Foros ›
Autor
Mensaxe
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Lun, 06 Ago 2012, 22:55
Asunto: Duathlon Nigran.

Este primeirizo evento coincide co meu debut na disciplina.
Decir que no inverno corremos e a partir de Abril,mais ou menos ,damoslle a bici hasta o Outono,pero nunca as mesturei.
Imos ver que pasa,sendo de partida un pouco escepticos ,tanto por o rendimento personal como por a carreira .
Esperamos algun comentario sobre a proba e a sua organizacion.
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2012, 7:28
Asunto: Re: Duathlon Nigran.

Supoño que te refires a este:



http://vigopolisblog.blogspot.com.es/2012/08/i-duatlon-nocturno-vila-de-nigran.html

Si fas deporte habitualmente aínda que non entrenes as dúas disciplinas simultaneamente non creo que teñas problema xa que as distancias son moi pequenas.

O plantexamento é un pouco raro xa que o normal é:

Correr unha distancia - 4 veces a primeira distancia (en bici) - Correr a medate da primeira.

Por exemplo:

5km correndo - 20km bici - 2,5km correndo
10km correndo - 40km bici - 5km correndo

Eu teño ganas de ir a un pero este véxoo excesivamente corto.

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2012, 8:20
Asunto: Re: Duathlon Nigran.

A ese mesmo. Eu elexin este preciasamente por ser corto,e supoño que,mais facil.Ademais o de ser nocturno dalle un plus,dado que po lo que parece non debe ser moi habitual.Saudos desde O Ceo.
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2012, 8:45
Asunto: Re: Duathlon Nigran.

Pois 20 anos despois eu tamén participarei nesta disciplina, aínda que xa non lembro por onde se sube á bici.

Saú2 de Rama desde Ponteareas
cxose

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/11
0 Carreiras
256 Mensaxes
Panxón
Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2012, 9:12
Asunto: Re: Duathlon Nigran.

Me gustaria facer unha boa crítica deste 1º Duatlon de Panxón ( Nigrán) pero aínda que valoro a iniciativa e sobre todo abóa causa a que se adicóu o diñeiro das inscricións Aplauso Aplauso Aplauso do resto non podo opinar así Pensando
A falta de seguridade e a improvisación total foi o tópico da proba, uffff, caseque me estrelo contra un coche ¡¡¡ que viña de frente !!! na bici, logo na última carreira non había naides indicando por onde se daba a volta (Monte Lourido), buratos na area , o paso do rio sen señalizar, e xa non digo nada do das antorchas.... Bueno , máis boas intencións que outra cousa, espero ca próxima se tomen as cousas cun pouquiño máis de profesionalidade. Ah e os municipales de Nigrán , ¿ por onde andaban ?, que non os vín máis có final, eso sí , todos de cháchara Nono . Xa lles vale.
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2012, 9:29
Asunto: Re: Duathlon Nigran.

cxose escribió:
Me gustaria facer unha boa crítica deste 1º Duatlon de Panxón ( Nigrán) pero aínda que valoro a iniciativa e sobre todo abóa causa a que se adicóu o diñeiro das inscricións Aplauso Aplauso Aplauso do resto non podo opinar así Pensando
A falta de seguridade e a improvisación total foi o tópico da proba, uffff, caseque me estrelo contra un coche ¡¡¡ que viña de frente !!! na bici, logo na última carreira non había naides indicando por onde se daba a volta (Monte Lourido), buratos na area , o paso do rio sen señalizar, e xa non digo nada do das antorchas.... Bueno , máis boas intencións que outra cousa, espero ca próxima se tomen as cousas cun pouquiño máis de profesionalidade. Ah e os municipales de Nigrán , ¿ por onde andaban ?, que non os vín máis có final, eso sí , todos de cháchara Nono . Xa lles vale.

Suscribo estas palabras. Las intenciones eran buenísimas pero, lo peor los cráteres que había en la arena, y que no se veía un carajo. Casi me caigo en uno, y profundo!
Levenspiel

Novo foreiro
Novo foreiro
12/02/12
5 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2012, 9:32
Asunto: Re: Duathlon Nigran.

Hola a todos!
Yo también participé anoche en el duatlón de Nigrán! Quiero dar las gracias a todos los participantes y la organización sobre todo por la causa que teníamos!!
En cuanto a la prueba tengo que reconocer que me lo pasé genial! Disfrutando a tope de la prueba. Es cierto que la organización podría haber sido mejor pero seguro que para el próximo año saldrá mejor! Yo siempre lo digo... En estas pruebas populares... SEGURIDAD, SEGURIDAD y SEGURIDAD... No podemos circular al lado de los coches o con niños pequeños cuando vas en la bici a "mil por hora"...
Nos vemos en la próxima!!
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2012, 23:10
Asunto: Re: Duathlon Nigran.

Eu teño que decir foi moi,moi divertido.Tendo en conta que era o meu debut no Duatlon.Ahora ben,a organizacion xa se miraba dende a chegada que ,bueno,paciencia.....
Despois de tomar a cezveza de turno,cando nos ibamos os catro compañeiros que fomos de Ponteareas,sendo as duas da maña,o pasar pola zona de saida-meta ali solo quedaban unhas moi amables rapazas con camisetas de ASAPACE,que non facian outra cousa que recoller vallas e demais aparellos usados na proba.Saudamolas e demoslle as GRACIAS polo esforzo. Saudos dende o Ceo.
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2012, 6:57
Asunto: Re: Duathlon Nigran.

Creo que dijeron que colgarían las clasificaciones en internet... ¿Alguien sabe, si eso es cierto, en dónde?

Si no, con que alguien me diga la clasificación de mujeres, me vale. Es que es posible que mi novia llevara trofeo, pero llegamos tarde a la entrega de premios.
Levenspiel

Novo foreiro
Novo foreiro
12/02/12
5 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2012, 14:10
Asunto: Re: Duathlon Nigran.

Imagino que la pondrán en championchip... pero todavía no la han puesto
ROADTOKONA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/11
46 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2012, 15:28
Asunto: Re: Duathlon Nigran.

davidcouselo escribió:
Creo que dijeron que colgarían las clasificaciones en internet... ¿Alguien sabe, si eso es cierto, en dónde?

Si
no, con que alguien me diga la clasificación de mujeres, me vale. Es que es posible que mi novia llevara trofeo, pero llegamos tarde a la entrega de premios.
No se si la pondran,yo estuve recogiendo premio y de una categoria fe mujeres no estaba ninguna de las tres dijeron que les guardaban el trofeo,llama a ayuntamiento o aspace
chemaruso

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/12
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Ago 2012, 14:08
Asunto: Re: Duathlon Nigran.

Que tiempo hizo el primero?
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 14 Ago 2012, 21:32
Asunto: Re: Duathlon Nigran.

chemaruso escribió:
Que tiempo hizo el primero?

es-es.facebook.com/Fed...;filter=12
Levenspiel

Novo foreiro
Novo foreiro
12/02/12
5 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Ago 2012, 18:46
Asunto: Re: Duathlon Nigran.

Alquien sabe donde podemos ver la clasificacion?
Saludos
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 15 Ago 2012, 20:21
Asunto: Re: Duathlon Nigran.

Levenspiel escribió:
Alquien sabe donde podemos ver la clasificacion?
Saludos

En el enlace que está justo encima de tu comentario. Ahí mismo se explica que pronto colgarán la clasificación completa, pero que aún no está.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos