Foros ›
Autor
Mensaxe
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 22:41
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

Percheron escribió:
blas62 escribió:
Seria demasiado facil levarte a contraria , si superas o que o percorrido desta carreira afecta a circulacion , non dirias todalas cousas que dis.... pero bueno todos somos libres de opiñar o que pensemos. pero creo que o da mala fama da carreira sobrate, e mais si deixaran inscribirsa a 500 persoas ou a mais encherian sin problemas.

E quen te di que non o sei? E que non se trata diso en absoluto, aparte de que tráfico ten que estar onde ten que estar e de que hai prioridades, o tema é que eu non falaba para nada diso. Eu falo de que isto sabíase que ía pasar dende hai mais dun mes, e mirouse para outro lado animando á xente a apuntarse, dunha maneira para min irresponsable. O da mala fama é opinable e subxetivo, polo que ti tes a túa opinión e eu a miña (e que cosnte que ía participar), e ademais tampouco é o tema... ainda así só hai que mirar a prensa... haberá corredores, a maioría, que estén en contra do que se di, pero tamén os hai que están a favor e optaron por non apuntarse. Non digo que maioría ou minoría, digo que pasa.

Pero precisamente por eso, nesta carreira non se preisa garda civil , nos dous pasos que ten.... o demais son teimas tuas coa organizacion o que non entendo e como estabas apuntado si todo esta tan mal organizado.....
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1856 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 23:40
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

Non sei Percheron, creo que deberías dicir o porqué esta carreira colleu mala fama, se só é por ista cancelación, non me parece unha razón de peso. Xa sabemos que sé unha putada para os corredores, pero imaxínate como debe estar a organiación. Se mantiveron a data de celebración sería porque alguén lles dixo que adiante.
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 7:25
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

Hombre percheron,me dejas sorprendido: miraron para otro lado?,pero si en este mismo hilo Ferchi,aviso de que podia ocurrir esto y que se cambiaria entonces para el 12 de mayo,...lee las primeras paginas y lo veras,...desde luego que es tu opinion, perfectamente respetable pero,creo que no estas en lo cierto
Percheron

Novo foreiro
Novo foreiro
22/03/13
2 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 13:59
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

bemarpa escribió:
Hombre percheron,me dejas sorprendido: miraron para otro lado?,pero si en este mismo hilo Ferchi,aviso de que podia ocurrir esto y que se cambiaria entonces para el 12 de mayo,...lee las primeras paginas y lo veras,...desde luego que es tu opinion, perfectamente respetable pero,creo que no estas en lo cierto

Pero si es que me estás dando la razón! Eso es lo que he dicho yo, que se sabía esto desde hace meses, no puede haber cogid por sorpresa a nadie. Y si sabiéndolo no se hace nada al respecto pues si, evidentemente eso es mirar para otro lado. La carrera no se ha suspendido a falta de tres días: se ha confirmado la suspensión ya dictada en enero, que es otra cosa. No sé porque la organización se empecinó en mantenerla en esta fecha cuando era previsible que ocurriese esto. Pero fuese por lo que fuese, está claro que fue un error.
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 19:24
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

Me encanta esta carreira, simplemente polo percorrido e das mellores, mellores en xeral, si e posible manha estaremos por ali as 10:30
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Dom, 24 Mar 2013, 16:26
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

Si “la mitad mola más“(por certo, a Camilo Sexto seguro que le molaba mazo), o dobre e moito mellor, tremendo entrante pra a carreira oficial o 12 de maio. Impresionante ambientazo, sin crono, trail puro. Lama, toda a do mundo, e mais. Auga, no que parecia un rego, case me chega a cintura. ¿Que había menos senhalizacion que outros dias? Non se notou, os erros case coma sempre por ir en grupo e non prestar atencion(no meu caso). Penso que debería convertirse en tradición facer o adestramento previo a carreira un mes antes. Grazas a organización e os participantes, vemonos en Maio, antes no Xalo, si as lesións o permiten
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 24 Mar 2013, 16:32
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

Susinho escribió:
Si “la mitad mola más“(por certo, a Camilo Sexto seguro que le molaba mazo), o dobre e moito mellor, tremendo entrante pra a carreira oficial o 12 de maio. Impresionante ambientazo, sin crono, trail puro. Lama, toda a do mundo, e mais. Auga, no que parecia un rego, case me chega a cintura. ¿Que había menos senhalizacion que outros dias? Non se notou, os erros case coma sempre por ir en grupo e non prestar atencion(no meu caso). Penso que debería convertirse en tradición facer o adestramento previo a carreira un mes antes. Grazas a organización e os participantes, vemonos en Maio, antes no Xalo, si as lesións o permiten
+1 Aplauso

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
icosas

Montañés
Montañés
17/09/11
1 Carreiras
79 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 24 Mar 2013, 22:54
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

Chega a ser hoxe a carreira e afogamos na lama Moi feliz Moi feliz

Tremendo como estaba todo hoxe. Baixaba auga coma ríos polas corredoiras. Precioso. En non sei se recordo mal pero había 3 subidiñas (moi curtas pero de agarrarse as ramas para non resbalar) que non recordo do ano pasado.
alveiras

Maratoniano
Maratoniano
7/05/12
14 Carreiras
193 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 25 Mar 2013, 9:50
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

Fantástico día el de ayer para correr. ¿Acaso hay mejor actividad para empezar el domingo? Bueno, sí, pero esa no cuenta Moi feliz Moi feliz Moi feliz
cuaderna

Novo foreiro
Novo foreiro
15/12/12
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Mar 2013, 14:44
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

Nunca había hecho este recorrido completo y para mi fue sorprendentemente bonito, mucho barro y agua, buen ambiente incluso después de la cancelación y un buen tiempo fantástico sin lluvia, viento ni frío. La pena es que no este para el 12 de mayo en Galicia.
Como curiosidad mi tiempo ayer fué de 2 horas clavadas. Intenté buscar los resultados de otros años pero no los encontré, si alguien me diera alguna referencia estaría guay...
Ragnar

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/03/13
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Mar 2013, 15:54
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

Ola Caderna, mira aqui, son os resultados do último ano:

artabros.org/wp-conten...ciales.pdf
alveiras

Maratoniano
Maratoniano
7/05/12
14 Carreiras
193 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mar, 26 Mar 2013, 16:55
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

En mi opinión, este nuevo recorrido es algo más lento con las nuevas "subiditas"
cuaderna

Novo foreiro
Novo foreiro
15/12/12
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Mar 2013, 9:18
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

Gracias Ragnar, aunque mi tiempo respecto al año pasado no es demasiado bueno, mis sensaciones si que lo fueron y le hecharé la culpa a lo que dice Alveiras, que el recorrido es distinto y más lento... Sorriso
ElJuanma

Novo foreiro
Novo foreiro
19/11/12
4 Carreiras
16 Mensaxes
Ourense - Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 27 Mar 2013, 11:25
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

Alguen sabe si vai quedar a ruta marcada uns días máis? vou estes días a Mera en gustaríame facelo completo,
saúdos!
ferchi72

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/02/11
0 Carreiras
189 Mensaxes
Dexo - Oleiros - A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 27 Mar 2013, 15:54
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

Excepto la zona de costa del Seixo Branco, donde ya se retiraron y el recorrido es evidente, están marcados los cruces hasta el día de la carrera.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos