Foros ›
Algunha experiencia cas lesións no psoas?
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
alibaba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/12/08
0 Carreiras
108 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2012, 13:37
Asunto: Algunha experiencia cas lesións no psoas?

Levo dende xullo (logo da eurocidade tui - valença) con lesión no psoas.
comezou sendo o nervio ciático para àsar o psoas.

Sesións de fisio, extiramento (foi contraproducente)
eco (foi negativa, non hai hernia)
unha semana de antiinflamatorios aconsellados ó fisio por traumatólogos
teño cita para o traumatólogo en decembro.

algunha suxerencia? Nunca tivera esta lesión.

grazas
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2012, 14:04
Asunto: Re: Algunha experiencia cas lesións no psoas?

Recomendoche, que con moita cala recuperes os enesimos fios falando do psoas. Eu estiven case 8 meses parado por culpa do psoas o ano pasado, recupereime ao 90%, e agora cunhas molestias mais serias levo descansando un mes.
Unico consello, descanso, nada de impacto, a partir de ahi cada corpo e un mundo.
Ollo co estress que non axuda nada. Sorte
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2012, 16:57
Asunto: Re: Algunha experiencia cas lesións no psoas?

+1.

Debes de averiguar la causa para evitar que se reproduzca. En mi caso había sido una desviación de 3 cm en la cadera, a lo que se añadió una elongación del mismo psoas por un movimiento brusco jugando al pádel.

Me trató un fisio con ultrasonidos, láser y muchos estiramientos, además por supuesto de colocarme la cadera en su sitio. Algo más de tres meses parado, y retorno muy suave y progresivo.

En mi caso, decidí alternar correr y la bici, y aunque mis tiempos son peores, me lesiono menos y me lo paso mejor.

Coincido con Susinho en que el estrés provoca contracturas que se agravan con la actividad física afectando a aquellos músculos "menos fortalecidos" como puede ser el caso del psoas, o la zona lumbar, etc...

“Las opiniones son como el culo, todos tenemos una" Clint Eastwood en ´El novato´
VILANOVA

Novo foreiro
Novo foreiro
10/10/11
95 Carreiras
4 Mensaxes
Noia
Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2012, 17:43
Asunto: Re: Algunha experiencia cas lesións no psoas?

Eu levo cunha lesión dende hai 5 anos. A molestia xurdeme cando aumento o ritmo ou cando subo unha costa. A zona afectada é sobre o vasto externo. Cando me pasa, teño que parar a estirar. Unha vez que estiro podo continuar facendo exercicio.Visitei moitos fisios, médicos i osteópatas. Fixen multitude de probas médicas ( ecografías, electromiografías e resonancias, e todas con resultado negativo ). O diagnóstico de case todos era que o problema viña do psoas que estaba moi debilitado. Evidentemente todos me mandaban fortalecer a zona. Con esta molestia claramente o meu rendemento deportivo baixou considerablemente pero deixame ir as carreiras nun plan máis relaxado. Este verán tiven a sorte de coñocer en persoa ó médico da selección española de baloncesto, o salmantino DR. Carlos Moreno. Hai que ter sorte de dar ca persoa axeitada. Xa polas formas de explorarche veías que era diferente a tódolos que me viran antes. Estivo unha hora facendome correr a tope para ver i estudiar as molestias. Conclusión. Lesión vascular. Derivoume a un ciruxano vascular e o diagnóstico foi o de Endofibrosis de la arteria ilíaca externa. Típica lesión dun ciclista. Causas? ???¿¿¿¿¿ Tratamento. Seguir correndo e cando moleste parar a estirar. Se fora profesional pois habería que operar e aínda asi non está plenamente garantizada. O que che quero decir con esto e que hai que ir os médicos deportivos a que fagan o estudio pertinente. Non te desesperes. Xa che digo. Eu levo 5 anos ca molestia. Hai que saber convivir con ela. Os meus obxetivos nas carreiras é ser un máis e participar. Perdòn por este tostón, pero non te limites ó diagnóstico dun fisio. Que teñas moita sorte.
rupimx2

Maratoniano
Maratoniano
29/07/10
2 Carreiras
117 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 19:33
Asunto: Re: Algunha experiencia cas lesións no psoas?

inevitablemente veume á cabeza este artigo sobre o demonizado psoas. Non vos vai resolver nada pero é entretido.

robertopicos.wordpress.com

centroosteocoruna.es/e...ro=roberto

@robertopicos en twitter
rupimx2

Maratoniano
Maratoniano
29/07/10
2 Carreiras
117 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 19:36
Asunto: Re: Algunha experiencia cas lesións no psoas?

olvideime de poñer o enlace....pásame omito...


carloslopezcubas.com/2...millo.html

robertopicos.wordpress.com

centroosteocoruna.es/e...ro=roberto

@robertopicos en twitter





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos