Foros ›
V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2012, 7:25
Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)

tope escribió:
Si se me permite hacer una sugerencia a la organización, yo recomendaría que las mesas de avituallamiento no se pongan al inicio de la mortífera cuesta del cementerio, ya que el recorrido es muy bonito y hay multitud de lugares mas cómodos para hidratarnos, por ejemplo en alguna recta llana o una bajadita suave, pero no subiendo la cuesta. Yo el año pasado casi me ahogo.

Excelente suxerencia. Aplauso
Cacho

Novo foreiro
Novo foreiro
2/12/05
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2012, 21:42
Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)

Este tema xa o tivemos en conta na organización desta edición. Teredes o avituallamento nunha zona llana. Esperemos que disfrutes dun sábado que pinta con bo tempo.
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 19:03
Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)

Son tres voltas a un circuito non? Logo hai que subir tres veces esa costiña da que falades?
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 22:12
Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)

si son 3 vueltas, el problema de esta cuesta(que parece que vas andando cuando la subes) es que ya vienes subiendo desde antes y al final de traca te encuentras con la cuesta del cementerio.
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Set 2012, 8:22
Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)

Graciañas. Haberá que regulra porque con esta calor que parece vai facer...
Por certo, non vós esquecer:

ACCIÓN SOCIAL. Voluntariamente todas os deportistas e persoas da Organización que desexen colaborar co Comedor Social de San Francisco poderán facelo entregando un produto alimenticio non perecedeiro xusto no momento de recoller o seu dorsal que entregaremos no seu nome a esta Institución.

Eu xa teño a miña bolsa de alimentos preparada!! un graiño de area que entre todos podemos converter nunha montaña.
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Set 2012, 20:59
Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)

Carreirón!! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Todo xenial, dende o meu punto de vista.
Dende o circuito, incluida a temida costa do cemiterio que sumada a calor deulle un toque máis "heroico" a carreira, a entrega de dorsais, a camiseta, o sorteo de agasallos...e os pinchos finais!!! todo xenial !!
Felicidades a organización e de seguro que no vindeiro ano repito!! Bailar Bailar
fernandootero

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/11
12 Carreiras
39 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 15 Set 2012, 21:04
Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)

Enorabuena por la organizacion , recorrido , etc etc . Me apunto a la del año que viene seguro .
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Set 2012, 21:04
Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)

Noraboa á organización!!!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Sáb, 15 Set 2012, 21:42
Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)

Gran carrera, aunque durísima. Espero que el chico y la chica que fueron atendidos estén bien.
tope

Novo foreiro
Novo foreiro
22/08/06
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Set 2012, 21:47
Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)

Me uno a la felicitaciones. Todo fantástico, a pesar del calor, pero el día soleado la verdad es que hace la carrera muy muy bonita. Me costo mucho coger el ritmo de carrera, por lo que fui muy conservador a la vista del día caluroso, que podía darme un disgusto, y no me sentí cómodo hasta la tercera vuelta. Al final hice tres segundos mas que el año pasado, por lo que para mi perfecto. Una vez mas, felicitaciones a la organización y a todos los corredores, que hacen que, a pesar de ser durilla, sea un carrera muy chula.
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Set 2012, 21:55
Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)

DoctorSlump escribió:
Gran carrera, aunque durísima. Espero que el chico y la chica que fueron atendidos estén bien.

El chico que atendieron en meta, compañero mio, está bien. No hizo falta que lo trasladaran y se recuperó a tiempo para el roscón. Bailar

Andrés.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3865 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 15 Set 2012, 22:06
Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)

Nesta carreira parece que tod@s lle tiñamos medo a esa costiña a falta de 500m antes da meta. Pero a min doíanme máis esas baixadas a todo trapo que o remata-las xa non sabia si ia andando ou correndo. Pero Campañó e así, tobogans... sube y baaaaaaaaja. Organización de 10.

Unha anécdota miña, non sei si escoitachedes o spiker pouco antes de dar a saida. Eu estaba diante, e comenzou a leer os nomes nos dorsais dos cracks que alí diante collían posicións, RAFAEL FUERTES, AKKA ESSAADAOUI, XOIXE Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Como estaba diante do do micro fixenlle leer o meu nick Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Para o ano si chejo alá repetirei, pero penso ir mellor entrenado, voume votar po-lo monte 15 dias antes, sube y baja, sube y baja, pim, pam, pim pam Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3865 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 15 Set 2012, 22:10
Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)

Borrado. Mensaje duplicado Frecha

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Cacho

Novo foreiro
Novo foreiro
2/12/05
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Set 2012, 9:44
Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)

Dende a organización da V Carreira Pedestre de Campañó, grazas a todos os participantes. UN 10 polo voso espíritu desportivo e sufrimento nun día tan caluroso. Esperamos contar con tod@s na seguinte edición.
GRAZAS OS VOLUNTARIOS, PROTECCIÓN CIVIL, CRUZ VERMELLA, IMD PONTEVEDRA E VECIÑOS DE CAMPAÑÓ.
estevezdom

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/09/11
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Set 2012, 12:27
Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)

Esta sen dúbida é a miña carreira preferida, súfrese un montón pero o percorrido é entretido e chulísimo. Noraboa a organización porque a verdade que o seu traballo é incrible e o dos sorteos e mais o pincho é unha pasada, mais de algúns saímos ceados para casa jajaja.
Tamén non ten prezo o de que che animen desde as tascas convidando a tomar unhas tazas mentres estás a sufrir correndo coa calor jajaja é moi coñero.
Un dez a organización, xa facendo contas para o ano que ven Sorriso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos