Foros ›
[TRI] III Tríatlon Porto de Campelo-Concello Poio-(06/07/13)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
trasno061

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/10
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Xuñ 2013, 21:53
Asunto: [TRI] III Tríatlon Porto de Campelo-Concello Poio-(06/07/13)

Aproveitando que xa abriron as inscripcions para o tri de Poio queria preguntarvos a algun que xa acudirades outro ano ou ben alguen da organizacion si me poderia indicar en que zona se pode aparcar o coche antes da proba e tamen se habera servicio de gardarroupa pois case seguro que vaia solo e tendrei q buscarme a vida ca mochila.

Por certo, vou facer o popular que e a carreira q se celebra en primer lugar polo q penso serei dos primeiros en chegar.

Hoxe acerqueime na bici a reconocer o terreo e vin que tanto na lonxa (zona d boxes e saida meta) como nas ruas que suben hacia o casco urbano onde sera a carreira a pe e complicado pois as ruas son estreitas e penso que estaran pechadas. No outro sentido hacia lourido (circuito bici) hay zona pra aparcar a uns 500mts da saida pero penso q tamen estara cortada o trafico.
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Sáb, 06 Xul 2013, 10:31
Asunto: Re: [TRI] III Tríatlon Porto de Campelo-Concello Poio-(06/0

Edito mensaje porque se me fue la bola...

Ahora pregunto. ¿Alguien sabe cómo anda la temperatura del agua en Campelo? ¿Neopreno opcional o prohibido?
locoracing

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/07/12
0 Carreiras
64 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Xul 2013, 20:28
Asunto: Re: [TRI] III Tríatlon Porto de Campelo-Concello Poio-(06/07/13)

Antes de falar da proba, solo por dar MIL GRACIAS a eses vecinos que desinteresadamente nos "regaban" durante a carreira a pé.

GRAZAS
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2013, 19:40
Asunto: Re: [TRI] III Tríatlon Porto de Campelo-Concello Poio-(06/07/13)

Ha sido un triatlón del que no se ha hablado nada en este foro. Para mi, muy bien organizado. Recorridos un pelín duros, que lo hicieron si cabe más interesante.

Por lo que a mi respecta, muy contento. Salí último en el agua por miedo a las patadas, pero rápido me metí en el pelotón. De hecho, paré dos veces porque estaba llevando manotazos por todos lados. Aún así, terminé el agua en un notorio puesto 37... Para el próximo iré sin miedo, a ver si me cuelo entre los diez primeros.

Finalmente, 42', que no está nada mal para no haber entrenado nada desde Riazor, donde hice 58'.

Un triatlón para repetir, sin duda. Enhorabuena a la organización y a los voluntarios que sufrieron bajo el sol abrasador para colaborar con nosotros.
MIKOKO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/09/10
0 Carreiras
280 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Xul 2013, 17:31
Asunto: Re: [TRI] III Tríatlon Porto de Campelo-Concello Poio-(06/0

pues yo también he ido.
Es mi primer triaton. Me lo he pasado fenomenal y aunque no tengo ninguna referencia (si en muchas carreras) la organización me pareció perfecta. No se me ocurre ningún pero.
Lástima el calor, era sofocante. Y como quemaba el asfalto en la zona de transición.

En cuanto al resultado, lo esperado. Bien en natación (puesto 18 Satisfecho ), fatal en bicicleta (de montaña Avergoñado ) puesto 49, y puesto 33 en carrera. Al final 41 y pico y encantado.
Ahora a preparar el de la sertri en Pontevedra, aunque eso para mi ya son palabras mayores.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos