhas devolucións).
Una vez notificada á organización que non se podía realizar a proba, procedimos a anunciar a tódolos inscritos que podían (evidentemente eu tamén o faría) reclamar á devolución dos seus cartos se non desexaban permanecer inscritos para a data posterior de realización da carreira.
Coas contas de NCG tivemos que realizar na oficina onde temos conta, a transferencia corredor por corredor comprobando que non había erro nos datos dos mesmos e aínda que a maioria estaban correctos, houbo 7 ou 8 casos con erros nos nº de conta co cal tivemos que volver a poñernos en contacto con estas persoas para que nos enviasen novamente o nº correcto.
No caso de outros bancos como Santander, Bankinter, Popular, Banesto, Bbva, etc. etc., non puidemos facer a transferencia desde NCG posto que nos cobraban 1,5 euros por operación e non é porque seamos moi racanos nin nada parecido, senón porqué tendo en conta que o presuposto para a proba é duns 450 euros en buffs de regalo, 60 euros de dorsais, 350 euros de ambulancia e médico, 150 euros de trofeos, 150 euros + 1 euro por participante de seguro de accidentes, máis gastos de avituallamentos + gastos de comida de fin de carreira, 50 euros de tramites na xunta, etc. etc. non podíamos permitirnos o luxo aínda que pareza mentira, de gastar en torno a 100 euros máis en comisión de devolucións, polo cal tivemos que ir banco por banco co listado das persoas e ir facendo o ingreso un a un.
A maior parte dos datos bancarios estaban ben pero houbo casos nos que os datos estaban incorrectos.Houbo dous casos nos que tiñamos soo o nome da persoa e do banco, o ir a facer a devolución resultou que había varias persoas con ese mismo nome e finalmente casos nos que a persoa que fixera o ingreso (posiblemente un familiar ou amigo) non se correspondía con quen pedía a devolución co cal no banco nos dicían que comprobaramos se os datos estaban correctos.
Pois ben todo isto non se fixo de golpe, porque as reclamacións foron feitas unas 4 ou 5 días despois outras unha semana, dúas etc.
As persoas que estamos metidas nista organización tamén temos a nosa vida, os nosos problemas, fillos e afortunadamente tamén temos traballo, e os horarios dos bancos coinciden cos do traballo co cal tivemos que facer piruetas e en moitos casos ir literalmente correndo a facer un ingreso á hora de comer e isto non un día posto que como xa dixen as reclamacións viñan con contagotas, senón outro día e outro día etc. e enriba en poucos casos pero máis que suficientes con erros que nos facían vover a pedir novamente os datos bancarios.
Tamén é certo, non o vou negar, que chegou un punto en que por razóns persoais, familiares ou de traballo decidimos non ir durante dous ou tres días seguidos, porque como dicía, todos temos a nosa vida, fillos, problemas e pouco tempo, que enriba o dedicamos a tareas ingratas como ista.
Isto con relación á tardanza nas devolucións.
Outra cousa é que alguén que reclamara non se lle devolverán os cartos, se é así daquela sí que temos que pedir disculpas e admitir o erro, pero de aí a afirmar que pretendemos quedarnos cos cartos de alguén hai un abismo.
Por isto pedimos a quén recalmara e non se lle devolverán pola razón que sexa (olvido, traspapeleo, ou calqueira outra razón) que nos envie novamente os datos e aseguramosvos que estaremos pendentes do correo para poder devolvervos o que é voso ese mesmo día ou a máis tardar ó día seguinte.
Antes de rematar con isto dicir que a Borja Manuel Lamas Lage e a Orjales Piñeiro lles foi devolta a inscripción tarde é certo (polas razóns que expuxen) o día 09 de xullo de 2013, así que unha de dúas: ou había algún erro na conta ou non sei onde está o fallo porque mentras escribo isto, teño o resgardo de ingreso enriba da mesa, resgardo que lle enviarei a esta persoa para que poida comprobar o que digo.

Resulta moi triste ter que ler algún dos comentarios que se fixeron de maneira tan (quero pensar ) inconsciente neste foro porque como dixo o meu amigo e excelente corredor de montaña (Fernando Cancelo) neste mesmo foro o dia 10 de Xuño:
“todo eso lo organiza alguien desde hace meses o semanas con CERO beneficio económico, sólo transtornos y la satisfacción de hacer algo que te gusta, con lo que un poco de comprensión, y sino probad a organizar”
As cousas non se fan mal adrede, nos tiñamos seguro de responsabilidade civil en Helvetia, seguro de accidente en Mapfre, contratada ambulancia e médico colexiado e o coñecemento / permiso do concello, pero sí, é certo, non solicitaramos autorización a Espectáculos públicos da Xunta por entender que de ser necesario algún trámite a maiores nolo comunicaría o concello ou se encargarían eles de tramítalo, ese e solo ese, nada do que se verteu neste foro é o noso delito.
Se alguén considera que debe pedir desculpas públicas que o faga e senón alá cada un coa súa conciencia, eu a miña teñoa moi tranquila.

Para rematar dicir que os permisos para o día 29 foron solicitados hai uns dous meses á Xunta enviandoselles toda a documentación requirida, a día de hoxe aínda non recibimos resposta polo cal e tendo en conta que abrimos de novo o plazo de inscrición, se alguén non está disposto a ter que esperar novamente en caso de que non obtiveramos a autorización lle recomendaríamos que esperase a que confirmemos a mesma na páxina que está novamente operativa.

Moitas grazas a todos os que nos mostrastes o voso apoio, comprensión e paciencia.

Juan Carlos Rodríguez Queijas
Responsable Trail Bip Bip Correcamiños
xosemon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/12
0 Carreiras
97 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 05 Set 2013, 20:48
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
CALAZILLA

Montañés
Montañés
21/09/09
0 Carreiras
361 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Lun, 16 Set 2013, 18:03
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Alguien sabe cuando finaliza el plazo de inscripcion?
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 16 Set 2013, 18:47
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral (29/9/2013)

E definitiva a data ou continúa sen confirmación ?
Grazas
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Set 2013, 20:43
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral (29/9/2013)

Yo quería estrenarme en esta tipo de carreras de montaña, pero me parece de "locos", lo digo con todo el respeto del mundo, que a 10 días de la misma no se sepa si la carrera se confirma o no........... (lo digo por la autorización de la Xunta..........) esperaré noticias de la organización para inscribirme o no, pero sería un gran entrenamiento de cara al Maratón de O Porto...... un saludo y salud a todos....

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
Santiaguiño

Montañés
Montañés
13/10/08
10 Carreiras
330 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 19 Set 2013, 21:02
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral (29/9/2013)

Eu tamén espero noticias, para inscribirme!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos